Dodaq boyası

Dodaq boyası qalıcı olması üçün aşağıdakı məsləhətlərə əməl edin.
Dodaq boyasının növləri: Mat, kremli, işıltılı, palitra, parladıcı, ikili pomada və lip klaslar olmaq üzrə 7 növdür. 


  1. Mat olan dodaq boyası dodaqlarımızda daha uzun qalır.
  2. Kremli dodaq boyası asan çəkilən və parlaq dayanan daha sağlam və canlı görünür.
  3. İşıltılı olan dodaq boyası – ümumiyyətlə gənc qızların seçimidir, sadə görünüş ilə dodaqları olduğundan daha dolğun göstərir. İçərisində simlər var asan və yağlı çəkilir.
  4. Parladıcıları dodaq boyası – çəkmədən də istifadə edilə bilər. Mat olan boyaların üzərinə də tətbiq oluna bilər.
  5. Lip klaslar – tərkibində  həm dodaq boyası var, həm də parlaq görünüşü ilə ikisi bir yerdə tapa biləcəyiniz dodaq boyası növüdür.
  6. Palitralı dodaq boyaları – göz kölgələrinin qutusu şəklindədir. Bir neçə rəng bir qutunun içində olur. aradadır.
  7. İkili dodaq boyaları – iki rəngin bir yerdə olduğu boya növüdür.

Gündəlik istifadə etdiyiniz dodaq boyalarını qalıcı hala gətirmək üçün əvvəlcə dodaq qələmi ilə dodağımızı bütöv boyaya bilərik. Qələmi daha sərt çəkin və uzun müddət qalmasını təmin edin.  Qələmlə rənglənilən dodağın üstünə də pudra çəkin, sonra pomadanızı çəkin. Təkrar üzərinə pudra çəkin. Qələm və pudradan faydalanıb dodağınızdakı pomadanın qalıcı olmasını təmin etmiş olarsasınız. Təbii son olaraq pudra tətbiq olunduğu üçün dodaq boyanızın rəngi parlaq olmayacaq. Boyanızı sildikdən sonra dodağınıza qulluq etməyi unutmayın!

Qeyd: dodaq boyanızın daha təbii görünməsi üçün sürtüldükdən sonra salfet ilə üzərinə basdırıb çoxluğu alın daha təbii dayanacaq.


  • Tünd rəng boya çəkərkən bayağı görünməmək üçün ilk olaraq dodaqlara tonal krem çəkin daha sonra boyanı çəkin.
  • Tünd rəng seçsəniz üzərinə mütləq parladıcı əlavə edin, çünki tünd rəng boyalar həcmi kiçildir və dodaqlarınızı olduğundan daha incə göstərir.
  • Dolğun görünüş əldə etmək istəyirsinizsə, boyanı çəkməzdən əvvəl ağ qələmlə dodaq ətrafını rəngləsəniz, dodaqlarınız olduğundan daha dolğun görünəcək.
  • Boyanın üstünə parladıcı tətbiq etmək istəyirsinizsə,  şəffaf isə müəyyən bölgələrə çəkib yedirin, çox çox parlatmamış olarsınız.
  • 2-3 boyanı fırça köməyi ilə qarışdırıb tətbiq edin fərqli tonda dodaq boyası əldə etmiş 
  • olarsınız.


Müəllif: Tahirə
 

0 şərh