Рейтинг
+26.62

Seks (18+)

36 üzv, 73 topik

Seks haqqında maraqlı faktlardan

Seks haqqında heyrətamiz faktlarla tez-tez rastlaşırıq. Başlanğıc üçün seks haqqında bunları deyək ki:
  • Siçanın spermatezoidi filinkindən uzundur.

  • Pinqvinlər ildə bir dəfə orqazm yaşyır.

  • Qartallar cinsi əlaqəyə havada uça-uça girirlər.

  • Hər il 11 min seks qəzası baş verir. Artıq bu qəzaların necə baş verdiyini özünüz düşünün. Hər gün dünyada 200 min cinsi əlaqə olur.

  • Hər 4 kişidən 3-ü seks başladıqdan 2 dəqiqə sonra orqazmı yaşayır. Qadınların şikayət səbəbini başa düşmək olar))

  • “Sakit” kişilər cinsi həyatı heç bir sərhəd tanımadan yaşayan seksual aktiv kişilərə nisbətən 13 il çox yaşayır.

  • Qadınların 12 faizinin spermaya qarşı allergiyası var.

Ardı →

Eşq nişanələri

Ehtirasın çılğın təzahürlərindən sonra kişinin, yaxud qadının bədənində öpüş, hətta dırnaq və dış izləri qalıbsa,onlara məhəbbət nişanələri deyilir.
Qədim dövrün məhəbbət kitablarında eşq nişanələrinə xüsusi diqqət yetirilir və hətta tərəf-müqabilin əllərində, boynunda, döşlərində, qarnında və ombalarında bu cür nişanə-izlər qoymaq tövsiyə edilir. İlk görüş zamanı, ayrılıq dəmində, səfərə yola düşərkən, səfərdən qayıdarkən, küsüşmədən sonra barışarkən və nəhayət qadın cuşa gələrkən, iki cins arasında bu cür nişanələrin «dəyiş-düyüşü» baş verir.


Ardı →

Frigidlik

Gəlin ciddi və xoşbəxtlikdən xeyli nadir hadisə — cinsi soyuqluq (frigidlik) haqqında danışaq.
Mütəxəssislər cinsi soyuqluğun iki əsas səbəbini göstərirlər. Birinci səbəb ailədə qız uşağının tərbiyəsi ilə bağlıdır. Ərlə arvad arasında intim münasibətlər olmadığı ailələrdə adətən bir soyuqluq, gizli bir narazılıq hökm sürür.Bu davranışın modeli qızın yaddaşına çökür. Bir müddətdən sonra o, ərə getdikdən sonra özünü bu cür soyuq və quru aparır, əri ilə intim münasibətlərdən qaçır. Bu da ər tərəfindən narazılığın getdikcə artmasına səbəb olur. Buna misal.
Ardı →

Cinsi əlaqə


Cinsi əlaqə (koitus, sex) iki və daha çox fərdin arasında həzz almaq yaxud nəsil artırmaq üçün konüllü genital aktdır.
Delfinlər,meymunlar və insanlar seksdən yalnız ləzzət almaq üçün istifadə edən yeganə canlılardır, qalan bütün canlılar yalnız çoxalmaq, nəsli artırmaq üçün cinsi əlaqəyə girir.
Cinsi əlaqədə əsas məqsəd intim yaxınlıq zamanı orqazm (həzzin ən yüksək pilləsi) əldə etməkdir. Orqazmdan sonra əzələ boşalması,xoş süstlük və rahatlıq hiss edilir.
Davamı →

Insanlarda normal seks

İnsanda seksual təzahürlər dərhal üzə çıxmır, orqanizm bunun üçün yetişməlidir. Kişilərdə cinsi yetişmə adətən 14-16 yaşlarında başlayır və 18-20 yaşlarında tamama çatır..Qadınlarda bu göstəricilər müvafiq olaraq 12-13 və 16-18 yaşdır. Deməli 20 yaşlı kişi və 16-17 yaşlı qadın cin­si həyat üçün münasib dövrə qədəm qoymuş olurlar və bu yaşdan başlayaraq ailə qura bilərlər. Qadın və kişi orqanizmləri arasında keyfiyyət, miqdar fərqləri və digər fərqlər mövcuddur.
Başlıca keyfiyyət fərqlərinə insanın cinsiyyət sistemi­nin quruluşu, enerjinin bədəndə dövr etmə xüsusiyyətləri və orqanizmin funksiyaları aiddir. Kişi və qadın orqa­nizmlərinin cinsiyyət sistemləri arasındakı fərq digər keyfiyyət və miqdar fərqlərinə səbəb olur və qametaların cin­sini (xayalıq və yumurtalıqlar); hormonal cinsi (androgenlər və ya estrogenlər), morfoloji fərqləri (bədənin forma­ları və orqanizmin funksiyaları) müəyyən edir.
Yuxarıda göstərilmiş «daxili» fərqlər «xarici» fərqlərə — insanın şəxsi davranışına, digər adamlara qarşı münasibətinə və tələbatlarına, məişət və seksual tələbatlarına) təsir göstərir. Nəticədə insan özünü kişi və ya qadın cinsinə aid edir, müvafiq tərbiyə alır, özü üçün cinsi tərəf — müqabil seçir və müvafiq cinsi rolu oynayır.
İndi isə normal seksuallığın əsas təzahür formalarını sadalayaq.
Ardı →

Öpüşmə sənəti | The art of kissing

Niyə öpüşürük?
İnsanlar niyə öpüşürlər? Bu haqda heç düşünmüsünüzmü? Çətin ki. Çünki öpüşməyin ən gözəl tərəflərində biri də məhz budur ki, öpüşərkən ağlına bu sual gəlmir. 
Buna cavab tapmaq o qədər də asan deyil. Hamımız yaxınlarımızla görüşəndə yanaqdan öpüşürük. Biri də var sevgililər arasında, dodaq-dodağa ehtiraslı bir öpüş. 
İnsanların niyə öpüşdükləri elmə bəlli deyil. Bu haqda çoxlu nəzəriyyələr, fikirlər mövcuddur.
Bəziləri öpüşməyi ilk canlı varlıqların – primatların yeməyi ağızlarında çeynəyib bir-birlərinə ötürməsiylə bağlayırlar. Sonra təkamülə uğramış insanda duyğular daha da inkişaf edib – öpüş sevginin əlamətinə çevrilib.

Ardı →

Qadın yataqda nə istər?

Qadınlar düşüncələrin əksinə olaraq, «həyatımda seks olmasa da olar» deyəcək qədər seksdən uzaq deyillər.
Əhəmiyyətli olan kişinin qadınına necə yaxınlaşdığı, seksi necə tələb etməyidir. Həssaslıqdan tamamilə uzaq bir seks  heç bir qadını təmin etməz. Qadınlar əvvəl bir az həssaslıqla başlayan sevişmələrdən xoşlanır. Amma bu romantikliyin dərəcəsini yaxşı nizamlamaq lazımdır. Sevgi kəpənəyi kimi gəzən kişi də heç cazibədar deyil!

qadınlar da seks istəyirÜnsiyyət qurmaq istər
Qadınlar yalnız normal həyatlarında deyil, seks əsnasında da daim tərəf müqabili ilə ünsiyyətdə olmağı istəyərlər. Əksər qadınlar sevişmə zamanı danışmaqdan xoşlanırlar. Xeyr, təbii ki bu gün günorta yeməyində nə yediyi haqqında deyil, seks arzusunu dilə gətirən dialoqlardan...

Sevişmədən sonra maraq istər
Qadınlar sevişmədən dərhal sonra, sanki qısa müddət əvvəl sevişmək üçün can atan, həyəcanlı və cəld davranan o deyilmiş kimi, dərhal geyinib evdən çıxan, televiziya izləməyə qaldığı yerdən davam edən ya da dərhal yuxuya gedən kişilərə əsəbləşir. Sevişmə sonrası asan yuxuya getmək kişilər üçün hormonal bir zərurət ola bilər amma ya digərləri… Qadınlar sevişmədən sonra da özlərinə göstərilən marağın davam etməsini istəyirlər.

Zövq nöqtələrini bilən kişi istər
Qadınlar yataqda özlərini təmin edə bilən kişi istəyir. Qadın bədənini tanıyan, qadın bədəninin zövq nöqtələrinə hakim olan kişilər şanslıdırlar.
Davamı →

Cinsi soyuqluq

Kişilərdə Cinsi İstəksizlik: Kişilərdə cinsi istəksizlik, qısaca kişilik orqanının boyunun (adamın öz düşüncəsinə görə) normaldan kiçik, erkən boşalma kimi xüsusi vəziyyətlər və yoldaşını təmin edə bilməmə duyğusuna qapılmadan irəli gəlir. Bir çox kişinin cinsi orqanı normal böyüklükdə olduğu halda, bunu kifayət bilməyərək, daha yekəsini istəyir. Normalda xəbərdar edilmiş bir penisin boyu, 12-16 sm arasındadır. Əslində bu da çox bir əhəmiyyət daşımaz.
Ardı →

Boyundan öpmək

Qadınların 99%-i boyunlarından öpülməkdən inanılmaz həzz alırlar. Sevimli bəylər, qadınınızı fəth etmək istəyirsinizsə, onu başdan çıxardıb, cəzb etmək istəyirsinizsə boyundan öpün.
“The Art of Kissing” (Öpüşmə Sənəti) adlı kitabın yazıçısı William Crane, bütün dünyada 100,000 insandan çox insanı dəyişik öpüşmə texnikaları və seçimləri haqqında sorğuladı. Əksər qadın öpüşmə əsnasında, partniyorundan boyunlarını öpməsini istədiklərini ifadə edərkən, kişilərin yalnız 10%-i boyun öpməyi düşünür.

«Bir çox kişi qadınların boyundan öpülməsindən xoşlandığına inanmır, çünki onlar üçün bu heç bir hiss ifadə etdirmir». Eyni zamanda Crane, daha çox önsevişmə istənilirsə, qulaqların da hədəf alınmasını tövsiyə edir.



Ardı →