Az yatmağın 5 ziyanı

Yuxu bədənimizin və zehnimizin sağlam qalması üçün əsas tələblərdən biridir. Çox vaxt həyatın tələbləri və məşğul tempimiz səbəbindən yuxuya lazım olan əhəmiyyəti verməyə bilirik. Bu məqalədə kifayət qədər yatmamağın bədən və zehin üzərindəki mənfi təsirlərini  araşdıracağıq. Hər birimizin həyatında yuxunun rolunun nə qədər vacib olduğunu anlamaq üçün bu məlumatlar faydalı olacaq.
Az yatmağın ziyanları

Fiziki sağlamlığa təsiri

İmmunitet sisteminin zəifləməsi- Yuxusuzluq immun sistemimiz üçün ciddi təhdidlər yaradır. Kifayət qədər yatmadığımız zaman bədənimiz xəstəliklərə qarşı mübarizə aparma qabiliyyətini itirir. Bu, həm viruslarla, həm də bakteriyalı infeksiyalarla mübarizədə zəifliyə səbəb olur. Məsələn, tədqiqatlar göstərir ki, yuxusuzluq qrip kimi virus infeksiyalarına yoluxma riskini artırır. Həmçinin, vücudun iltihabi reaksiyaları artır və müxtəlif xroniki xəstəliklərin inkişafına səbəb ola bilər.

Ürək-damar sisteminə təsiri- Yuxusuzluq ürək və damar sağlamlığımız üçün də ciddi risklər yaradır. Uzunmüddətli yuxu çatışmazlığı yüksək qan təzyiqi, ürək xəstəlikləri və hətta infarkt kimi ciddi sağlamlıq problemlərinə yol açır. Tədqiqatlar göstərir ki, yuxu müddəti 7-8 saatdan az olan insanlarda ürək xəstəlikləri riski daha yüksəkdir. Yuxusuzluq həmçinin qan şəkərinin dəyişkənliyini artırır ki, bu da diabet riskini artırır.

Psixoloji sağlamlığa təsiri

Stress və narahatlıq- Yuxu çatışmazlığı stress və narahatlıq səviyyələrimizi yüksəldir. Beynimiz yuxuda yeniləndiyi üçün yuxusuzluq bizim emosional stabilliyimizi və stresslə başa çıxma qabiliyyətimizi mənfi təsirləndirir. Yuxusuzluğun uzunmüddətli təsiri kimi depressiya və digər psixoloji xəstəliklərin inkişaf riski də artır. Stress və narahatlıq, həmçinin bədənimizin əsas funksiyalarına təsir edir, bu da bizim gündəlik işlərimizə və şəxsi münasibətlərimizə mənfi təsir göstərir. Yuxusuz insanlar daha tez qıcıqlanır, emosional reaksiyaları daha şiddətli olur və digərləri ilə ünsiyyətdə çətinlik çəkirlər. Yuxunun emosional sağlamlığımız üçün vacibliyi daimi yuxusuzluq yaşayan insanlarda depressiya və narahatlıq hallarının daha tez-tez rast gəlinməsi ilə sübut edilir.

Yaddaş və öyrənmə problemləri- Yuxusuzluq həm qısamüddətli, həm də uzunmüddətli yaddaşa ciddi təsir edir. Yuxu yeni məlumatların işlənilməsi və yaddaşda saxlanılması üçün vacibdir. Yuxusuzluq öyrənmə qabiliyyətini və problem həlletmə bacarıqlarını azaldır. Məsələn, tələbələr üçün yuxu dərs materiallarını daha yaxşı anlamaq və yadda saxlamaq üçün kritik əhəmiyyət daşıyır. Yuxusuzluq yaşayan insanlar yeni məlumatları öyrənməkdə və yaddaşda saxlamaqda çətinlik çəkirlər, bu da akademik və peşəkar performanslara mənfi təsir edir.

 

İş və təhsil mühitində performans

Yuxusuzluq iş və təhsil mühitində performansımızı ciddi şəkildə zəiflədir. Yuxusuz insanlar daha tez yorulur, diqqət və konsentrasiya çətinlikləri yaşayır. Bu vəziyyət iş yerində və təhsil müəssisələrində səhv və qəza riskini artırır. Həmçinin, yuxusuzluq iş yerindəki münasibətlərə və komanda işinə mənfi təsir edərək işgüzar mühitdə stress və münaqişələr yarada bilər. Tədqiqatlar göstərir ki, yuxusuzluq iş yerində məhsuldarlığın azalmasına və daha çox işgüzar səhvlərin baş verməsinə səbəb olur.

Nəticə

Yuxu sağlam bir həyatın ən vacib hissələrindən biridir. Bu məqalədə qeyd etdiyimiz kimi az yatmağın sağlamlığımız üçün ciddi ziyanları var. Hər birimizin yuxunun əhəmiyyətini dərk etməsi və bu istiqamətdə həyat tərzimizi düzəltməsi çox vacibdir. Sağlam bir həyat üçün yatmaq əsas şərtdir və bu həm fiziki, həm də psixoloji sağlamlığımız üçün zəruridir. Yuxu sağlamlığımızın, iş və təhsil həyatımızın, həmçinin ümumi rifahımızın əsas təməl daşıdır. Yuxunun önəmini anlayaraq və yuxu rejimimizi yaxşılaşdıraraq daha sağlam və məhsuldar bir həyat yaşaya bilərik.

 

0 şərh