Açıq dünyamiz üçün açıq bilgi alış-verişində fayda vardir!

Aciq dunyamiz ucun aciq bilgi alis verisinde fayda vardir!!!

Biz bilgilierimizi paylashmaliq.. Biz paylashmaliqki digerleri bizim bilgilermiz oyrensin ve biz mu gedisatla digerlerine paylashmayi oyredib onlarinda bilgilerinden faydalanmaliyiq..

BU FIKRIN EVVELI

Biz eslin de bir grup Cin ve Azerbaycanli sagirdler olaraq bu sistemi coxdan fikirleshirdik.. Cunki Azerbaycan tehsil seviyyesi dunya tehsil seviyyesinden cox geridedir.. Azerbaycan internet mekaninda elmi dersliklerin elektron kitablarin elmi saytlarin sayi cox azdir.. Bu zeruriyyetden dogan fikrimiz bizi bu yonde calishmaga vadar etdi.. Biz eslinde bu davanin bu herekatin tek surdurmuruk bu herekatda hamimizin birge olaraq surdurulmesini isdeyirik..Bizim ana qayemiz Azerbycan tehsil sistemini deyishdire bilmerik ama butun sagirdler arasinda sevgi gonul qardashliq baglari qura bilerik. Bu birlik eyni zamanda Azerbaycan tehsilinin yukselmesine dunya tehsil sisteminde yeni yer tutmasina getirib cixaracaqdir.. Biz bilgilerimizi paylasharaq dahada artirir bashqalarinin oyrenmesine vesile olur ve bu birlik de bilgilerimizi muzakire edir daha semereli yollar tapiriq . Burda bir atalar sou demek isdeyirik.Agil agildan ustundur..

ESAS QAYE

Biz cox sheye sikayetlenir bezi seyleri soyub pisleyirik.Meselen deyirikki bizm tehsil sistemimiz pisdir rushvet var ogurluq var.. Bu sheyleri demekdense bir gozle numune olmaq lazimdir.. Bu gedishi dayandirmaq ucun her genc dersini yaxsi oxumali islam medeniyyeti etrafinda butunleshmeli fedakarligi ile ferqlenmeli dunya tehsilinde teknolojisinde ilk yerleri tutmaliyiq.

Biz bilmeliyikki bu gun dunyada lider dovletlerin Yaponiya Amerika Cin kimi olkelerin inkisafinin esas younu elme baglidir.Onlar elme cox onem vermisler ve bu gun dunyani idare eden guclerdirler.Bu hadiselerin hec biri bir den bir olmamisdir bunlar hamisi elm gosderilen qaygi neticesinde olmusdur.

Cografiyada 2 termin vardir .industrial post industrial. bu ne demekdir bu senaye ve senayeden 1 ust merhele demekdir..Yeni bu gun Yaponiy Amerika bu siyaseti etmekdedir. Onlar elmi texnopolisler qurur zavodlari basqa olkelerde acirlar bizim xammalimizi alir izde temileyir artigini bura atir hazir mehsulu oz olkesine aparir.

Bu dediklerime son olaraq elmden gozlenilen qaye cox boyukdur.Biz bu dediklerimizi goz onune alaraq evveller dovletler muazenesinde o hakim milletlrim indi yamali boxca halina gelmesiniz sebebi nedir.

2 sebeblerden biri oz kecmisimize ozumuze yad bir cemiyyet olmamiz . Her zaman ozumuz olmaq istememeyimiz .Her vaxt kimese ozumuu oxsatmaq isteyimiz.Oz islam medeniyyetimizden ozaqlasmamamiz bizi bu gunlere getirib cixardi.

Bu gun bu otoriteler kriterler gozden gecirilmli yeniden biz elme sahip cixmaliyiq. Elmli yeni nesil yetisdirmeliyik.

Bunu unutmayi!! ELMLI INSANLARDAN USTUN BIR MILLET USTUN MIILETLERDEN GUCLU BIR DOVLET MEYDANA GELER!!!

Biz bu mucadeleni butun Azerbaycan telebeleri ile birlikde aparir Azerbaycanimizin tehsilinin qalxishmasinda bir vefa borcumuzu yerine yetiririk..

Inaniramki bizim dushuncelerimiz sizide dusundurecekdir!!

Silsile yazilarimiz davam edeceksir!!!

Ve son olaraq tamamlamaq isdeyirem

Qaranliqdan sikayet etmeyin.

Bir samda siz yandirin.

Inaniramki bizim dushuncelerimiz sizide dusundurecekdir!!

Silsile yazilarimiz davam edeceksir!!!

 

 

0 şərh