Təbii antibiotiklər

  1. Sarımsaq
    Təbii antibiotiklər arasında lider sayıla bilər. Sarımsağın tərkibində olan güclü mikrobəleyhinə maddə allisin bir çox mikrobları öldürmək, onların çoxalmasını ləngitmək xüsusiyyətə malikdir. Mütəxəssislər sarımsağı sinusitlər, boğaz iltihabı, qrip, bağırsaq infeksiyaları zamanı istifadə etməyi tövsiyə edirlər. Həmçinin sarımsaq profilaktik vasitə kimi də istidə oluna bilər. Mütəxəssislər soyuq fəsillərdə hər gün 1-2 diş sarımsaq yeməyi tövsiyə edirlər. İstehlak etdikdən əvvəl sarımsağı xırda doğramaq və ya əzmək lazımdır. Bu onun faydasını artırır.
  2. Soğan
    Soğan da allisin və fitonsidlərlə zəngindir. Soğan ağciyər və həzm sistemində patogen mikrobları öldürür, nəfəs yollarını selikdən təmizləyir. Soğandan çox faydalı sirop hazırlamaq olar. 1 soğanı xırda-xırda doğrayın, 1 ç.q. bal əlavə edin, isti yerdə saxlayın. Səhər şirəni süzün.
  3. Quşüzümü
    Quşüzümü sidik yolları infeksiyaları zamanı effektlidir.
  4. Reyhan
    Reyhan həzm sistemində, boğazda bakteriyaları öldürür. Həmçinin reyhan bağırsaqlarda qurdları da öldürür.



  1. Propolis
    Arı məhsulu olan propolis möcüzəli maddədir. Onun tərkibində 300 müxtəlif faydalı maddə var. Propolis müxtəlif infeksiyalar, gingivit və periodontit zamanı effektlidir, həmçinin immun sistemini möhkəmləndirir. Propolisi sürtgəcdən keçirin, üzərinə qaynar su tökün, 1 gün dəmləyin, süzün, qarqara şəklində və daxilə istifadə edin.
  2. Zəncəfil
    Zəncəfil həzm sistemi infeksiyaları, qrip və soyuqdəymə zamanı çox faydalıdır. Zəncəfil çayının resepti: 3 sm ölçüsündə sürtgəcdən keçirilmiş zəncəfil kökünün üzərinə 1 stəkan qaynar su tökün, 1 saat dəmləyin, süzün, bal və limon əlavə edin.
  3. Sarıkök
    Sarıkökün tərkibində olan «kurkumin» adlı maddə güclü iltihab, virus və mikrob əleyhinə təsirə malikdir. Sarıkökü yeməklərə əlavə edin. Qara istiot sarıkökün effektliyini artırır.
  4. Qıtığotu
    Fitonsidlərlə zəngin olan qıtığotu kökü sinusitlər, soyuqdəymə və qrip zamanı çox faydalıdır və həmçinin immun sistemini gücləndirir.
  5. Evkalipt
    Angina, bronxit, sinusitlər, zökəm zamanı ən effektli vasitədir, həmçinin karies və gingivit zamanı da kömək edir, immun sistemini möhkəmləndirir, ağrıları azaldır.
  6. Biyan kökü
    Ağız boşluğu və nəfəs yolları infeksiyaları, herpes, mədə xorası və qastritə səbəb olan Helicobacter pylori mikrobuna qarşı çox effektlidir.
  7. Bal
    Balın faydalı olduğunu hamı bilir. Bal yaraları tez sağaltmağa kömək edir. Öskürək kimi problemlərə qarşı təsirlidir. 

 

 

0 şərh