Рейтинг
+26.62

Seks (18+)

36 üzv, 73 topik

Hamiləlikdə intim münasibət uşağa zərər verirmi?

İntim münasibətdə önəmli olan, uşağa təzyiq göstərməyən pozisiyaları seçməkdir. Bəzi cütlüklər və inanclar hamiləykən intim münasibətdə olmamağa üstünlük verir. Əslində əlaqəyə girməmək uşaq üçün daha zərərlidir. Çünki münasibət əsnasında ifraz olunan serotonin hormonu uşağın birbaşa inkişafına yönəlir. Bu hormon, cütlüklər arasındakı sevgini də artırır, uşağın ruhi olaraq sağlam bir ailədə doğulmasını təmin edir.
Davamı →

İntim həyatın maraqlı detalları

Bir çox hallarda insanlar elə düşünürlər ki, intim münasibətlər yalnız nəsil artırmaq və yataq həzzi üçündür. Bu düşüncədə olanlar haqlı olduqları qədər də yanılırlar. Çünki intim həyat bunlarla yanaşı, insan sağlamlığı üçün tələb olunan qəbul etdiyimiz qida, hava, su qədər vacibdir. 

İlk növbədə normal intim həyatı olan insanlar daha cavan və gümrah görünürlər. Müntəzəm olaraq sekslə məşğul olan istər qadınlar, istərsə də kişilər qocalmaya qarşı mübarizə aparmış olurlar.
Davamı →

Partnyorlar arasında enerji əlaqəsinin xüsusiyyətləri

Tantrik təliminə inansaq, qadın və kişi arasında energetik əlaqə cinsi münasibətlər baş verməzdən xeyli əvvəl başlayır. İki insan qarşılıqlı olaraq bir-birini bəyəndiyi zaman onların arasında çoxkanallı enerji mübadiləsi aktivləşir. Bu enerji yaradıcılıq potensialını göstərməyə, psixo-emosional balansı normallaşdırmağa və həyatın bütün aspektlərini yaxşılaşdırmağa imkan verir.

Bütün həyati proseslər enerji mübadiləsi ilə bağlıdır. Aldığımız müsbət və ya mənfi emosiyalar təbii enerji sahəsinə və aura vəziyyətinə təsir göstərir. Buddistlər əmindir ki, kişilər təbiətən enerjisini göydən alır, qadınlar isə əksinə yer enerjisi ilə qidalanır.

Güclü cinsin nümayəndəsi öz ideya və fikirlərini həyata keçirə bilmək, eləcə də qüvvə toplamaq üçün qadın enerjisinə ehtiyac duyur. Qızlar isə əksinə energetika ötürülməsi yolu ilə emosional baxımdan təmin olunur və gəncliyin ömrünü uzadırlar. Bu prosesdə özünəməxsus tarazlıq qurulduqdan sonra hər iki tərəf həyatının bütün aspektlərini yaxşılaşdırmağa doğru gedir, çünki enerji bütün kanallara düzgün istiqamətdə ötürülür, o cümlədən qəlbə kainatın «bankı» ilə birbaşa əlaqə yaratmağa imkan verir.
Davamı →

Cinsi həyata mənfi təsir edən faktorlar

Qarşınızdakı əks cinsinizdən uzaq qalmağa çalışırsınızsa, onunla yatağa girmək istəmirsinizsə bunun sevgi və romantika ilə əlaqəsi olduğunu sanmayın. Bunun sevgizisliklə bir əlaqəsi yoxdur. Sevgilinizin və ya sizin yataqdan qaçmanıza müxtəlif faktorlar səbəb olur. Bu faktorlara aşağıdakılar aiddir.

1. Hormonal pozğunluqlar
Seks həyat orqanizmin hormonları ilə əlaqəli fəaliyyət göstərir. Bunun ən sadə misalını kontraseptivdən istifadə edən qadınların timsalında misal göstərmək mümkündür.

Kontraseptivlərdən istifadə edən qadınlar dərman qəbulundan əvvəlki və sonrakı hallarını müqayisə etdikdə buna tam əmin olurlar. Hormonların çatışmazlığı üzündən klimakteriya dövrünü yaşayanlar intim əlaqədən uzaq durmağa çalışırlar. Hormonlar səbəbli seksdən uzaqlaşmanı asanlıqla dərmanlar vasitəsilə aradan qaldırmaq olur.
Davamı →

Sperma allergiyası nədir?

Bir çox hallarda partnyorlar arasında cinsi əlaqədən sonra müəyyən narahatlıqlar ortaya çıxır.
Qadınlarda aşınma, qıcıqlanma, qaşınma kimi hallar yaranır. Türkiyəli mütəxəssis Sinan Akkurt məlumat verir ki, sperma allergiyası, cinsi əlaqədən sonra kişinin spermasına və ya spermanın mayesinə qarşı qadındakı vaginal dəyişikliklərə deyilir.

Əlamətləri vaginada yanma, şişmə, ağrı, qaşıntı, qızartı kimi bilinən klassik allergiya əlamətləri ilə eynidir. Bəzən bütün bədəndə, üzdə, qolda, yaxud ayaqda da allergiya əlamətlərinə rast gəlinir. Bu, daha çox allergik baxımdan həssas olan şəxslərdə olur.
Davamı →

Səhərlər seks daha faydalıdır

«Seks də bir məşqdir, yuxarıda olan daha çox enerji xərcləyir»
Unutmayın ki, seks də bir məşqdir, bunu bir oyun kimi ələ almaq lazımdır. Seks həyatınız sizə sevinc verirsə, zövqlə daha rahat kilolarınızdan azad ola bilərsiniz.

— Seksin mövqeyi kilo verməyə təsir edirmi?
— Partnyorunun paltarlarını soyunduran 12 kalori, geyimlər asan çıxırsa səkkiz kalori xərcləyir. Bunlar təbii ki deymlərdir və ölçülməsi bir az çətindir. Amma bu bir gerçəkdi r ki, seks əsnasında yuxarıda olan daha çox enerji xərcləyər. Seks əsnasında xərclənən enerji orta böyüklükdə bir otağı, yaxud bir iki pəncərə şüşəsi silmək qədər enerji xərcləyir.
Davamı →

Seks və utancaqlıq

Utancaqlıq və seks… Qapalı və ənənəvi cəmiyyətlərdə bir-birinə qarşı duran iki söz. Niyə seks dedikdə çoxumuzun ağlına utancaqlıq gəlir? Cinsəllik, cinsi həyat cəmiyyətdəki bəzi insanlar üçün hələ də böyük bir tabudur. Bir çoxumuz cinsi mövzularda narahatıq. Bu da öz növbəsində cinsi həyata zərbə vurur.

1. Cinsi həyatınızla tanış olun
Cinsi həyat sizə öyrədilən və ya google-un təqdim etdiyi şübhəli mənbələrdən, məşhur dərgilərdən ibarət deyil. Bununla bağlı daha çox elmi kitablar oxuyun, sxemlər və şəkillər araşdırın, cinsi həyatın praktikliyini və məntiqini daha mexaniki olaraq öyrənin.
Davamı →

Hamiləlik dövründə cinsi əlaqə

Hamiləlik müddətində cinsi münasibətlər haqda qulaqdan-qulağa eşidilən bəzi fikirlər cütlüklər arasında qorxulara səbəb olur. Qadın, yaxud kişi 9 ay müddətində cinsi əlaqədə olmağa ehtiyat edir.

 Hamiləlik zamanı cinsi həyat cütlüklərin çox zaman həkimlərdən soruşmağa utandıqları mövzudur. Halbuki soruşsalar, problemə aydınlıq gətirmiş olarlar. Çünki həkimlər cinsi həyatın sağlam bir hamiləlik üçün vacib olduğunu deyirlər. Hamiləlik qayda-qanunlarına düzgün riayət etdikdə cinsi həyatı davam etdirmək olar. Hətta bəlli ölçüdə adi vaxtlardakından daha rəngli bir cinsi həyat yaşamaq mümkündür.
Davamı →

Doğuşdan sonra seks

Cütlüyün seksual həyatında ən zəif yerlərdən biri – uşağın doğuluşundan sonrakı vaxtdır. Əgər sizdə hamiləlikdən əvvəl və hamiləlik zamanı yaxşı cinsi həyat var idisə, bu gözəl cinsi münasibətləri uşağın doğuluşundan sonra da saxlamağa çalışmaq çox vacibdir.

Uşaq anadan olduqdan sonra seks haqqında aşağıdakı 4 şeyi bilməlisiniz:

1. Seks haqqında açıq ünsiyyət saxlamaq vacibdir
Öz seksual münasibətləriniz haqqında sizin açıq və dürüst ünsiyyətinizin olması çox əhəmiyyətlidir. Əgər siz bir-birinizlə öz cinsi həyatınız haqqında asan ünsiyyət qurmağı bacarmırsınızsa, onda inciklik, ağrı, məyusluq və düşmənçilik yarana bilər. Sizin gənc valideyn kimi rolunuz çox vaxt və enerji aldığından, belə ola bilər ki, seks bir müddət arxa plana keçsin. Beləliklə, seks haqqında söhbətlər və partnyora onu arzuladığını təsdiqləmək, seksin hələ olmadığı halda belə çox faydalı ola bilər.
Davamı →

İslam və seks

İslam dini seksdə aşağıdakılara qadağa qoyur:
Nigahdankənar seksual münasibətlər (zina), menstruasiya (aybaşı) zamanı, anal seks, insest (yaxın qohumlar ilə cinsi əlaqə), homoseksual əlaqələr (kişi və kişi arasında olan cinsi əlaqə və ya lezbiyanlıq, 2 qadın arasında olan cinsi əlaqə), nekrofiliya, zoofiliya, pedofiliya və sado-mazoxizm.
Qadağası və icazəsi sual altında olanlar: masturbasiya (onanizm) və eləcə də qadın hamiləliyi dövründə cinsi münasibətlər.
Davamı →