Göz gimnastikası

Müasir insanların bir çox hissəsi kompüterdən istifadə edir.

Bir çox insanların iş fəaliyyəti məhz kompüterlə bağlıdır — ofis, bank işçiləri, mühasiblər, mühəndislər və s. Şagirdlər, tələbələr təhsil zamanı çox fəal şəkildə kompüterdən istifadə edirlər.

Bir neçə saat ərzində fasiləsiz olaraq kömpüterdə işləyən insanın gözləri güclü yorulur, qızarır, ağrıyır. Kompüterdə daimi iş gözlərin sağlamlığına mənfi təsir edir. Gözlərin sağlamlığını qorumaq üçün gün ərzində 2-3 dəfə gözlər üçün olan sadə gimnastik hərəkətləri edin.

Göz massajı etdikdə gözlərnizi güclü sıxmayın.

Bu gimnastik kompleksindən tək kompüterdə işləyən insanlar deyil, hər bir insan istifadə edə bilər. Yaşlı insanlar, məktəbli uşaqlar göz xəstəlikləri və pozulmalarına görə risk qrupuna daxildir. Bu səbəbdən bu qrup insanlar da bu gimnastik hərəkətləri hər gün etməlidir.


Ardı →

Doğuşdan sonra qadınları nə narahat edir?

Doğuşdan sonra qadınları bir çox suallar narahat edir: menstrual dövrünün bərpa olunması, hamiləliyin mümkün olub-olmaması, cinsi həyatın ziyanlı olub-olmaması və s. Bu məqalədə biz doğuşdan sonra qadınları ən çox maraqlandıran sualları cavablandırmağa çalışmışıq.

1. Doğuşdan sonra qanaxma neçə müddət ərzində davam edir?
Bu çox fərdi prosesdir. Bu proses uşaqlığın yığılma qabiliyyətindən, doğuşun necə keçməsindən (təbii doğuş və ya qeysəriyyə kəsiyi, asan və ya ağır doğuş və s.), doğuşdan sonrakı dövründən asılıdır. Adətən doğuşdan sonrakı qanaxma təxminən 6 həftə davam edir. Əvvəl qanaxma daha güclü olur, sonra tədricən azalır, qanın rəngi əvvəl qırmızı, sonra qəhvəyi, sarımtıl olur, daha sonra isə adi normal ifrazatlara qayıdır.

Əgər al-qırmızı qan 4 gündən artıq ifraz olunursa, qadın 1 saatdan bir bez dəyişməli olursa, ifrazatlar pis iylidirsə, qadın üşümə və ya istilik hiss edirsə, bu yaxşı əlamətlər sayılmır. Bu əlamətlər (və ya onlarda biri) meydana çıxdıqda qadın dərhal həkimə müraciət etməlidir.

2. Doğuşdan sonra menstruasiya nə zaman başlayır?
Bu çox fərdi prosesdir. Adətən bu laktasiyadan (əmizdirmə) asılıdır. Laktasiyanı stimullaşdıran prolaktin hormonu eyni zamanda yumurtalıqlarda gedən dövri proseslərin (yumurta hüceyrəsinin yetişməsi, ovulyasiya, menstruasiya) tormozlamasına səbəb olur. Bunun nəticəsində qadının yumurtalıqlarında yumurta hüceyrəsi lazım olan ölçülərə kimi yetişmir, ovulyasiya baş vermir və menstruasiya başlamır. Lakin bu o zaman mümkündür ki, qadın körpəsini yalnız öz südü ilə körpənin tələbinə görə (saatla yox!) qidalandırır (gecə əmizdirmələr xüsusilə vacibdir). Belə qadınlarda menstruasiya yalnız körpə əlavə qidaları (sıyıqlar, tərəvəzlər və s.) almağa başladıqda bərpa olunur (adətən 6 aydan sonra).


Ardı →

"OSKAR" 2015

ABŞ-ın Los Anceles şəhərində ilin ən böyük kino hadisəsinə sona çatdı.

ANS PRESS-in məlumatına görə, “Dolby Theatre” zalında Amerika kinoakademisyasının təsis etdiyi 87-ci ”Oskar” mükafatının verilmə mərasimində Hollivudun məşhur ulduzlarının, demək olar ki, hamısı iştirak edib. 

Film dünyasının ulduzlarından başqa «Oskar»da Ledi Qaqa, Con Leqend, Anna Kendrik, Rita Ora, Maroon 5, Ceniffer Hudson, Adam Levin, Cek Blek kimi məşhur müğənnilər səhnə alıb.

Ən yaxşı film nominasiyasında “Oskar” kino mükafatına meksikalı Alexandro Qonsalies İnyarritunun “Berdmen” kinosu layiq görülüb. Öz növbəsində bu dilm ən yaxşı rejissor işinə görə də “Oskar”a layiq görülüb. Bundan əlavə kinonun operatoru Emmanuel Libeski öz profil kateqoriyasında mükafata layiq görülüb.

Ən yaxşı əcnəbi film mükafatına polşalı rejissor Pavel Pavlikovskinin “İda” filmi layiq görülüb.

Ardı →

Dollar Haqqında qısa Məlumat

 ABŞ dolları — Amerika Birləşmiş Ştatlarınin Rəsmi Pul Vahididir.Federal Ehtiyyatlar Sistemi Tərəfindən Çap olunur. ABŞ-la yanaşı Bir çox Ölkələrdə də Dollardan istifadə edilir.2004-cü ildə dünyada 950 milyard ABŞ dollarınin olması ehtimal edilirdi.Dolların Beynəlxalq İşarəsi  ,Kodu USD-dir.Dollar üzərində Olan simvolik şəkillər müxtəlif cür izah edilir (Kayzen-də bu haqda məlumat var). Dollar əskinazları üzərində müxrəlif şəxlərin şəkilləri var.Hal-Hazırda 1,2,5,10,20,50 və 100 dollar mövcuddur.




Dollar əskinazlarının üzərində şəkli olan insanlar kimlərdir?

1 Dollar; George Washington
2 Dollar; Thomas Jefferson
5 Dollar; Abraham Lincoln
10 Dollar; Alexander Hamilton
20 Dollar; Andrew Jackson
50 Dollar; Ulysses S. Grant
100 Dollar; Benjamin Franklin

Davamı →

Boyun qısalmasına səbəb olan amillər və qarşısını almaq yolları

Böyümə çağı və yeniyetməlik dövründə sürətlə uzanan boy 35 yaşdan sonra eyni sürətlə olmasa da, qısalmağa başlayır.

Boy qısalmasını qadınlar daha çox hiss edirlər. Bu vəziyyətin ən əhəmiyyətli səbəbi isə qadınlarda kişilərə nisbətən daha çox rast gəlinən sümük əriməsi və qırıqlardır. Boyun qısalmasının qarşısını almaq mümkün olmasa da, gənc ikən bir sıra tədbirlərlə sümük əriməsinin qarşısını almaq mümkündür. Bunu Ortopediya və Travmatologiya Üzrə Mütəxəssis Doktor Səlim Sırrı Türkər boyun qısalmasına səbəb olan amillər və qarşısını almaq yollarından danışarkən deyib.

Qadınların sümükləri kişilərə nisbətən 5 dəfə çox əriyir

Sümük toxuması 35 yaşından sonra zəifləməyə başlayır. Hər kəsdə fərqli yöndə inkişaf edən bu zəiflik müəyyən bir səviyyəyə gəldikdə sümük əriməsi ilə müşayiət edilir. Qadınlarda sümük əriməsi kişilərə nisbətən 5 dəfə daha çox müşahidə olunur. Bunun ən əhəmiyyətli səbəbi isə klimaks dövründəən sonra estrogen səviyyəsinin düşməsidir. Sümük əriməsi sümüklərin çox asan qırılmasına, həm də boyun qısalmasına səbəb olur.

Sınıqların çoxu hiss olunmur

Sümük əriməsi ən çox bud və fəqərələrdə sınıqların əmələ gəlməsinə səbəb olur. Həmin sınıqların saylarına uyğun olaraq da boy qısalmağa başlayır. Bundan başqa, kürəkdə donqarlıq və digər duruş qüsurları da sümük əriməsinin gətirdiyi problemlər arasındadır. Bədənin fiziki şəklinin dəyişməsi və bu problemlər həyat keyfiyyətinə də mənfi təsir göstərir.

Sümük əriməsi vaxtında müalicə ediləndə boyun qısalmasını dayandırmaq mümkündür. Fəqərələrdəki sınıqların təxminən üçdə ikisində heç bir əlamət hiss olunmur. Odur ki, xüsusilə 50 yaşından sonra qadın və kişilər müəyyən fasilələrlə sümük ölçülərini hesablamalıdır.


Ardı →

Təbii əl pilinqi

Əllər yuyucu toz, soyuq hava, kimyəvi maddələr və günəşin təsiri ilə korlanır, yaşlı görünür.

Yumşaq, canlı və  gənc əllərə sahib olmaq üçün təbii əl pilinqindən istifadə edin.

1 xörək qaşığı doğranmış zəncəfil
1 stəkan qara şəkər tozu
1 xörək qaşığı badam yağı
1 xörək qaşığı hindistan qozu yağı

Zəncəfili cam qabda bişirib içinə hindistan qozu yağı əlavə edib 5 dəqiqə daha bişirin. Sonra özünü tutana kimi soyudun. Soyuduqdan sonra içinə badam yağı əlavə edib qarışdırın və ağzını bağlayıb istədiyiniz vaxt istifadə edin.


Davamı →

Bədəndəki çatlar üçün maska


Ayaq, ya qarınn bölgənizdə yaranan çatllardan utanırsız? Sağlıqsız və sürətli çəki alıb-verməkdən dolayı bədənimizin müəyyən bölgələrində çatların yaranması qaçılmazdır. Gözəlliyinizə kölgə salan bu pis görüntüdən qurtulmaq üçün ilk əvvəl qidalanma tərzinizi dəyişdirməlisiz.

Müntəzəm sağlam qidalanma və hərəkətli yaşam tərzi bu problemə tutulmamaq üçün iki önəmli amildir.

Eyni miqdarda kakao, hindistan qozu yağı, buğda yağı, limon suyunu təmiz qabın içində qarışdırıb çatlaq bölgələrinizə masaj edərək çəkin. Hər gün edin. Çatların azaldığını görəcəksiz.


Davamı →

Evdə pilinq


Kosmetik pilinq yerinə evdəki məhsullarla qüsursuz gözəllik vəd edən təbii piliniq hazırlaya bilərsiz. Necə?

— Quru mərci, düyü, lobya, qoz dərini ovmaq üçün mükəmməldir. Üyüdücüdə bunları çəkin və bir miqdar su, ya da duru yağ, bal, yaşıl çay əlavə edib qarışdırıb pilinq kimi istifadə edin.

— Dərinizə pambıqla sürtəcəyiniz alma sirkəsi yağların parçalanmasına kömək edəcək.

— Bir qəhvə üyüdücüsündə tam qovrulmamış orqanik tum, susam və badamı üyüdün. 1-2 yemək qaşığı su ilə krem halına gətirib üz üçün istifadə edin. 

— Buğda otu və yulaf da ölü dərini təmizləmək üçün yumşaq bir təmizləyici olaraq istifadə edilir.


Davamı →

Çənəaltını sıxlaşdıran maska


Qadınların ən böyük dərdlərindən biri də çənəaltı sallanmasıdır. Üzünüzə nə qədər maska, ya masajlar etsəniz də, heç bir faydası yoxdur. Kosmetoloqlar dəniz duzu və yosunun çənəaltı üçün çox effektli olduğunu deyir.

Dəniz duzu, yosun, buğda otu suyu, qliserin, sodium və sodanı qarışdırıb çənə altına sürtün. 80 dəqiqə saxlayıb ilıq suyla yuyun. Effektini görəcəksiz.


Davamı →