Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Krişnamurti hikməti

Həqiqət keçilməz bir səddir.Jiddu Krishnamurti

İtaətkarlığın səbəbi qorxudur, bu isə ağlı kütləşdirir.

Ağrıların çarəsi ağrılardır. İztirab özü insanı əzab çəkməkdən xilas edir.

Azadlıq və sevgi bir-biri ilə bağlıdır. Sevgi münasibət demək deyil. Səni sevirəm, çünki, məni sevirsən, bu, sevgi deyil, bu, çox bəsit bir ticarətdir, bazardan mal almaq kimi. Əsl sevgi qarşılığında heç nə gözləmədən verilən sevgidir, nə isə verdiyini hiss etməməlisən və sadəcə bu sevgi azadlığa doğru aparır.

İnsan yalnız təbiətdən uzaqlaşanda məbədlər, kilsələr, məscidlər əhəmiyyət kəsb etməyə başlayır.

Sizə iki şeytanın hekayəsini danışmaq istərdim. Yol boyunca addımlayan iki şeytan qarşıdan gələn bir kişinin yerdən nə isə götürdüyünü və ona nəzər saldıqdan sonra cibinə qoyduğunu görürlər. Şeytanlardan biri «o kişi nə götürdü elə?” — deyə soruşdu. Digər şeytanın cavabı isə „bir parça həqiqət” oldu. “Onda bu sənin üçün çox pis işdir” — dedi şeytan. Cavab isə „Yox, tam olaraq elə deyil. Mən ona bu işi görməkdə kömək edirəm” oldu.
Ardı →

Vaynona Rayderin həyatdan öyrəndikləri

Həyatım bioqrafiyalarda yazıldığı qədər maraqlı olmayıb.Mənə hipster deyiləndə xoşuma gəlir. Yeri gəlmişkən, bu nə deməkdir? Yuxarı siniflərdə oxuyanda mən Bond qızları kimi geyinməyə çalışırdım, yeniyetmə Pussi Qalor (“Goldfinger” filmindən –red.) kimi görünürdüm.Özümdən başqa kiməsə təsir edə biləcəyimə inanmıram.

Rollarım haqda ilk iki sözü işlədirlər – bir az axmaqvarı və süstdür.18 yaşım olanda Şon Penlə mübahisə elədim. Dedi ki, 500 dollardan mərcə gəlirəm, 30 yaşında aktrisa karyerandan iyrənəcəksən. O pulu istəməyə hələ də üzüm gəlmir.

Həyatım bioqrafiyalarda yazıldığı qədər maraqlı olmayıb.

Jurnalistlərə nifrət edirəm. Onlar sənin haqda ancaq iki şey yaza bilərlər: ya absurd bir yalan, ya da hamıdan gizlətməyə çalışdığın sirri.

Kino ulduzu olmaq pis şeydir. Sənin problemlərin insanlara özlərininki ilə müqayisədə həmişə “yalançı” gəlir.
Ardı →

Bir damcı mürəkkəb bir milyon insanı düşündürə bilər

Butun faciələr olumlə bitir, butun komediyalar evliliklə.Dövləti qurmaq üçün min il, dağıtmaq üçün bir saat yetər.

Gecə qadınlarla ulduzları gözəl göstərər.

Tanrı sevdiklərinə erkən ölüm verir.

Kədər ağıllı adamların müəllimidir.

Bir damcı mürəkkəb bir milyon insanı düşündürə bilər.

İşi çox olanların göz yaşı axıtmağa vaxtları olmaz.

İnsanları sevirəm, amma təbiəti daha çox sevirəm.

Biz insanları şəxsi dəyərlərinə görə deyil, bizdə tapdıqları dəyərlərə görə sevirik.

Yüngül ağrılar danışa bilər, amma dərin ağrılar dilsizdir.

Yoxsulluq – həqiqətə gedən ilk yoldur.
Ardı →

Dar yerdən çıxanlar geniş yerlərə sığmazlar | Əziz Nesin

Aziz NesinƏn gözəl şeir riyaziyyatdır. Yer üzündə indiyə qədər “iki dəfə iki dörd edər”dən daha gözəl misra yazılmayıb, məncə.

Mən ateistəm və bir gün Tanrıya inandığımı dediyimi eşitsəniz, ciddiyə almayın. Demək ağlımı itirmişəm.

Türkiyədə hər 3 gəncin 4-ü şairdir.

Bilirsən, günahları yazan mələk soldadır. Hətta bundandır ürəyin solda olmağı. Çünki bəlkə də eşq yaşanılan ən böyük günahdır.

Barmaqlarımızın arasında boşluq — bizim üçün yaradılan o insan gəlib onu doldursun deyə var.

Türk kişisinin dünyanın ən qısqanc kişiləri olmağının səbəbi sevgililərinə deyil, özlərinə inanmadıqlarındandır.

Bəlkə də bərk-bərk qucaqlayacağımız sevgilimiz yoxdur, bəlkə tənhayıq. Amma bilin ki, adam kimi sevdiyimizdəndir tənhalığımız.

Hərbə sərf olunan pul dünyadakı aclıq probleminin tamamən həll edilməsi üçün lazım olan pulun təxminən 100 qatıdır.

Xəritələrə baxdım, heç birində evin yoxdur. Ensiklopediyalara baxdım, heç birində şəklin yoxdur. Lüğətlərə baxdım, heç birində adın yoxdur. Güzgüdə özümə baxdım, səni gördüm. Məndən başqa yerin yoxdur.

Tənbəllərin iş günü sabahdır.

Nə qədər qalmaq istəsək də, bəzən getmək məcburiyyətində qalırıq. Və nə qədər getmək məcburiyyətində olsaq da, qalmaqdan yanadır sol yarımız.

“Heç kimə inanmıram” deyə bir şey yoxdur, “vaxtı ikən ona inandım, indi heç kimə inanmıram” var.

Qorxmuram deyənlər ya başqalarına yalan deyirlər, ya özlərinə yalan deyib özlərini aldadırlar, ya da bilməyərək insan olmadıqlarını deyirlər.

Həyat imtahandırsa, onda əziyyət çəkmə heç, adını yaz və çıx. Bəlkə keçməzsən, amma adının altında tərtəmiz bir səhifə qoyub gedərsən.

Nə ölünün arxasınca danışarlar, nə də gedənin. Çünki qalan üçün ölmək də, getmək də elə də fərq eləmir.

Üşümək varsa, bu istinin yoxluğundandır, qaranlıq varsa, bu da işığın yoxluğundan. Əgər hər yer qaranlıqdırsa, sən də üşüyürsənsə, bax bu Onun yoxluğudur.

Dağlar dağılmasın deyə ah çəkmirəm. Özümü dağıdıram, dünyanı dağıtmıram...

Mənə dəyməyən ilan min il yaşasın deyib yaşatdığınız ilanların sonrakı hədəfi də siz olacaqsınız.

Bir toxum verdin, çiçəyini al. Bir dən verdin, ağacını al. Bir budaq verdin, çəmənini al. Dünyamı verdim sənə, məndə qal.

Dar yerdən çıxanlar geniş yerlərə sığmazlar.

Xəyalım balaca bir uşağa “nə qədər sevirsən” sualını verəndə əlini iki yana açıb “bax bu qədər” deyəcək o məsum sevgini tapmaq idi.

Səni anan qədər sevəcək, atan qədər maraqlanacaq heç kimin yoxdur, ona görə heç kim mənə eşqdən danışmasın.

Kasıbın yeganə silahı işləməkdir.

Qoy olmasın məzar daşımız, bir məktəb bağçasına basdırsınlar bizi, uşaqlar qaçışsın üstümüzdə...

Yalnızlığını götür gəl! Qorxma, darıxmarıq. Sənin yalnızlığın mənim yalnızlığımla danışar, biz ikimiz susarıq.

Həyatımda boyum qədər kitab yazdım, amma məni sevməyənlər buna da bir bəhanə tapıb – onsuz da onun boyu balacaydı deyə bildilər.

İnsan təkcə danışdıqlarına görə deyil, susduqlarına görə də məsuliyyət daşıyır.
Turkiyədə hər 3 gəncin 4-u şairdir.
Niyə evlilik üzüyü üzük barmağına taxılır? Çünki başqa heç bir barmağımızdan birbaşa ürəyə gedən damar yoxdur.

Gedən sevgilinin getdiyi yerdə axtardığını tapmayıb “darıxdım” deməyi darıxdığından deyil, it kimi peşman olduğundandır.

Yatağına uzananda ürəyinin səsindən yata bilmirsənsə, anla ki yalnızsan...

Necə görmürsə gözlərim, öz-özümü axtarıram tapa bilmirəm.

Mərcə girərəm, sabah bir fanatik çıxıb tualetə getmək günahdır deyə fitva versə, tualetə getməyib altına qaçıracaq o qədər öküz var ki bu ölkədə (Türkiyə nəzərdə tutulur – red.).

Deyirlər ki, əvvəllər belə deyildin, indi özünə qapanmısan. Dedim ki, içindəki ilə yetinən bu ürək daha sizi neyləsin?!

İnsan insan kimi, insan olaraq azad olmağı bacarmırsa, onda qurd kimi, quş kimi azad sanar özünü.

İşin çətininə can at. Çətinin öhdəsindən gəlməsən də, çətini eləməyə çalışaraq heç olmasa asanını edərsən.

“Yaxşı adam sözünün üstünə gələr” deyibsə atalar və mən həmişə səndən danışanda sən gəlmirsənsə, demək yaxşı adam deyilsən.

Eyni kağızın arxa və ön üzləri kimiyik. Həmişə birgə, amma bir-birini heç vaxt görməyən.

© Əziz Nesin
Davamı →

Öz yalnış yolunla get!

DostoyevskiƏn əsası özunə yalan danışma. Özünə yalan danışan insan günlərin birində o həddə gəlib çatır ki, yalanla gerçəyi bir — birindən ayıra bilmir, özünə və başqalarına olan hörmətini də itirir. Heç bir hörmət sahibi olmadığına görə də sevgi hissini unudur.

Dünyada yaşayan bütün varlıqlar içərisində yalnız insan cəfəngiyat danışa bilir. Bunu edən insan bir gerçəyi göstərir: mən cəfəngiyat danışıram, çünki mən insanam.

İnsan gözünə ancaq pis günlər görünər, yaxşı günlər isə, sanki görünməzdir.

Başqasının doğru yolu ilə getməkdənsə, özünün yalnış yolunla get.

Bəzən, qəfildən elə insanlarla qarşılaşırıq ki, ilk baxışdan, heç bir söz danışmadan belə həmin insan bizi maraqlandırır.

Doğru və ya yanlış olmasından asılı olmayaraq bəzən nəsə bir şey sındırmaq insanı çox məmnun edir.

İnsanlığı sevirəm, –o dedi, — ancaq təəccüblüdür ki, insanlığa olan sevgim nə qədər çoxdursa, hər bir fərdə ayrılıqda olan sevgim bir o qədər azdır.
Ardı →

Ciddilik xarakterin əsasıdır

Ana urəyi bir dəryadır, dərinliyində hər zaman əfv var.Biliyin hökmdarı olmaq üçün əməyin nökəri olmalısan.

Məhəbbət kordur, amma ailə ən yaxşı göz həkimidir!

Vicdan bahalı bir xüsusiyyətdir. Ucuz insanlarda olmur.

Kişilərin təbiəti belədir: inanılmaz dərəcədə ağıllı dəlillərin qarşısında tabb gətirirlər, lakin bir baxışa davam gətirə bilmirlər.

Ciddilik xarakterin əsasıdır.

Pul ona görə lazımdır ki, onun haqqında düşünməyəsən.

Sevilən qadın dünyanın ən xoşbəxt qadınıdır.

Öz zəifliyini qəbul edən insan güclənir.
Ardı →

Əsas düşmənim özüməm

Bruce Lee — Mənim seçimim- döyüş sənəti, mənim sənətim- aktyor. Mənim əsas rolum- həyat rəssamı.

— Bilik kifayət deyil, sən onu tətbiq etməlisən. Arzu etmək kifayət deyil, sən onu reallaşdırmalısan.

— Əgər sizi tənqid edirlərsə, demək siz doğru yoldasız. İnsanlar adətən beyini olan hər şeyə hücum edərlər.

— Çılğınlıq səni tez bir zamanda axmağa çevirər.

— Yumuşaqlıq sınmaz.

— Mühakimə etmək əvəzinə anlayış göstərməyi öyrənməyə çalışıram. Mən gözüyumulu izdihamı izləyib, onların yanaşma tərzini qəbul edə bilmərəm.

— Nə verməyiniz önəmli deyil, önəmli olan necə vermənizdi.

— Boş başların uzun dilləri olar.

— Əgər sən nəyinsə mümkün olmadığını düşünürsənsə, o zaman sən bu yolla onu mümkünsüz edirsən.
Ardı →

Nitşe yalan haqqında

Yalnız məntiqlə hərəkət etmək yalana gətirib cıxarır. Məntiq hələ hər şeyi həll etmir.Yalnız məntiqlə hərəkət etmək yalana gətirib çıxarır. Məntiq hələ hər şeyi həll etmir.

Bu yalançı dünyada həqiqət pafosu haradan gəlir? Əxlaqdan… Yunanların fəlsəfə ilə baş qatmaqları çox qəribədir. Gözəl yalan məşğuliyyəti. Lakin ondan da qəribə olan insanların həqiqət pafosunun dalınca düşməsidir. Platon dialektikanın hər şeyə hakim olduğu yeni bir dövlət arzulayır. O, gözəl yalanlar mədəniyyətini rədd edir.

«Yalançı qeyri-həqiqini həqiqi kimi göstərməyə çalışır, bu o deməkdir ki, o, insanlar arasındakı mövcud konvensiyanı pozur”.

Özünü müdafiədə, məcburi yalanda nəsə gizli bir həzz, fərəh doğuran mistik bir şey var: o, fərdi xilas etməyə yönəlir… Bütün yalanlar ehtiyacdan doğur. Yalan oyunu xüsusi qabiliyyət tələb edir. Əslində yalnız həqiqət ehtirası gerçək həzz doğura bilər. Ən böyük ehtiras sənət ehtirasıdır ki, həqiqəti bütünlüklə yalan qiyafəsində təqdim edir. Şəxsiyyət məfhumu, hətta mənəvi azadlıq üçün zəruri olan illuziyalar da belədir, bizim bütün həqiqət ehtiraslarımız da yalan üzərində qərar tutur. 

İnsanlar nə üçün adi-gündəlik həyatda daha çox həqiqəti söyləyirlər? Ona görə yox ki, kimsə Allah deyilən bir qüvvə yalanı qadağan edir. Ona görə ki, əvvəlan bu daha asandır, ikincisi ona görə ki, yalan demək fantaziya, yaradıcılıq və yaddaş tələb edir. Bir də ona görə ki, adi münasibətlərdə sözün düzünü demək, birbaşa demək daha sərfəlidir: mən bunu istəyirəm mən bunu etmişəm və bu kimi; deməli, açıq istək və məqsəd, iradə yolu hiylə yoluna nisbətən daha etibarlı olur. Əgər bir uşaq ailədə başqa cür tərbiyə görürsə, o yalana alışır və istər-istəməz öz xeyrinə olanı deyir. Həqiqət duyğusu, yalana qarşı müqavimət onun üçün tamamilə yabançı və əlçatmaz bir şeyə çevrilir və o, günahsızcasına yalan danışmaqla ömür sürür.


Ardı →

Cet Lidən həyat dərsi

1. Barışmaq –sənin ən əsas müdafiəndirCet Li
“Sən öz eqonu nümayiş etdikdə ətrafında düşmənlərin çoxalır. Mən xüsusi biri deyiləm, mən sadəcə olaraq döyüş sənətinə çox vaxt sərf etmişəm. İndi mən bacardıqlarımı nümayiş etdirirəm. Dünyada mənim etdiklərimi edə biləcək bir çox insan var”.

2. Harmoniya gücdən vacibdir
“Mən döyüş sənətinin insanlara ancaq ağrı bəxş etdiyini göstərdiyimi düşünəndə kədərlənirəm. Həyatda döyüşün əsas olmadığını sübüt etmək üçün şansım olmadı. Həyatda ən əsas in və yan harmoniyasını (ağla qara arasında harmoniyanı) qavramaqdır. Yalnız harmoniyanı anladıqda insan böyük şəxsiyyət hesab edilə bilər”.

3. Xoşbəxtlik daim səninlədir
“Xoşbəxtliyin təqibində uzaq məsafələri qət etməyə ehtiyac yoxdur. Xoşbəxtlik burada, sakit tənha otaqdadır. Sənin bütün problemlərin sənin qəlbində yığılıblar, buna görə, sən, sadəcə olaraq, özünü öyrənməlisən. İnsan həqiqətdə kim olduğunu anlamalıdır. Əgər sən öz daxili dünyanı anlasan, həyada daha heç nədən qorxmayacaqsan”.

4. Başqalarının sənin haqqında fikirləri sadəcə olaraq fon musiqisidir
“Başqalarının sənin haqqında fikirlərinə radioda eşitdiyin mahnılar kimi yanaş. “Sən çox yaxşısan!”- tram- pam- pam. “Sən axmaqsan!”- tram-pam-pam. Əgər səni başqalarının sənin haqqında fikirləri daha çox narahat edirsə, deməli, sənin bəzi problemlərin var”.

5. Ölüm sənə həyat bəxş edir
“Mən ölməyə hazıram. Əgər insan bu an, bu gün və yaxud sabah ölə biləcəyini anlayırsa, o, həyatının hər anının dəyərini bilməyə başlayır. Və o, həyatının hər anının qayğısına qalmağa başlayır. Belə ki, o, sabah ölsə, son işlərinə görə utanmayacaq”.
Davamı →

Axmaq olmadığın müddətcə səmimi olmaq çox təhlükəlidir

Bitmiş sevgini dostluqla ləkələməzlər.İnsanların 2 faizi düşünür, 3 faizi düşündüyünü güman edir, 95 faizi isə düşünməkdənsə, ölməyi üstün tutur.

Ağıllı adam ağılından, daha ağıllı adam başqalarının da ağılından istifadə edər.

Düşünən qadın – haqqında düşünülməyən qadındır.

Bitmiş sevgini dostluqla ləkələməzlər.

Kimisə sevmək onu daim başqası ilə müqayisə etmək deməkdir.

Alkoqol – həyat adlı əməliyyatda istifadə edilən anesteziyadır (narkoz).

Səhvlərlə dolu həyat, heç nə etmədən keçən həyatdan daha şərəflidir.

Adəmi həmişə qınayırdım ki, qadının sözünə uyub alma dərib...Amma indi düşünürəm ki, mən olsaydım, sahibi arxasını çevirəndə ağacdakı bütün almaları tezbazar udardım.

Oğru oğurluq edən deyil, həbs olunandır.

Azadlıq – məsuliyyətdir. Ona görə də, çox az adam buna can atır.


Ardı →