Qadın və Kişi fərqlilikləri

Biri yeni bir avtomobil aldıqda, qadınlar rəngini, kişilər markasını soruşar.
Bir qadına Aya gedib gəldiyinizi söyləsəniz, dərhal kiminlə getdiyinizi soruşar.
Qadınlarda “tez fərqinə varma” geni vardır, bir şeyin çirkləndiyini, köhnəldiyini, bitdiyini daha tez bilərlər.
Kişilər eyni anda 8 kanalı birdən izləyə bilər, amma baxdıqları proqramların heç birinin adını bilməzlər.
Kişilər bir cümləyə başlar… qadınlar da bitirərlər!
Eyni iş üçün kişilərə daha çox pul ödənər.
Kişilər eyni anda həm yoldaşlarıyla danışıb, həm də futbol seyr edə bilərlər.
Qadınlar beyinlərinin hər iki yarımkürəsində də istifadə edə bilərlər.
Qızlar beyinlərinin sağ tərəfini, oğlanlar isə beyinlərinin sol tərəfini daha tez istifadə etməyi öyrənirlər, buna görə qızlarda yaddaş daha güclüdür, daha tez danışarlar, daha çox söz istifadə edərlər, oğlanlar isə riyaziyyatda və problem həll etmədə daha yaxşıdırlar.
Gənc qızlar oğlanlar, paltarlar və çəki problemləri haqqında daha çox danışarkən, gənc oğlanlar idman, mexanika və əşyaların funksiyalarıyla bağlı danışırlar.
Kişilər özlərini yaxşı hiss etmək üçün bir şeyi tək başına bacarmaq, hədəflərinə tək başına çatmaq istəyirlər.
Qadınlar eşq, ünsiyyət, gözəllik və əlaqələrlə əlaqədar danışmağı sevir.
Kişilər məntiqli, analitik ikən, qadınlar romantik, yaradıcı, təşkilatçıdırlar.
Qadınlar qoxulara və səslərə kişilərdən daha həssasdır.
Kişilərin qadınlarla əlaqədar ən çox şikayət etdikləri şey: Qadınların onları dəyişdirməyə çalışmasıdır.
Qadınların kişilərlə əlaqədar ən çox şikayət etdikləri şey: Kişilərin onları dinləməməsidir.
Qadınlar empati istəyərkən, kişilər problemləri həll etməyə çalışarlar.
Ev işlərinə gəlincə, kişilər ev işləri ilə məşğul olmaq istəmir və bunu başqasına etdirmək istəyirlər, qadınlar isə ev təmizliyini isti bir yuvanın imtina edilməz şərti olduğunu hesab edərlər.
 Qadınların və kişilərin təmizlik və pintilik anlamları bir-birindən fərqlidir. Yəni, bir kişi üçün masa üzərindəki tozlar bir ay alınmazsa bu sadəcə olaraq tozdur və elə də ciddi problem deyil.
Qadınların kor olma ehtimalı 78%  daha çoxdur.
Qadınlar kişilərdən 3 dəfə çox baş ağrısı çəkir.

Qadınlar kişilərdən nə axtarar?
Ağ atlı cəngavər, doğru kişi, dürüstlük, xoş adam, olduqca zəngin, yumor gücünə sahib, isti, şəfqətli, ağıllı, uzun boylu, müstəqil, güclü, yaxşı geyinən, tərbiyəli ...
Kişilər qadınlarda nə axtarar?
Açıq fikirli, dürüst, asan ünsiyyət quran, həyata bağlı, yumor gücü olan, uzun saçlı, şəfqətli, incə, ağıllı, özünə etibarlı, uzun boylu ...

 

 

5 şərh

tarixci1919
Çox maraqlıdı. Bu yazı,məncə, gender müəlliməmi daha çox maraqlandırar, bəlkə də 90 dəqiqə müzakirə aparar. Əslində, bilirəm bu gender ayrıseçkiliyidi ya yox. Video da maraqlı idi(ən maraqlı da shopping), yəqin, kişi tərəfindən hazırlanıb.
_BUMERANQ_
Elə bu gender problemini yaradan əsas məsələlərdəndi. Gender müəllimi dediniz bizə bu mövzunu tədris edən müəllim yadıma düşdü. O müəllim (kişi müəllim idi) danışanda deyirdim ki, dünyada bu müəllim kimi ədalətlisi yoxdu. Amma təəssüf ki, əməlləri tam əksini deyirdi :(



BaRLeLiTa
Video yamanca güldürdü, ikinci dəfə seyr etməmə baxmayaraq. Elə qadınlar tanıyıram ki, harasa bir səfərə gedəndə o qədər lazımlı və lazımsız geyimlər,əşyalar nəbilim daha nələr-nələr aparır ki, elə bil yeni evə köçür, qayıdan da kor peşman qayıdır evinə kaş bu qədər şeyi yığıb aparmazdım deyərək, o insanları gülüş obyektinə çevirməmə isə səbəb odu ki, gələn dəfə də eyni şeyi təkrar edirlər. Video bir çox qohum-qonşu qadınlarını xatırladıb güldürdü məni. Çox sağ ol ay _BUMERANQ_ :)
_BUMERANQ_
Xoşdu, sən də sağ ol :)
SHATENKA407
:) exx bu qadın kişi problemləri heç vaxt bitməyəcək