“Ayın 13 beşinci gün”

“Ayın 13 beşinci gün” — bu ifadə hər bir insanda qismən olsa da daxili bir pis hissiyyat yaradır. Əsasən də eyni adlı bədii filmə baxanlarda. Çox insanlar bu gün çalışırlar ki, heç bir riskli işlərə girməsinlər. Onların fikrincə həmin gün uğursuz olacaq. Onda bir sual ortaya çıxır ki, il ərzində baş verən uğursuzluqlar da bu günlə əlaqəlidir? Əlbəttə ki, xeyr. Bu qorxu o qədər yayılıb ki, 13 rəqəmindən qorxmanın adı da var -Triskayedafobiya.

13 Oktyabr 5ci gun - 1307ci ildə Vatikan Papası Klemenetin Səlib yürüşündın qayidan ve Mariya Maqdalenanin sirlərini gizlədən Cəngavərləri (Sionistler) öldürtdüyügündür

Ayın 13 beşinci gün -"şeytan günü"adlandırırlar. Bu günün belə qorxunc olması qədim zamanlardan gəlir. Bəzi versiyalara görə ayın 13 beşinci gün 12 əcinnə şabaşa yığılarmış və 13-cu isə iblis imiş.

İncil mətnlərinin bəzi yozucuları əmindirlər ki, məhz bu gün Həvva və Adəm qadağan olunmuş meyvənin dadına baxıblar. Maraqlısı odur ki, həmin bu rəqəmdən qorxu əsasən xristian dövlətlərində geniş yayılıb. Amma indiki zaman bu bütün dünyaya yayılmaqdadır.
Bəzi insanlarda bu qorxu hissi o qədər qabardılmış dərəcədədir ki, onlar hətta həmin gün evdən bayıraçıxmırlar.
 

14 şərh

cahandar
Həqiqətən də maraqlı idi və onu da qeyd edim ki,xristianlar taro kartı ilə fala baxanda xüsusən ayın 13çü 5ci günə düşəndə baxırlar.
Shabnam_Ilham
Eksine men bu reqemi sevirem ve bildiyime gore 13 reqemi muselmanlar ucun qorxulu deyil, eksine ugurlu reqem sayilir..Insanlar qorxduqlarinin uzerine getseler, qorxulari da bir o qeder azalar menim fikrimce :)
Ferid_Zeynalli

Yazi maraglidi. Ama bular bos seylerdi. Islam aleminde cume en gozel gundu. Istiyir 13u olsun, istiyir 15i

Aysel218
raziyam sadece melumatdi paylasmaq istedim
shebnemin fikriyle de tam raziyam
Cahandar o melumati men de bilirdim yadima saldigin ucun tesekkur
SABINA ZZ
Tesekkur,Aysel.Maraqlidir,amma duzu men bele seylere cox inanmiram,hem de insan neyi pis fikirlesirse,qabagina cixar.positiv olaq her gune:)
Ferid_Zeynalli
yaxsi elemisen. Niye eseblesirsen ki )))
Aysel218
eseblesmirem--Hormet prinsipi)))
ElcinHesenov
Bu gün məndə yadda qalan bir gün olub işlən bağlı
ElcinHesenov
Bldirim ki,çox məsuliyətli bir gündür
lili95
kecenlerde qeyd etmisdim.bu il kohne yeni il bu tarixe dusdu.kayzende bu haqda melumat var
MaksiMuS
Bele batil inanclara agildan kasad insanlar inana biler ancaq.
Aysel218
elbette men de inanmiram sadece maraqli melumat oldug ucun yerlesdirmisdim
MaksiMuS
Ele eziyetine göre topike + vermeye deyer:).Sagol.