Seks terminologiyası-1

Seks terminləri,seks lüğəti.
XXX Terminologiya A-C


3 Some  və 4 Some - uyğun olaraq 3 və 4 iştirakçı ilə qrup seksi (Групповой секс)
A2M(Ass To Mouth) - arxadan  ağıza
All sex - seksin bütün növlərindən istifadə edilir                                                     
Amateur - qeyri-professional modellər
Anal  - arxa qapıdan.Anal yolla seks
Anal Beads - oyuncaq növü.Arxa dəliyə daxil olunmaq üçün oyuncaq
seks oyuncağı
Animals (zoo) - Azərbaycanda kənd rayonlarında geniş istifadə olunur (qoyun və eşşək). Lakin dünya praktikasında, aktiv rolda heyvanlar (it, at, eşşək) çıxış edirlər.
Anime (Hentai anime) - Erotik şəkillər və multiplikasiya videoları (Yaponlarda)
Babes - Gözəl qızlar, studiya çəkilişi, yüksək keyfiyyət (DVD və ya HD)                                                 
Barebacking - 1. Kontraseptlərsiz seks 2. Gey slenqdə - kontraseptlərsiz anal seks
Barely Legal - Təzəcə 18 yaşı olmuş (İnanmağım gəlmir J
Bbw - Böyük, gözəl qadınlar (Orta yaşlı qadınlar)
BDSM -bondaj,dominantlıq,sadism və mazoxizm
Bestiality - heyvanlarla sex
Bi (bisexual) - Biseksualların iştirakı ilə sex. (İndiki halda 99.9% geylərin iştirakı ilə)
Bizarre - iyrənc seks                                                                                                    
Ebony - Afrika və afroamerikalıların iştirakı ilə cinsi əlaqə
Blowjob  - oral sex
Body Builders - Əzələli geylər
Bondage - Yapon bədii incəsənət nümunəsi (Kəndirlə bağlama) bondaj seks (bondage)
Booty -  slenqdir, mənası arxa deməkdir
CFMN -çılpak kişi, paltarda qadın (daha çox oral sex)
Caning - Spankinqin bir növü (taxtadan istifadə)

Cheerleaders -  Futbol və digər yarışlarda dəstək qrupundan olan qızlarlaı


Bu terminlərin izahını daha geniş formada növbəti hissələrdə verməyə çalışacağıq! Xahiş olunur mənəvi tərəflərli barədə fikir bildirməyəsiniz!
Əgər terminlə razı deyilsinizsə, sübut gətirərək iradınızı bildirin və biz də araşdıraq :)
 

13 şərh

Fortuna
Xahiş olunur mənəvi tərəflərli barədə fikir bildirməyəsiniz! Mənəvi tərəfi var ki, fikir bildirək? Olmayan tərəf haqda nə fikir bildirmək olar?  :D
Magicboy
get GMAT-ni oxu da :))
Wizard
Tutalım GMAT-i oxudum və getdim xaricə. Bu terminlərdən biri qabağıma çıxsa nə edəcəm. Elə biləcəm ki adi bir zarafatdı və mərcə girəcəm ki axırı da… olacaq. :)
Fortuna
Bütün elmi terminləri bilirsən. Bircə bu terminləri bilməsən. Qabağına çıxsa problem yaşayacaqsan. Nə edəcəksən? Çox ağır bir vəziyyətdi. Düzdü Mütləq öyrənməlisən :)))
Türkəl
Gül kimi saytın yavaş-yavaş zibili çıxır…
kastanka
vaaay ....dəhşət gör nələr var imiş...adam belə şeyləri oxuyanda  insanların necə iyrənc varlıqlar olduğu,daha doğrusu insan fantaziyasının necə iyrənc şeylərə qadir olduğu üzə çıxır…
tutmos
gözəllik nisbidir.Sizə iyrənc olan şey başqasına gözəldir.
FrencaseS
lazımlı məlumatdı))
Vogue
Bu yazdıqlarının hər birini izah edən video da qoysan bloqun super olardı))))) Deyirsən mənəvi tərəfləri barədə fikir yazmayın.Burda mənəviyyat qalıb ki, mənəvi də rəy bildirəsən? İntim haqqında yazmaq istiyirsən normal insani münasibətlərdən yaz .Dost düz deyir Saytın zibili cıxır.
səlahəddin
Dərd odur ki hamı deyir belə məqalələr yazılmasın.Amma hamı da yazıya qiymət verib.Belə yazıların olmasına nə ehtiyac var?
Westsider
Anime yox, yalnız Hentay. Anime sadəcə olaraq yapon komiksləridir. Bir də Hentay kimi Tentakl var, amma bir az başqa şeydir))

Ümumiyyətlə isə, bu seks terminləri deyil ee, seks-industriya terminləridir))) Ancaq pornosaytlarda rast gəlmək olar)))
Wizard
Anime məsələsi ilə razıyam. Sadəcə olaraq bu sözü də əlavə elədim ki, bəzən adult anime və ya adult comics yazıları qarşımıza çıxır ki bunlar da hentay olmasalar da üşaqlar və zənnimcə heç böyüklər üçün də deyil. Pornosaytlar məsələsinə gəldikdə, bu dediyinizlə qismən razıyam. Bəli, əksər terminlər belə saytlarda rast gəlinin termindir ki, məqsəddə sizin google-da axtarışlar zamanı qarşınıza çıxmaq ehtimalı yüksək olan belə `əndərəbadi` terminlərin əsl mənasını çatdırmaqdır. Biz yalnız marifləndiririk. Medalyonun qaranlıq üzünü işıqlandırmaq lazımdır. İşıqlı tərəfini isə onsuz da hamı görür :)