Рейтинг
+26.62

Seks (18+)

36 üzv, 73 topik

Cinsi əlaqə


Cinsi əlaqə (koitus, sex) iki və daha çox fərdin arasında həzz almaq yaxud nəsil artırmaq üçün konüllü genital aktdır.
Delfinlər,meymunlar və insanlar seksdən yalnız ləzzət almaq üçün istifadə edən yeganə canlılardır, qalan bütün canlılar yalnız çoxalmaq, nəsli artırmaq üçün cinsi əlaqəyə girir.
Cinsi əlaqədə əsas məqsəd intim yaxınlıq zamanı orqazm (həzzin ən yüksək pilləsi) əldə etməkdir. Orqazmdan sonra əzələ boşalması,xoş süstlük və rahatlıq hiss edilir.
Davamı →

Cinsi azadlıq: Ehtiyacdır, yoxsa istək?

İlk öncə ehtiyac və istəyin mənalarını və bir-birindən nə ilə fərqləndiyini izah edək. İnsanın həyatda qala bilməsi üçün mütləq şəkildə qarşılanması vacib olan şeylərə ehtiyac deyilir. İstək isə bir şeyə qarşı duyulan ləzzət, meyl və arzudur. İnsanın təməl ehtiyacları bunlardır- Yemək, su, sığınacaq, iş və s. İstəklər isə müxtəlif formalarda olur və insanın nəfsi ilə bağlıdır. Bunların arasındakı fərqi bu formada izah etmək olar – su sənin ehtiyacındır, pivə, coca-cola və sairə içkilər isə sənin istəyindir. Cinsi əlaqə sənin ehtiyacındır, amma rəngarəng cinsi fəaliyyətlər isə sənin zövq və istəyinlə bağlı bir şeydir. İnsanların ehtiyacları məhduddur, istəkləri isə qeyri-məhdud. İnsanların istək və arzularının bir sərhəddi yoxdur. Nəfsin istək siyahısı çox ola bilər. Bu siyahıya baxıb təyin olunmalıdır ki, bunların neçəsi insanın həqiqi ehtiyacıdır. Amma bir çox siyahılar nəfsin azğınlığı altında doldurulmuş siyahılardır…
Davamı →

Öpüşmə sənəti | The art of kissing

Niyə öpüşürük?
İnsanlar niyə öpüşürlər? Bu haqda heç düşünmüsünüzmü? Çətin ki. Çünki öpüşməyin ən gözəl tərəflərində biri də məhz budur ki, öpüşərkən ağlına bu sual gəlmir. 
Buna cavab tapmaq o qədər də asan deyil. Hamımız yaxınlarımızla görüşəndə yanaqdan öpüşürük. Biri də var sevgililər arasında, dodaq-dodağa ehtiraslı bir öpüş. 
İnsanların niyə öpüşdükləri elmə bəlli deyil. Bu haqda çoxlu nəzəriyyələr, fikirlər mövcuddur.
Bəziləri öpüşməyi ilk canlı varlıqların – primatların yeməyi ağızlarında çeynəyib bir-birlərinə ötürməsiylə bağlayırlar. Sonra təkamülə uğramış insanda duyğular daha da inkişaf edib – öpüş sevginin əlamətinə çevrilib.

Ardı →

Seksin faydası

Britaniyalı alimlər cinsi əlaqənin insan orqanizminə faydalarını araşdırıblar. seksin xeyri
Cinsi əlaqə zamanı insan beynində yerləşən və insanın əhval — ruhiyyəsini qaldıran endorfin adlı maddənin miqdarı artır.
Cinsi əlaqə zamanı qan dövranı yaxşılaşır.
10 il davam edən araşdırma zamanı müntəzəm olaraq tez-tez orqazm olan kişilərin, daha az və nizamsız orqazm olanlara nisbətən daha çox yaşadığı ortaya çıxıb. Araşdırmada orqazm zamanı ifraz olunan hormonların xərçəng və ürək xəstəliklərinə qarşı orqanizmi qoruduğu ortaya çıxıb.
Həmçinin, müntəzəm orqazm prostat vəzi xərçəngi riskini azaldır. Bununla yanaşı, orqazm zamanı baş ağrıları və miqren ağrılarının azaldığı müəyyənləşib.
Davamı →

Seks və kişi tipləri

Hər bir kişinin özünəməxsus seksual tipi vardır. Yəqin ki, qadınlar da kişilər haqda daha çox şey bilmək üçün onun hansı seksual tipə məxsus olduğunu öyrənmək istəyir. Elə isə birlikdə bu tiplərlə tanış olaq.


Ardı →

Seksdən imtina

Seksdən imtina etmək üçün səbəb çoxdur: yorğunam, başım ağrayır, səhər tez oyanmalıyam və.s. Əslində isə seks özünə güvəni artırır və baş ağrısını müalicə edir. Seksdən imtina etməmək üçün 9 səbəblə tanış olaq.

1. Mənə gözəllik bəxş et!
Həyat yoldaşınla münasibətiniz yaxın olduğu zaman anlayırsan ki, onun yataqda ən son düşündüyü sənin mükəmməlliyindir… Seksdən sonra güzgüdə özünə bax. Əmin ol ki, əksin dəyişəcək. “Seks özünə əminliyi artırır” – “Sekslə düşün “ (Cenni Her) kitabında bu haqda yazılır.
Edinburq mərkəzi xəstəxanasının araşdırmaları göstərir ki, həftədə ən azı 3 dəfə sekslə məşğul olan insanlar 10 il cavan görünür. Çünki seks zamanı estrogen hormonu ifraz olunur, bu da saçları parlaq, dərini isə hamar edir.


Ardı →

Seks şəkilləri

Müxtəlif seks pozaları Playboy modellərinin ifasında şəkilləri. Yaşı 18-dən aşağı oğlanların və 16 yaşlı və kiçik qızların baxması qadağandır.Bu cinsi əlaqə şəkilləri professional modellər tərəfindən çəkilib və ancaq tanıtma xarakteri daşıyır.


Ardı →

Qadın cinsiyyət sistemi

Qadın cinsiyyət sisteminin cinsiyyət orqanlarına uşaqlıq borusu vasitəsilə uşaqlıqla birləşmiş iki yumurtalı və uşaqlıqdan xarici cinsiyyət orqanlarına aparan keçid -uşaqlıq yolu aiddir.
Xarici cinsiyyət orqanlarına aiddir: qasıq (tüklə örtül­müş dəri və yağ toxuması sahəsi); böyük və kiçik cinsiyyət dodaqları və klitor (cinsi əlaqə zamanı kişinin tənasül aləti kimi ölçücə böyüyən və vəcdə gələn cinsiyyət üzvü). Xarici cinsiyyət orqanları məcmu halında vulfa adlanır (latın terminidir, xarici cinsiyyət orqanlarının ümumi adıdır)
Davamı →

Kişi cinsiyyət sistemi

«Məsələ onda deyil ki, sizin cinsi alətiniz hansı ölçüddi,
əsas məsələ budur ki, o, uşaqlıq yolunda öz vəzifəsinin öhdəsindən necə gəlir».

Lao Tszı
Kişinin cinsiyyət orqanları-tənasül aləti (penis) və xaya kisəsindən ibarətdir. Xaya kisəsində bir cüt yumurta özünə yer tapıb. Bundan əlavə, prostat vəzisi, toxumun (spermanın) yığılıb saxlanıldığı müxtəlif orqanlar — toxum borusu, toxum qovucuğu və s. mövcuddur.
Kişinin cinsiyyət orqanları, xüsusən tənasül aləti müxtəlif ölçüdə ola bilər. Kişilərin əksəriyyətini bu amil çox narahat edir və onlar «normal» ölçünün həddi haqda məlumat almağa çalışırlar.
Orta göstəricilərə gəlincə, deyək ki, cinsi üzvün uzunluğu sakit vəziyyətdə 8-10 santimetr, dikəlmiş vəziyyətdə 12-18 santimetr olmalıdır. Lakin tibb tarixində, sakit vəziyyətdə uzunluğu 30-32 sm. çatan tənasül alətlərinin təsvir edildiyi kifayət qədər nümunələr mövcuddur. Bunlardan bəzilərinin uzunluğu di­kəlmiş vəziyyətdə 50 sm. çatır.
Davamı →

Seksin faydaları

Cinsi əlaqə zamanı insan beynində yerləşən və insanın əhval — ruhiyyəsini qaldıran endorfin adlı maddənin miqdarı artır.
İngiltərədə aparılan araşdırma zamanı isə kişilərin orqazmla ölümləri arasında əlaqə araşdırılıb. 10 il davam edən araşdırma zamanı müntəzəm olaraq tez-tez orqazm olan kişilərin, daha az və nizamsız orqazm olanlara nisbətən daha çox yaşadığı ortaya çıxıb. Araşdırmada orqazm zamanı ifraz olunan hormonların xərçəng və ürək xəstəliklərinə qarşı orqanizmi qoruduğu ortaya çıxıb.
Həmçinin, müntəzəm orqazm prostat vəzi xərçəngi riskini azaldır. Bununla yanaşı, orqazm zamanı baş ağrıları və miqren ağrılarının azaldığı müəyyənləşib.
Ardı →