Ana və bala

1 yaşındaykən - Səni əlləriylə bəslədi və yudu. Bütün gecə ağlayıb onu yatmağa imkan vermiyib TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
2 yaşındaykən - sizə yeriməyi öyrətdi Səni çağırdığında otaqdan qaçaraq TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
3 yaşındaykən - Sizə əziyyətLə yemək hazırladı yeməyi yarımçıq qqoyub oynamağa qaçıb da TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
4 yaşındaykən - Sizə rəngarəng qəLəmLər,karandaşLar verdi. Evin bütün divarlarına şəkil edərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
5 yaşındaykən - Sizi qəşəng paltarlarla bəzədi. Gördüyünüz ilk paLçıqLa üstünüzü bulayaraq TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
6 yaşındaykən - məktəbə qədər sizinlə getdi. Küçələrdə "GETMİYƏCƏƏƏM" deyə ağlayaraq TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
7 yaşındaykən - sizə bir top hədiyyə etdi. Qonşunun şüşəsini qıraraq TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
9 yaşındaykən - sizə piano müəllimi tapdı. MəşqLərdə bir gün belə çaLışmayaraq TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
10 yaşındaykən - ad günü partisindən rəqs dərslərinə qədər hər yerə sizi avtomobillə apardı. Avtomobildən atılıb gedərkən arxanıza belə baxmayaraq TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
11 yaşındaykən - sizi yoldaşınızla kinoya apardı. "Sən bizimlə oturma" deyərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
12 yaşındaykən - zərərli TV proqramlarını seyr etmənizi istəmədi. O evdə deyilkən hamısını izləyərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
15 yaşındaykən - sizi xaricdə yaz düşərgəsinə göndərdi. Tək sətr məktub yazmayaraq TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
17 yaşındaykən - DostLarınızLa axşam gəzməyə getmənizə icazə verdi. Bir telefon belə etmədən səhərə qarşı evə dönərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
19 yaşındaykən - məktəb xərclərinizi qarşıladı, sizi avtomobillə düşərgəyə apardı və yükLərinizi məhz O daşıdı. TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
21 yaşındaykən - iş həyati və karyeranızLa əlaqədar sizə fikir vermək istədi "Mən sənin kimi olmayacağam" deyərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
22 yaşındaykən - papaq geymə mərasiminizdə sizə qürurla sarıldı. Avropa səyahəti üçün pul istəyərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
24 yaşındaykən - uzun vaxtdır görüşdüyünüz SEVGİLİNİZLƏ tanış olmaq istədi "Zamanını mən bilərəm" deyə tərsləyərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
25 yaşındaykən - toy xərclərinizi qarşıladı, sizin üçün həm xoşbəxt oldu həm çox duyğulandı. Siz dünyanın bir ucuna daşınaraq TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
30 yaşındaykən - körpə baxımı haqqında sizə ağıl vermək istədi. "Artıq bu köhnə üsulları burax" deyərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
40 yaşındaykən - sizi axtarıb bir qohumunuzun ad gününü xatırlatdı "Ana işim başımdan aşır" deyərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !
50 yaşındaykən - o çox xəstələndi, həftə sonunda onu görməyə getdiyinizdə xoşbəxt oldu. Ona yaşlıların uşaq kimi nazlı olduğunu söyləyərək TƏŞƏKKÜR ETDİNİZ !


Deyərkən bir gün..... o dünyasını dəyişdi . O günə qədər onun üçün etmədiyiniz nə varsa, o anda ürəyinizə bir ildırım kimi düşdü ....

SAĞLIĞINDA QİYMƏT VERİN İNSANLARA !
 

0 şərh