Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Ən yaxın dostuna aşiq olanlara 8 məsləhət

  • Sevgi
Ən yaxın dostunuzun sizin üçün daha böyük əhəmiyyət kəsb etdiyini anladığınız an demək, vəziyyət dəyişib. Onunla bir çox məqamları paylaşmaq, dostunuza nəsə danışmaqdan daha çox sanki ona nəsə izah etməyə çevrilir. Deməli, siz artıq ən yaxın dostunuza aşiq omusunuz. Sözsüz ki, burada söhbət oğlan və qız dostluğundan gedir.

1. Onun nə düşündüyünü bilirsiniz
Onun düşüncələrini bildiyiniz üçün hər hansı mövzu haqqında fikirlərini öyrənməyə çalışmaq lazım deyil. Buna görə həddindən artıq analiz, bir-birini tanımağa istiqamətlənən cəhdlərə ehtiyac yoxdur.

2. Seks əyləncəli bir hal alır
Bir-birinizə cinsi həyatınız daxil hər şeyi danışdığınız bir insanla sekslə məşğul olmağa başlayanda bunun gerçək olduğuna təəccüblənib gülə bilərsiniz. Sonra bir də görəcəksiniz ki, cinsi həyatınız mükəmməldir.

3. Günün 25 saat olmasını istəyərsiniz
Onunla artıq dostluğun tələb etdiyindən daha çox sevgili olmanın verdiyi üstünlükləri də paylaşmağa başlayacaqsınız. Dost olan zaman etmədiklərinizi və qaçırdığınız fürsətləri kompensasiya etmək istəyərkən, həyatınızdakı digər insanlara laqeyd yanaşmayın.
Davamı →

Xoşbəxt sevgili olmaq üçün 5 qayda

  • Sevgi
Münasibətlərdə dincliyi qoruya bilmək və ilk günkü həyəcanı yaşamaq üçün hər iki tərəfin də üzərinə düşən vəzifələr var. Bunları edə bilsəniz, münasibətdəki xoşbəxtliyinizi qarşılıqlı olaraq qoruya bilərsiniz.

1. Qarşılıqlı güvən münasibətin əsasını təşkil edir. Sevdiyiniz adama sonuna qədər güvənirsinizsə, eşqiniz şübhə edilməyəcək bir şəkildə möhkəmdir. Tərəf müqabilinzə qarşı sadiq olmaq ən yaxşı yoldur. Xüsusilə bu iki xüsusiyyət münasibətinizi icra edəcək qədər dəyərlərdir.

2. Qarşınızdakının hər şeyi etməsini gözləməyin və münasibətdə siz də təəccübləndirici, çaşdırıcı həmlələr və gözəl hərəkətlər edin. Özünüzə yaxşı davranın, çünki özünüzə davranış formanız tərəf müqabilinizə də təsir edər, mənfilikləri ona da əks etdirmiş olarsınız. Davamlı olaraq qarşı tərəfdən bir şeylər gözləmək bir müddət sonra əlaqəyə zərər verər. Siz özünüzə qarşı müsbət olmalısınız ki, qarşı tərəf də müsbət ola bilsin.
Davamı →

Məşhur məşuqlar

  • Sevgi
Məşhur məşuqlar – bu ifadə daha çox kişilərə aid edilir. Çünki qadınlar intim münasibətə daha həssas yanaşırlar. Məşhur məşuqlar sevgi yaşayan kişilər deyil. Çünki “məşuq” sözü kişi və qadın arasındakı intim münasibətləri tam ifadə etmir. Məsələyə ciddi yanaşsaq, kimi məşuq adlandırmaq olar? Onlar üçün daimi sevgi münasibətləri bir həyat tərzidir axı… Fəqət bunun adını sevgi qoymaq olarmı?

XX əsrin məşuqları kim olub? – Əlbəttə ki, Cakomo Kazanova, VIII Henrix, kardinal Rişelye və XIV Lüdovik, Viktor Hüqo, Aleksandr Düma, Modilyani, Dali, Çarli Çaplin və Marçello Mastroyanni bu siyahıda mütləq yer almalıdırlar…
Davamı →

Sevgi hər şeydir!

  • Sevgi

Sevgi mənim üçün çox şeydir, hətta hər şeydir. Ən dəyərli olan varlıqdır sevgi. Həyatdan əbədiyyətə aparan bir yol, ya da duyğudur sevgi…

Yağmurlu havada yağış torpağa döyərkən kiçik bir qarışqanın qaçıb bir daşın altına sığınması kimidir sevgi. Daşın istisinə sığınıb, onu qoruyacağına əmin və inamlı, etibarlı, güvənli bir duyğu kimidir sevgi…

Ya da soyuq bir havada çırpınan kiçik bir quşun ağzında öz balasına yem daşıyarkən yuvasına çatdığında qonub sevinərək qanadlarını çırpa-çırpa yağmurdan qalan nəm damlacıqları ətrafa səpələyən o minicik quşun şükür duyğusudur sevgi…

Sevgi bahara tələsən qaranquşlardakı həsrətdir.
Sevgi günəşin çıxmasını gözləyən torpaqdakı həsrətdir.
Sevgi ümiddir insanı yaşatmağa çalışan.

Sevgi mənim üçün çox şeydir, ən uzaq olan yerdə mənə hər kəsdən yaxın olandır sevgi, əlin çatmadıqda, toxunmadıqda belə varlığını hiss etməkdir…
Sevgi, xəyalında canlandırdığın mümkünsüz olandır.

Sevgi, hər şeye rəğmən sevməkdir, əzabına dözmək, çətinliyini hədiyyə bilməkdir.
Sevgi qışın bahara, baharın qışa tələsməsidir. Dilsiz, ağızsız danışmaqdır sevgi…

Sevgi qarşılıq istəmədən ardınca getməkdir. Sevgi bir tək ürəkdədir ki, yalansız və ixtiyarsız.
Sevgi ölçülməzdir, dəyəri axtarılmaz və qədərsizdir.

Mənim üçün sevgi, uca Allahın Yaradıcı adı altında hər şeyi sevməkdir, sevə bilməkdir.
Sevgi insanın dünyada tərkinə öz Yaradıcısını axtardığı halda, gözlə görüb, əllə tuta biləcəyi varlıqda tapdığı duyğudur həm də…

Müəllif: Vüsalə Vətənxan


Davamı →

Sevgi münasibətini korlayan səhvlər

  • Sevgi

Bəzi söz və davranışlar siz fərqində olmadan münasibətinizin “qatili” ola bilər. Bu səhvləri etməsəniz, münasibətinizi məhv olmaqdan xilas edə bilərsiz.


Tənqid bombası
. “Onsuz da bir gün belə olsun məni dinləmədin, elə hey çığırırsan. Bacarıqsızsan. Məni üzməkdən zövq alırsan?” kimi tənqidlər qəlb qırmaqdan başqa işə yaramır. Bunun yernə “Məni çox üzdün, qəlbimi qırdın” kimi ifadələr duyğusal mesaj verərək münasibətinizə müsbət yansıyacaq.


Ardı →

Parisdəki Sevgi divarı

  • Sevgi

Je t’aime…I love you… Te amo… Mən səni sevirəm. Bütün dillərdə bu ifadə sevgililər üçün həzin bir melodiya kimi səslənir. Bəs əgər 311 dildə birdən? Düzdü, səslənməsə də görsənə bilər. Məhz bu sayda sevgi etirafı Parisin Monmartresində yerləşən sevgi divarında yazılıb.


Ardı →

Tanışlıq zamanı kişilərin etdiyi səhvlər

  • Sevgi

Sevgi oyunlarında hər kəs bir nöqtədə rədd edilir. Təbii ki, nədən rədd edildiyinizi və  nəyi yanlış etdiyinizi bilmirsizsə, şansızını necə dəyişdirə bilərsiz?

Yaxşı ki, rədd edilən tək siz deyilsiz.

Kişilər qadınları ovlamağa çalışdıqları ilk gündən bəri rədd edilmək qorxusu ilə qarşı-qarşıya qalırlar. Çox kişi geyindiyi geyim və pulun qadınların diqqətini çəkdiyini düşünər,  ancaq əsas yol bundan daha sadədir. Problem siz deyil, özünüzü tanıtma tərzinizdir. Ailem.az kişilərin özünü tanıdarkən etdiyi səhvləri təqdim edir.

Bədən dilini anlamaq. Özgüvənin qadınları cəlb etdiyi doğrudur. Ancaq nə qədər rahat olmanız özünüzü tərifləməkdən daha üstündür. Axtardığınız açar bədən dilidir.


Ardı →

Sevgidə bədən dili

  • Sevgi

Mütəxəssislər sevgiliniz, ya həyat yoldaşınızın sizi sevib sevmədiyini hərəkətlərinə baxaraq anlaya biləcəyinizi deyirlər.

Cütlüklər bir-birinə bədən dili ilə “Səni sevirəm”, “Səni sevmirəm”, “Səndən asılıyam” kimi mesajlar verir. Yəni sevgi bədən dili ilə başlayır, sonra danışıq dilinə keçir. 

Sizə marağı varmı?
Araşdırmalar zamanı qadın, ya kişinin siqaret çəkərkən ovuc içinin çevrilmiş olduğu insana qarşı marağının olduğu müəyyənləşib. Bir qadın 5 kişinin içində siqaret çəkərək o tərəf, bu tərəfə baxarsa, ancaq ovcunun içi bir insana qarşı yönəlibsə, həmin kişi özünü “seçilmiş” hiss edə bilər.

Sevgilinizə sizi aldadıb aldatmadığını soruşduğunuzda burnunun ucunu qaşıyırsa, aldadıldığınızı düşünməkdə haqlısız! İnsanlar doğrunu deməkdə çətinlik çəkdikləri zaman qan təzyiqləri yüksəlir və burundakı kapilyar damarlar təzyiq gördüyündən qaşınır. Əlbəttə, hər burun qaşınması yalan deməyə işarə deyil.

Bəzən isə münasibətlər sübut kriteriyaları ucbatından bitə bilər. Məsələn, tərəflərdən biri digərinə “Gözlərimə uzun-uzun baxmırsan, deməli, artıq məni sevmirsən” deyir.

Bədən dili bədənimizin əlcəyinə bənzədilir. Bədən dili ilə yalan demək, özəlliklə sevgi kimi duyğusal bir məsələdə çox çətindir. 


Davamı →

Sevgini yeniləməyin yolları

  • Sevgi

Sevgi nə üç il, nə də beş il sonra sona çatır. Bəzi mütəxəssislər sevginin müəyyən müddət davam edib sona çatan hiss olduğunu iddia edirlər. Amma sosioloqların sözlərinə görə, sevgi nə üç il, nə də beş il sonra sona çatan hiss deyil. İnsanın qarşısındakı şəxsi uzun illər ilk günkü kimi sevməyi mümkündür. Bunun üçün sadəcə bir az çalışmaq lazımdır. 

Hisslərinizi ifadə edin
 Adətən bir müddətdən sonra insanlar bir-birinə sevgi etirafı etməyi unudurlar. Vaxt keçdikcə unudulan bu etirafları geri qaytarın. Məsələn, hər gün azı bir dəfə sevgilinizə “səni sevirəm” deməyi unutmayın.

Bir yerdə vaxt keçirin
Əlaqələr müəyyən bir mərhələyə gəldikdən sonra tərəflər artıq əvvəlki qədər bir-birinə vaxt ayırmır. Kişilər vaxtını daha çox dostları ilə gəzməyə, futbola baxmağa, qadınlarsa rəfiqələrinə, yaxud da uşaqlarına sərf edir. Unutmayın ki, bir-birinizə vaxt ayırmaq münasibətinizə rəng qatacaq. Heç bir şeyə imkan tapa bilmirsinizsə, həftədə bir ya da iki dəfə baş-başa film izləyin.


Ardı →

İlk görüşün necə keçdiyini göstərən əlamətlər

  • Sevgi


Yenicə tanış olduğunuz biri ilk görüşdə bunları edirsə, diqqətli olun. Siz də bunları yaşamısınızsa, deməli, sizdə heç nə alınmadı!

Keçmiş sevgilisindən bəhs edirsə
Demək  keçmiş sevgilisini hələ də unutmayıb. Pis, ya yaxşı biri olmasndan danışması, onunla bir gələcək qurmamanıza bir işarədir.

Tez getməlidirsə
Hələ 5 dəqiqədi oturmusuz və “gecikirəm, getməliyəm”  deyirsə, bu,  yaxşıya işarə deyil. İkidə bir telefonuna, saata baxırsa, vaxt keçirmək üçün eksrtra cəhd göstərir demək.


Ardı →