Məşhur komplo-nəzəriyyələr

Cəmiyyətlər həmişə şayiələrə meyl edib. Dünyanın hansı ölkəsində yaşamasından, sosial statusundan asılı olmayaraq şayiə, fantaziya, komplo teoriyaları müzakirə mövzuları olub. “Xəbərin var, deyirlər ki...” ilə başlayan neçə-neçə cümlələr qurmusunuz ömrünüzdə? Əminəm ki, ən azı yüzü olub. Burada məhəllə, qohum-əqrəba, dost-tanış səviyyəsində olan şayiələrdən danışmırıq. Dünyanı sarsıdan, iqtidarları çaş-baş qoyan, dövlətləri bir-birinə düşmən edən bir neçə şayiədən danışacağıq sizə. 

Sunami kimin işidir?

2004-cü ildə Hind okeanında meydana gələn nəhəng dalğalar bu gün də dartışma mövzusudur. Versiyalara görə, sunami İsraillə Amerikanın ortaq istehsalı olan bir nüvə silahının fəsadıdır. Belə ki, sözügedən iki ölkə silahı sınaqdan keçirərkən Hind okeanında bunun yan təsiri görünüb və bu, sunami olaraq tarixdə yer alıb. 

Misir və Orta Şərqdəki bir çox qəzetçilər bu işi araşdıraraq olayın müsəlmanlara ziyan vermək üçün düşünülmüş plan olduğunu iddia etdilər. Düzü, iddianı dünya gündəminə daşımağa da nail oldular. Allahın qəzəbi, dörd təbii fəlakətdən biri, yoxsa İsraillə Amerikanın müsəlmanlara zərbəsi? Sunaminin bunlardan hansı olduğu hələ də mübahisə mövzusudur…


Ardı →

"Dəqiqə" piroqu

Əgər evinizə qəfil qonaq gəlibsə, mütləq bu reseptdən istifadə edin. Bu dadlı və ləzzətli piroqun hazırlanması çox az vaxt tələb edir.

Lazım olan məhsullar:
— un — 1 stəkan
— yumurta — 2 dənə
— süd — 1/2 stəkan
— kərə yağı — 250 qr
— şəkər tozu — 1/2-1 stəkan (zövqünüzə görə)
— qabartma tozu — 1 paket
— vanil — 1 paket
— qoz — 1 stəkan

Hazırlanması:
1. Yumurtanı şəkər tozu ilə yaxşı çalın. Kərə yağını əridin və yumutaya əlavə edib yaxşı qarışdırın.

2. Ayrı qabda unu ələyin və qabartma tozu əlavə edib qarışdırın. Blenderdə qozu xırdalayın və una əlavə edib yaxşı qarışdırın.


Ardı →

Heyvanlar aləminin "Anjelina Coli"si


Heyvanlar aləminin «Anjelina Colisi” kimi tanınan kapusin növlü 20 yaşlı meymun kino dünyasında göstərdiyi xidmətlərinə görə fəxri mükafata layiq görülüb.

Kristall adlı meymun artıq 18 ildir ki, kino dünyasındadır. O, “Muzeydə gecə” (Night at the Museum), “Subaylığın son gecəsi” (The Hangover), “Həkim Dulittle” (Dr. Dollitle) kimi komediya filmlərində oynayıb.


Ardı →

Qadınların əleyhinə yazılmış qanunlar

Qadın hüquqlarını müdafiə qrupu “Equality Now” müxtəlif ölkələrdə qadınların əleyhinə yazılmış qanunları toplayıb.

Məsələn, Hindistanda ər arvadını zorlaya bilər. Ölkə qanunvericiliyində belə bir maddə var: “Kişinin yaşı 15-dən aşağı olmayan arvadına qarşı zorla seksual əlaqəyə girməsi və ya zorakı seksual xarakterli hərəkətləri zorlama sayılmır”. Bununla da, Hindistan evlilikdə zorlamanı  qanuniləşdirmiş olur.

Belə bir qanun Sinqapurda da qüvvədədir. Sadəcə, orada 13 yaşdan yuxarı olan evli qadına əri tərəfindən zor tətbiq edilməsi zorlanma hesab olunmur. Bahamda isə bu yaş 14-dür.

Malta və Livanda isə qadın qaçırıla bilər. Məsələn, Maltada qadın oğurlanaraq qaçırılırsa və kişi onunla evlənirsə, bu, məqbul hesab edilir. Bu zaman kişiyə qarşı cinayət işi açılmır. Amma gərək qadını qaçıran kişi onunla məhkəmə prosesindən əvvəl evlənmiş olsun. Livanda da buna oxşar qanun layihəsi var. Əgər qadın zorlanar və ya qaçırılarsa, məsuliyyətdən onunla evlənməklə qaçmaq mümkündür. Bu cinayətin baş verməsindən 5 il sonra cütlük ayrılarsa, bu zaman ittiham qaldırıla bilər.


Ardı →

Oskar Şindler - "Holokost mələyi"

«O pulla, hədiyyələrlə, rüşvətin köməyi ilə uğur qazanırdı.» -Holokostdan sağ çıxmış Mansi Rosner adlı yəhudi qadın müsahibəsində deyir. — «Bizim üçünsə o sadəcə bir mələk idi»
Dünya Oskar Şindleri məşhur, yeddi Oskar almış "Şindlerin siyahısı" filmindən tanıyır. Onun haqqında hər kəsin bildiyi bir fakt var. O İkinci Dünya Müharibəsi zamanı 1200-ə yaxın yəhudini ölümdən qurtarıb. Əlbəttə bu faktın arxasında maraqlı bir tarix, çətin bir inkişaf yolu, böyük çalışmalar dayanır. 
Davamı →

Tezliklə yer üzündən silinəcək 10 xalq

Yer kürəsinin əhalisi yüksək sürətlə artmaqdadır. Hazırda planetimizdə 7 milyard insan yaşayır. Lakin yer üzündən silinmək təhlükəsi ilə üz-üzə qalan xalqların da sayı az deyil.

Xalqların yer üzündən silinmək təhlükəsi daha çox qloballaşma və assimilyasiya ilə bağlıdır.


Samburu. 
Keniya ərazisində yaşayır. Sayları 160 mindir.


Ardı →

Çay dəsgahları

Çay dünyada ən çox sevilən içkilərdəndir. Amma onun hazırlanmasına, tərtibatına və təqdim edilməsinə dair təsəvvürlər tamamən fərqlidir.

Yaponiya
 
“Matça” yüksək keyfiyyətli yaşıl çayın xırda doğranmış yarpaqlarından hazırlanır.  


Ardı →

Son 5 ildə hansı dəhşətli hadisələr baş verib?

XX əsrdə 2 qanlı dünya müharibəsinə və çoxsaylı lokal konfliktlərə şahidlik edən bəşəriyyət XXI əsrin sülh və inkişaf dövrü olduğunu düşünürdü. Lakin baş verənlər bunun heç də belə olmadığını göstərdi.

2001-ci il sentyabrın 11-də Nyu-Yorkdakı Dünya Ticarət Mərkəzinin partladılması və 3 min insanın ölümü ilə nəticələnən qanlı terror aktı yeni əsrin terrorla müharibə əsri olduğunu ortaya qoydu. Sonradan Əfqanıstan və İraqda NATO qoşunlarının müdaxiləsi, Madrid, London kimi Avropa şəhərlərində baş verən qanlı terror aktları, 2008-ci ilin avqustunda Rusiya-Gürcüstan müharibəsi, 2005-ci ilin dekabrında Hind okeanında 300 mindən artıq insanın həyatına son qoyan dəhşətli sunami və s. dünyada hökm sürən qeyri-stabil şəraitin göstəricisi idi. Bu qeyri-stabillik sonrakı illərdə də davam edib.


Ardı →

Evə xalça alarkən nələrə diqqət etməli?

Uşaq otaqları
Uşaq otağının dekorasiyasına töhfə verən, yuxulu körpə və yorğun valideynlərin rahat edə biləcəyi, oyun oynayarkən körpənizin rahat ola biləcəyi xalçalar seçin. Tük tökməyən, qısa tüklü, orqanik məhsullardan hazırlanmış xalça seçin.

Qonaq otağı
Bu otaqda daha çox oturulduğu üçün dözümlü xalçalar seçin.

Yemək otağı 
Otaqda yemək yeyildiyi üçün ləkə tutmayan xalça seçin. Tünd rəng tonlarında olsun.

Böyük xalça sifarişi vermədən əvvəl stilinə, rənginə, otağın dekor və rənginə uyğunluğuna, məkanın istifadəsinə uyğun stildə, ölçüdə xalça seçin.

Ölçü götürərkən divardan 30-60 sm boşluq buraxmaq lazımdır. Otağa işıltı qatacaq xalça alın.

Mətbəx üçün masaları əhatə edə biləcək xalça seçin.

Məkanın ölçüsündən çox böyük xalça almayın.

Yemək otağı üçün uzun tüklü xalçalar almayın. Tək rəngli və geometrik naxışlı xalçalar rəng uyğunluğunda daha asan seçilir.


Davamı →

Kiçik hamamı olanlar üçün tövsiyələr


Hamamınız kiçikdirsə, fərqli aksessuar, ya da fikirlərə ehtiyacınız ola bilər. Hamamda həyatınızı asanlaşdıracaq ipucları üçün bu yazıya diqqət edin.

Bir neçə kiçik detal və dəyişiliklərlə hamamınızı daha da əlverişli hala gətirə bilərsiz. Daha çox asqı üçün tək qollu deyil, çox qollu geyim asqıları alın.

Duş başlıqlarını azca sirkəylə təmizləsəniz, yeni kimi görünəcək.


Ardı →