Saxta qızıl necə fərqləndirilə bilər?

Bəşər tarixinin ən mühüm sərvətlərindən biri olan qızıl min illərdir istifadə edilir və bu gün də investisiya vasitəsi kimi çox qiymətlidir. Qızılın bu qədər qiymətli olması həm də saxta qızıl istehsalçıları üçün fürsət kimi qiymətləndirilir. Bu səbəbdən qızıl alarkən saxta və həqiqi qızıl arasındakı fərqi anlamaq çox vacibdir. Beləliklə, “ Əsl qızılı necə tanımaq olar? Əsl qızıl alarkən ən vacib meyar onun üzərində möhürün olmasına əmin olmaqdır. Qızıl alarkən qızılın bu fərqli xüsusiyyətinə diqqət yetirməklə investisiyanızı qoruya bilərsiniz.
Qızıl

Əsl qızıl hansı rəngdə olmalıdır?

Qızılın rəngi onun ən fərqli xüsusiyyətidir və istehsalçılar tərəfindən diqqətlə izlənilir. Parametrdən asılı olmayaraq, adətən eyni rəng tonu ilə istehsal olunur. Qızılın rəngi təbii və ya süni rəngləndiricilərlə dəyişdirilə bilər. Müxtəlif zərgərlik dizaynlarına imkan verən bu rəngləri tanımaq qızılı tanımaq və seçmək üçün vacibdir. Qızılın rəngi parlaq və canlıdır. Adətən sarıya yaxındır, lakin bəzi qızıl növləri yaşılımtıl, ağ və ya çəhrayı kimi də tanınır. Bu müxtəlif rəng tonları xalis qızıla əlavə edilən materiallarla hazırlanmış ərintilərdən asılı olaraq yarana bilər.

Saxta qızılı necə aşkar etmək olar?

Qızıl investisiya və zərgərlik kimi diqqəti cəlb edən bir metaldır. Qızılın yüksək qiyməti də fırıldaqçıların diqqətini çəkir. Saxta qızıl müxtəlif formalarda ola bilər, məsələn, qızılla örtülmüş zinət əşyaları və ya qızıl görünüşlü metal ərintiləri. Saxta qızıl həm investisiya xərclərinizə, həm də gündəlik istifadənizə mənfi təsir göstərə bilər. Buna görə də saxta qızılı necə ayırd etmək məsələsi çox vacibdir.

Qızılın saxta olub olmadığını öyrənmək üçün evdə bir neçə sadə test edə bilərsiniz. Birincisi, qızılı maqnitə yaxınlaşdırın. Qızıl maqnitə yapışarsa, saxta ola bilər, çünki həqiqi qızıl maqnitə yapışmamalıdır. Başqa bir üsul qızılı sərt çini səthə sürtməkdir. Əsl qızıl təmiz qızıl zolaq, saxta qızıl isə qara zolaq buraxa bilər. Bununla belə, bu testlər həmişə qəti nəticə vermir, buna görə də şübhəniz varsa, bir mütəxəssislə məsləhətləşmək daha yaxşıdır.

Sınaq qızılın düzgün çəkisini və ölçülərini ölçməklə edilə bilər. Həqiqi qızıl saxta qızıldan daha ağır və ya böyükdür. Bundan əlavə, saxta qızılın rəngi çox vaxt solğun və daha solğun bir görünüşə sahib ola bilər. Maqnit sınağı həqiqi və saxta qızılı yoxlamaq üçün də istifadə edilə bilər. Bütün bu üsullar sayəsində siz həqiqi və saxta qızılı ayırd edə və investisiyalarınızı təmin edə bilərsiniz.

Qızıl örtüklü ilə real qızıl arasında nə fərq var?

Qızıl örtüklə həqiqi qızıl arasında böyük fərq var. Əsl qızıl tamamilə qızıl metaldan hazırlanır və karatla müəyyən edilir. Qızıl üzlənmədə başqa metalın üzərinə nazik qızıl örtük vurularaq məhsul hazırlanır. Üzəri örtüklü zinət əşyalarına üstünlük verilir, çünki ucuzdur, lakin dəyəri qızıldan çox aşağıdır. Bu səbəbdən qızılla örtülmüş zinət əşyaları yalnız aksesuar məqsədləri üçün istifadə edilə bilər. Real qızılın qiymətləri ani yüksələn qızıl qiymətlərindən asılı olaraq dəyişir və zamanla dəyəri arta bilər.

Saxta qızılın çəkisini necə tanımaq olar?

Saxta qızıl tez-tez daha yüngül və daha az qiymətli metallardan hazırlanır, bu da çəkisinin həqiqi qızıldan fərqlənməsinə səbəb olur. Əsl qızılın yüksək sıxlığı onu saxta qızıldan fərqləndirən mühüm xüsusiyyətdir. Bundan əlavə, saxta qızılın səthində bəzən rəngsizləşmə, ləkə və ya soyulma ola bilər ki, bu da onun keyfiyyətsizliyini göstərir. Buna görə də həm çəkisini, həm də səth keyfiyyətini yoxlayaraq qızılın həqiqi olub-olmaması barədə daha yaxşı fikir əldə edə bilərsiniz. Qızıl alarkən, etibar etdiyiniz yerlərdən alış-veriş də saxtalaşdırma riskini azaldır. 

Saxta qızılın çəkisini aşkar etməklə siz qızıl alqı-satqı əməliyyatlarınızı təmin edə bilərsiniz. Bundan əlavə, o, qızıl almaq üçün etibarlı satıcını müəyyənləşdirməyə də kömək edir. Qızılınızı etibarlı satıcıdan almaq saxta qızıl riskinizi minimuma endirməyin ən yaxşı yollarından biridir.

 

0 şərh