Avropaya səyahət üçün ən ucuz 10 ölkə

Demək olar ki, hər kəsin arzusu mümkün olan ən az büdcə ilə bir çox ölkə və şəhərləri eyni anda kəşf etməkdir. Amma biz türk vətəndaşları üçün son dövrlər məzənnə artımı ilə əlaqədar bu bir az çətinləşib. Hər şeyə baxmayaraq, Avropada elə yerlər var ki, onları normal büdcə ilə kəşf edə bilmirik. Bu yazıda sizin üçün Avropada istirahət üçün ən ucuz 10 ölkənin siyahısını tərtib etmişik. 
Avropaya səyahət üçün ən ucuz 10 ölkə

1. Monteneqro

Son illərdə məşhur istirahət yerlərindən biri Monteneqrodur. Bu, füsunkar təbiət mənzərələri və bənzərsiz gözəl çimərlikləri ilə Avropanın tətil üçün ən ideal ölkələrindən biridir. Üstəlik, valyuta kimi avrodan istifadə etsə də, bir çox Avropa ölkələrindən xeyli ucuzdur. O, həm də ölkəmizə yaxındır. Budva, Kotor və Tivat mütləq görülməli şəhərlər sırasındadır.

2. Rumıniya

Rumıniya unikal memarlığı ilə sizi heyran edəcək ölkələrdən biridir. Avropanın ən ucuz ölkələrindən biri olan Rumıniya həm dəniz, həm də mədəni turizm üçün mükəmməldir. Siz Qara dənizin sahilində yerləşən Konstansada çimə, paytaxt Buxarestin dəbli arxitekturasını kəşf edə, tariximizdə Çıraq Vlad kimi tanınan III Vlad Tepes qalasında unudulmaz ekskursiya edə bilərsiniz.

3. Ukrayna

Ukrayna bizim valyutamızın dəyərli olduğu nadir Avropa ölkələrindən biridir. Məşhur gecə həyatı, bədii fəaliyyətləri və bənzərsiz binalarla dolu küçələri ilə kəşf olunmağı gözləyən bir xəzinə kimidir. Avropanın ən ucuz turistik ölkələrindən biri olan Ukraynada mütləq görülməli şəhərlər paytaxt Kiyev və Lvovdur.

4. Serbiya

Serbiya Avropanın ən ucuz və əyləncəli ölkələrindən biridir. İllərlə Osmanlı hakimiyyəti altında qaldığı üçün mədəniyyətimizin çoxlu izlərini görmək mümkündür. Xüsusən də yemək və əşyaların adları kifayət qədər oxşardır. Əsasən ət yeməklərinə üstünlük verən mətbəx kifayət qədər cəlbedici və dadlıdır. Bu, həm unikal mədəniyyət xəzinəsinə, həm də çılğın gecə həyatına ev sahibliyi edir. Üstəlik, qiymətlər olduqca münasibdir. Paytaxt Belqrad və paytaxta 1 saatlıq məsafədə yerləşən Novi Sad mütləq görülməli şəhərlər arasındadır.

5. Makedoniya

Küçələrdə türkcə danışıldığı, ünvan istiqamətlərinin türkcə verildiyi, özünüzü öz şəhərinizdə və ölkənizdə hiss etdiyiniz bir ölkə düşünün. Makedoniya məhz belə bir ölkədir. Tarixi, ləzzətli mətbəxi və ucuz yaşayış variantları ilə tətil üçün kifayət qədər cəlbedicidir. Paytaxt Skopyedə ləzzətli yeməklər yeyə, Osmanlı mirasını kəşf edə, Ohrid gölündə unudulmaz qayıq turuna çıxa və Ulu Öndər Mustafa Kamal Atatürkün məktəbə getdiyi (hərbi akademiya) Monastirdə tarixə səyahət edə bilərsiniz.

6. Bosniya və Herseqovina

Bosniya və Herseqovina ən cəlbedici və ucuz istirahət yerlərindən birinə çevrilib. Makedoniya ortaq mədəniyyəti paylaşdığımız, mehriban və qonaqpərvər insanların yaşadığı, ləzzətli mətbəxi və bənzərsiz təbiət mənzərələri olan bir ölkədir. Yerləşmə, yemək və içki qiymətləri olduqca ucuzdur. Üstəlik, ölkəmizə yaxındır. Paytaxt Sarayevo, Mostar və Travnik görülməyə dəyər şəhərlərdir.

7. Xorvatiya

Xorvatiya orta əsr şəhərində gəzirmiş kimi hiss etdirən tarixi və dar küçələri, mükəmməl dənizi və münasib qiymətləri ilə Avropanın kəşf edilməli ölkələrindən biridir. Son illərin məşhur serialı «Taxt oyunları»nın bəzi səhnələri də burada çəkilib. Buna görə də son illərdə serialın pərəstişkarları tərəfindən kütləvi şəkildə ziyarət edilir. Orta büdcə ilə asanlıqla kəşf edə biləcəyiniz bir ölkədir. Paytaxt Zaqreb və Dubrovnik Xorvatiyanın mütləq görməli şəhərləridir.

8. Polşa

İkinci Dünya Müharibəsi zamanı demək olar ki, tamamilə dağıdılan ölkə yenidən quruldu. Bir çox insanın səyahət siyahılarının başında olmasalar da, müharibənin izlərini daşıyan küçə və prospektlərdə dolaşmaq və onların acı-şirinli hekayələrini kəşf etmək üçün konsentrasiya düşərgələrini ziyarət etmək olar. Polşa həm də əsl tələbə şəhəridir. Xüsusilə Erasmus mübadilə proqramlarına gələn tələbələr tərəfindən üstünlük verilir. Yemək, yaşayış, spirtli və alkoqolsuz içkilər kifayət qədər ucuzdur. Gecə həyatı da olduqca rəngarəngdir. Polşada paytaxt Varşava və Krakov mütləq görülməli şəhərlərdir.

9. Albaniya

Balkanların ən gözəl ölkələrindən biri Albaniyadır. Yerləşmə və yemək kifayət qədər ucuzdur. Tariximizin izlərini daşıyan Berat və Şkodra kimi məhşur şəhərlər də var. Yeni kəşf olunmağa başlayan bu coğrafiya təbiəti və dadlı mətbəxi ilə seçilir. Çox uzun səyahət etmək istəməyənlər üçün də idealdır. Paytaxt Tirana, Berat və Şkodra şəhərlərini araşdırmağa və görməyə dəyər.

10. Bolqarıstan

Bolqarıstan Avropada ziyarət edə biləcəyiniz ən ucuz ölkələrdən biridir. Dünyaca məşhur geyim brendlərinin məhsullarının, fındıq və içkilərin qiymətləri çox münasibdir. Buna görə də alış-veriş üçün üstünlük verilən coğrafiyadır. Paytaxt Sofiyanın tarixi binalarını və muzeylərini araşdıra, Varnada üzməyə, Plovdivdə tarixə və təbiətə səyahət edə bilərsiniz.

Bolqarıstan Avropada ziyarət edə biləcəyiniz ən ucuz ölkələrdən biridir. Dünyaca məşhur geyim brendlərinin məhsullarının, fındıq və içkilərin qiymətləri çox münasibdir. Buna görə də alış-veriş üçün üstünlük verilən coğrafiyadır. Paytaxt Sofiyanın tarixi binalarını və muzeylərini araşdıra, Varnada üzməyə, Plovdivdə tarixə və təbiətə səyahət edə bilərsiniz.

 

0 şərh