Soyuducu haqqında bunları bilmək mütləqdir

Soyutma kamerası soyutmursa
Soyutma kamerası aşağıda göstərilən bir neçə səbəblərə görə soyutmaya bilər. Hər birini öz növbəsində yoxlayın.
1. Əgər Vacation «Məzuniyyət» rejimi qurulubsa
Vacation «Məzuniyet» rejimi soyutma kameranı söndürür. Rejim aktiv olduqda soyuducunun ekranında belə  Soyuducusu soyutmur işarə yanır.
Vacation «Məzuniyet» rejimi yalnız ekranı olan soyuduculara mövcuddur.
Üst dondurucu kameralı soyuducularda Vacation «Məzuniyet» rejimi yoxdur.

  • Əgər sizin soyuducunuzda «Vacation»-«məzuniyyət» rejimi aktivdirsə, onu söndürün. Bunu etmək üçün, «Vacation»-«məzuniyyət» düyməsini basın. Işarə ekraninda sönməlidir.
  • Əgər «Məzuniyyət» rejimini söndürəndən sonra soyutma kamerası işə düşübsə, deməli soyuducuda hər şey qaydasındadır, bundan sonra istifadə edə bilərsiz.
  • Əgər «Məzuniyyət» rejimini söndürdükdən sonra soyutma kamerası işə düşməyib, və ya rejim işə salınmayıb — növbəti tövsiyəyə keçin.
Soyuducu
2. Buzla doldurulmuş havalandırma sistemi
Qeyri-sabit gərginliy zamanı və ya qapıların tez-tez açılması zamanı arxa divarın arxasında buz əmələ gəlir, bu da havalandırma dəliklərini örtür. Buna görə soyuq hava kameraya daxil olmur və içərisindəki temperatur artır.
Bu fürsəti istisna etmək üçün soyuducunu 24 saat ərzində qapısını açıq buraxın. Bundan sonra soyuducunu yandırın və yenidən yoxlayın.
Buzu əridəndən sonra soyuducu kamerası işə salınıbsa, soyuducu ilə hər şey qaydasındadır, istifadə edə bilərsiz.
Əgər buzu əridəndən sonra soyutma kamerası işə düşməyib, növbəti tövsiyəyə keçin.

3. Soyuducunun nasazlığı
Əgər əvvəlki tövsiyələr kömək etmirsə, demək ki, soyuducu qüsurludur. Ev şəraitində nasazlığı müəyyən etmək xüsusi bilik olmadan mümkün deyil, buna görə Servis Mərkəzinin ustasının müdaxiləsi tələb olunur.

A+++ Enerji Effektliyi
Enerji və enerji ehtiyyatlarına qənaət hər zaman əhəmiyyətlidir.  A +++ və A ++ enerji dərəcələndirmələrine sahib məhsullar təklif edir. A+++ sinifli məhsullar eyni bir A məhsuluna görə 64 daha az enerji istehlak edər. Bənzər şəkildə bir A ++ məhsulu eyni A məhsulundan 40% daha az enerji istehlak edər.

NeoFrost Texnologiyası
NeoFrost Texnologiyası optimal səviyyədə uzunmüddətli təravətlilik üçün (90%-ə qədər) rütubətlilik saxlayır. Bundan başqa, müstəqil soyutma sistemləri, bölümlərs arasında qoxu ötürülməsi qarşısını alırvə maksimum səviyyədə daxili hava keyfiyyətinin saxlayır.
Bu yeni nəsil no frost texnologiya, NeoFrost daha sabit və sürətli olaraq A + enerji səmərəliliyi səviyyəsində soyuducu və dondurucu bölümlərdə eyni soyutma verə bilir. Beləliklə, meyvə və tərəvəzlər bu soyuducuda təzə qalır.

Dondurucu Bölmə
Hamımız sevdiklərimizə yüksək qida dəyəri olan ləzzətli və sağlam yeməklər təqdim etməyə diqqət göstəririk. Təzə ət və balıqlar sürətli dondurulmasalar qida dəyərlərini itirmiş olarlar.
Soyuducularında qidaların sürətli dondurulduğu ShockFreeze bölməsinə sahindir.Bu bölmə sayəsində qidaların tərkibindəki vitanmilər pozulmur və dadları itmir.
Şok Dondurma bölməsi donma zamanı və təbii qida molekullarını saxlamaq üçün mikrokristalların yaranmasının qarşısını alır.
 
 
Mənbə: beko.az, samsung.az
 

0 şərh