Рейтинг
+26.62

Seks (18+)

36 üzv, 73 topik

Eşq nişanələri

Ehtirasın çılğın təzahürlərindən sonra kişinin, yaxud qadının bədənində öpüş, hətta dırnaq və dış izləri qalıbsa,onlara məhəbbət nişanələri deyilir.
Qədim dövrün məhəbbət kitablarında eşq nişanələrinə xüsusi diqqət yetirilir və hətta tərəf-müqabilin əllərində, boynunda, döşlərində, qarnında və ombalarında bu cür nişanə-izlər qoymaq tövsiyə edilir. İlk görüş zamanı, ayrılıq dəmində, səfərə yola düşərkən, səfərdən qayıdarkən, küsüşmədən sonra barışarkən və nəhayət qadın cuşa gələrkən, iki cins arasında bu cür nişanələrin «dəyiş-düyüşü» baş verir.


Ardı →

Frigidlik

Gəlin ciddi və xoşbəxtlikdən xeyli nadir hadisə — cinsi soyuqluq (frigidlik) haqqında danışaq.
Mütəxəssislər cinsi soyuqluğun iki əsas səbəbini göstərirlər. Birinci səbəb ailədə qız uşağının tərbiyəsi ilə bağlıdır. Ərlə arvad arasında intim münasibətlər olmadığı ailələrdə adətən bir soyuqluq, gizli bir narazılıq hökm sürür.Bu davranışın modeli qızın yaddaşına çökür. Bir müddətdən sonra o, ərə getdikdən sonra özünü bu cür soyuq və quru aparır, əri ilə intim münasibətlərdən qaçır. Bu da ər tərəfindən narazılığın getdikcə artmasına səbəb olur. Buna misal.
Ardı →

Seks saatı

Əvvəl bir kino, sonra şam işığında bir yemək, ardından rəqs, sonra… Xeyr sonrası sandığınız kimi deyil. Hərçənd bütün romantik elementlər gecə üzərinə qurulmuşdur amma xronobiologiyaya görə bədənin də bir saatı var və seks üçün ən uyğun saat axşam deyil, səhər 08:00. İdman etmək üçün ən uyğun saat isə səhər deyil, günortadan sonra 16:00 radələridir.



Ardı →

Uşaqlar üçün prezervativ istehsalına başlanıldı

12-14 yaşlı uşaqlar daha çox sekslə məşğul olmağa başlayıblar

İsveçrədə hökumətin dəstəyi ilə Gənclik və Uşaq Federal Komissiyası 12-14 yaşlı 1480 uşaq arasında araşdırma aparıb. Lent.az-ın “BBC”yə istinadən verdiyi məlumata görə, araşdırma 12-14 yaşlı oğlan və qız uşaqlarının 1990-cı illərlə müqayisədə daha çox cinsi əlaqədə olduqlarını üzə çıxarıb.
Ardı →

Dünyanın seks xəritəsi

Yeni Zelandiya qadınlarının həyatları boyunca 20,4 seks tərəfdaşı olur və onlar ilk tanışlıqdan sonra cinsi əlaqəyə girən xanımlar içərisində dünyada liderdirlər.
Avstriya kişiləri həyatları boyu 29,3 qadınla cinsi əlaqədə olurlar və dünyanın ən şorgöz kişiləridirlər. Qadınlara görə ən yaxşı sevişən isə ispaniyalı kişilərdir. Orta hesabla 10 dəqiqə sevişən tailandlı kişilər ən az sevişənlər cərgəsində birincidirlər. Braziliyalı kişi və qadınlar isə hər dəfə 30 dəqiqə sevişməklə önə çıxırlar.
Ardı →

Seksə dəvət massajı

Yoldaşınızı ya da partnyorunuzu barmaqlarınızla cəzb edərək  bir masajla yatağa dəvət etmək, həm sizə, həm də partnyorunuza böyük həyəcan verəcək, cinsi fantaziyalarınız arasında ən sevdiyiniz üsul olacaq.

Bir-birləriylə olduqca sıx birlikdə olan cütlər, bir-birlərinin bədənlərinin ehtiyaclarına əhəmiyyət vermir. Bədənsəl masaj cütlərin eşqdə bir-birlərinə qarşı rahat və comərd olmalarını təmin edir…

Addım-addım seks masajı..
Birinci addım: Yumşaq bir yataq sevişmək üçün mükəmməl ola bilər amma masaj üçün ideal yer sərt, düz və hərəkətsiz bir yerdir. Beləcə partnyorunuz hərəkət etdikcə narahat olmazsınız. Maksimum rahatlıq üçün boyunun və biləklərinin altına yastıq qoya bilərsiniz.


Ardı →

İy duymanın rolu

Erotik ətirlər, ədviyyə qoxusu, gözəl iyli şamlar seksu­al oyanmanı gücləndirir. Özü də iy bilmə qabiliyyəti kişilərdə daha çox inkişaf etmişdir. Buna görə qadın ətirləri ilk növbədə kişilərin iy duyma qabiliyyətinə, məhz onları cəzb etməyə hesablanıb.
Məlum həqiqətdir ki, hər bir insanın öz fərdi qoxusu var. Alimlərin fikrincə, hər bir insanın qoxusu sintetik və təbii iylərin qatışığından ibarətdir və onun genlərindən, dərisinin növündən, saçlarının rəngindən, habelə tempera­ment və diyetadan asılıdır. İnsan qoxularını qohum qruplara ayırmaq olar. Seksual tərəf-müqabilin seçimində qrup fərqləri əsaslı rol oynayır. Spesifik qoxunu konkret genlər silsiləsi yaradır. Bern universitetinin mufellimi, zooloq Dekind xüsusi eksperiment sayəsində müəyyən etmişdir ki, qadınlar onların genlər silsiləsindən fərqli genlərə malik kişilərə daha çox meyl edirlər. Bu eksperimentlərin birində qadınlar və 44 kişi iştirak etmişdir. Kişilərin hərəsinə bir cüt təmiz futbol maykası verilmiş və onlara iki gecə bu maykada yatmaq tapşırılmışdır. İki gündən sonra maykaları çeşidləyərək deşikləri olan karton qutulara yığmış və qadınlara bunları iyləməyi təklif etmişlər. Eksperimentin nəticəsində məlum olmuşdur ki, qadınlar maksimum dərəcə­də onların öz iyinə oxşamayan iyləri sevirlər.


Ardı →

Kişi və qadinlarda orqazm

Kişi və qadını bir-birinə ehtiras cəzb edir və əvvəl-axır bu ehtiras güclü şəhvət həyəcanı şəklində özünü ifadə edir. Bu güclü şəhvət həyəcanı «orqazm» adını daşıyır («orqazm» yunan sözü olub, cinsi əlaqə zamanı şəhvət duyğusunun zirvəsini bildirir). Bu cür duyğunu ifadə edən çoxsaylı təmrinlər mövcuddur, bunlardan ən geniş yayılan­ları — «ekstaz» və «affekt»dir. Fransız dilindən tərcümədə ekstaz — cuşa gəlmə; həzzin, ləzzətin affekt halına çatan if­rat dərəcəsidir. Affekt isə latıncadan tərcümədə — «hisslərin çılğıncasına ifadəsi» deməkdir.
Əgər biz orqazm barəsindəki əsas baxışları ümumiləşdirsək, bu barədə belə demək olar: qarşılıqlı yaxınlıq, nəvaziş, sonra isə cinsi əlaqə zamanı cinsiyyət orqanlarının bir-birinə sürtünməsi nəticəsində kişi və qadınlarda xoş hisslər yaranır və bu hisslər getdikcə şiddətlənərək parlaq və kəskin şəkil alır və nəhayət boşalma — orqazm ilə başa çatır.
Ardı →

Cinsi аkt və onun xüsusiyyətləri

Seksual münasibətlərin çox növü mövcuddur. Bunlardan ən yaxşısı o sayılır ki, iki nəfər bir-birini sevsin və cinsi əlaqəyə qarşılıqlı rəğbət səbəbindən girmiş olsun. Bu növ — «təbii cinsi əlaqə» adlanır.
Kişi və qadın bir-birlərini çoxdan sevirlər, lakin heç cür yaxınlaşa bilmirlər, kişi çox vaxt səfərdə olur, qayıdanda da, ya söhbətləri tutmur, ya da küsüşürlər. Lakin sevgililərin hər ikisi qovuşmaq və öz arzularını tam təmin etmək istəyi ilə alışıb yanırlar. Bu, «ehtiraslı məhəbbət halında cinsi əlaqə» adlanır.
Lakin elə ballar da olur ki, kişi və qadın bir-birlərini sevmədən cinsi əlaqəyə girirlər. Onlarda bu ötəri istək müəyуәn şəraiti, gərginliyi aradan götürmək ehtiyacının təsiri atında yaranır. Bu, «yalan məhəbbətin izdivacı» adlanır. Belə hallarda tərəf-müqabillər özlərini bütün mümkün vasitələrlə vəcdə gətirməyə çalışırlar. Buna həyati misal:
Davamı →

Cinsi problemlər

Şərq müdrikləri doğru buyurublar ki, yüz dərdin yüz bir dərmanı var, yalnız ölümün çarəsi yoxdur. Əgər sizin cinsi üzvünüzünhansısa fizikidefektləri varsa, məyus olmağa dəyməz, hazırda bu problemi uğurla həll edə bilən çoxsaylı klinikalar və mütəxəssislər mövcuddur.
Cinsi potensiyanın və xüsusilə sinir həssaslığının bərpasına gəldikdə isə çox şey sizin özünüzdən asılıdır. 

Bunun ən səmərəli yolu ac qalma ilə müalicədir. Ac qalma sayəsində orqanizm paslardan (şlaklardan) təmizlənir, hüceyrələrin membranları bərpa olunur və nəticədə insan sinir həssaslığını özünə qaytarır. Bundan əlavə, kişilərin oyanma və ereksiya qabiliyyəti güclənir.
Ac qalma ilə müalicəyə tədricən başlamaq lazımdır. İldə 3-4 dəfə 7-10 gün fasiləsiz ac qalma ilə müalicədən sonra onun sağlamlaşdırıcı təsirini aydın hiss edəcəksiz. Aclıqla müalicəyə iki həftədə bir sutka ac qalmaqla başla-maq məsləhətdir. Sonra ac qalma müddətlərim uzatmaq olar.
Ardı →