Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 610 topik

Uşaq dili

eeeerAlimlər körpələrin ağladıqda çıxardıqları səsi 4 yerə bölüblər.

Belə ki, körpələrin səsini aşağıdakı kimi qeyd ediblər:

— Eeeeer – qışqıraraq ağlayırsa, qazı var.

— Ooooou – qışqıraraq ağlayırsa, yatmaq istəyir.

— Nənənə — qışqıraraq ağlayırsa, yemək istəyir.

— Eeeeey – qışqıraraq ağlayırsa, gəyirmək istəyir.
Davamı →

Termometr sınsa, nə etməli?

sınmış termometr təhlukəlidir
Sınmış termometrin içindən civə dərhal axır və kiçik kürəciklər şəklində ətrafa yuvarlanır. Civə buxarlanaraq nəfəslə orqanizmə daxil olub və orqanizm üçün ciddi təhlükə yaradır.
Otağın temperaturu yüksəldikcə, civə daha tez buxarlanır. Buna görə də, otağın temperatutunu mümkün qədər azaltmağa çalışın – bütün pəncərələri açın, kondisioneri “soyuq” rejiminə qoşun.
Ardı →

Dırnaqda ağ xətlər niyə meydana gəlir?

«Zülal əskikliyi, kalsium, selenium, dəmir, sink kimi mineralların və folik turşusu, B12 vitaminlərinin qeyri-kafiliyindən dırnaqlarda bəzi çatışmamazlıqlar meydana gəlir. Bunlar daha çox qırılma, çatlama, kobudlaşma və təbəqələşmə şəklində də ola bilər. Ən diqqətə çarpan nümunəsi isə dəmir çatışmamazlığı anameyasında qaşıq dırnaq dediyimiz dırnağın qaşıq içi kimi çuxurlaşmasıdır».

Vitamin çatışmazlığı ilə əlaqəsi yoxdur!
Dırnaqlarımızda müəyyən vaxt ərzində ağ xətlər və ya nöqtələr çıxır. Xalq arasında vitamin qeyri-kafiliyi ilə bağlı meydana gəldiyi deyilən bu vəziyyətin vitamin çatışmamazlığı ilə bağlı olmadığını deyən Koca belə davam edir: «Bu ağ xətt və nöqtələr hər hansı bir zərbə, manikür və ya başqa bir səbəbdən dırnağın içərisinə hava qabarcıqlarının girməsi nəticəsində meydana gələr.
Bunun vitamin çatışmamazlığı ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Narahat olmağa heç bir səbəb yoxdur. Yalnız bizi görünüş olaraq narahat edə bilər».

Sağlam dırnaqlar üçün
Dırnaq quruluşu üçün lazımlı olan zülal və vitaminlər (Folik turşusu, B12) üçün ət və quru paxlalılar kafi miqdarda istifadə olunmalıdır.
Gündə 2-3 stəkan süd və qatıq dırnaqlar üçün lazım olan zülal və kalsium cəhətdən əhəmiyyətlidir. Dəmir çatışmamazlılığını təmin etmək üçün ət, yumurta, quru paxlalılar (dəmirin aktivləşməsi üçün C vitaminini təmin edən qidalardan alınır) və tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər süfrələrdə olmalıdır.
Gündə 5-9 boşqab müxtəlif rənglərdə təzə tərəvəz və meyvələrlə dırnaqların ehtiyacı olan vitamin, minerallar və antioksidanların alışı təmin edilə bilər. Sink təmin edən balıq və digər dəniz məhsulları həftədə 2-3 dəfə qəbul olunmalıdır. Gündə orta sayla 2 litr su mütləq içilməldir.
Davamı →

Ev heyvanlarının uşaqlara təsiri

Heyvanlar uşaqların inkişafında müsbət rol oynayır.  Uşaqların inkişafında müsbət rol oynayan heyvanlar, uşaqların sosial varlıq kimi yetişməyinə də təsir edir.
Mütəxəssislər məsləhət görür ki, heyvanları uşaqlara alınıb-satılan canlı kimi varlıq kimi təqdim etmək lazım deyil. Valideynlər heyvanları uşaqlara sevdirməyi və qayğısına qalmağı öyrətməlidir.
Türkiyəli uşaq psixoloqu Ayşən Kayahan heyvanların uşaq həyatında ciddi yer tutduğunu deyib. 

«Ev heyvanlarına oyuncaq kimi baxırlar»
O, bildirib ki, uşaqlar çox vaxt ev heyvanları ilə oyuncaqları səhv salır. Uşaqlar valideynlərdən evdə saxlamağa hansısa heyvan istəyir. Valideynlər isə uşaqların xahişini yerinə yetirib ev heyvanı alır. Uşaqlara heyvanları adi bir varlıq kimi tanıtmaq düzgün deyil. Çünki heyvanlar uşaqların gözündə lazımsız bir şey kimi formalaşmağa başlayır və heyvanları istədikləri vaxt tullaya biləcəyini düşünür. Halbuki, heyvanlarla uşaqlar arasındakı ünsiyyət düzgün şəkildə öyrədilsə, bu hər iki tərəfə də faydalı ola bilər. Xüsusən də uşaqların zehni inkişafının artmasına səbəb ola bilər. 
Ardı →

Leninqrada toy səyahəti

Bu əhvalat haqqında o vaxt sovet qəzetləri heç nə yazmamışdı. Amma hadisə barədə rəvayətlər dolaşırdı: «Gürcüstan SSR rəhbərlərinin övladları „Tu-134“ təyyarəsini Türkiyəyə qaçırmaq istəyiblər...»
Bəs həqiqətdə 1983-cü ildə Tbilisi aeroportunda nə baş vermişdi?

Bəylə gəlin deputat zalından keçir
...1983-cü il noyabrın 18-də Tbilisi aeroportunda Tbilisi-Batumi-Kiyev-Leninqrad reysi ilə uçan 6833 nömrəli reysə minik təzəcə başlanmışdı. Qırmızı lent və şarlarla bəzədilmiş toy maşınları da aeroporta elə həmin ərəfədə çatdı. Əslində təyyarə ilə gəlin aparan yox idi. Sadəcə, iki gün əvvəl ailə quran German Kobaxidze və Tinatin Petviaşvili Neva sahillərinə toy səyahətinə çıxır, dostları isə onları müşayiət edirdi. Amma təzə evlənənlər özləri ilə götürdükləri çantaya nədənsə şampan şüşəsi yox, bir neçə tapança, qumbara və soyuq silah qoymuşdular.
Davamı →

Cöğrafi enliklərə görə beynin ölçüsü dəyişir

Britaniya alimlərinin dərc etdirdikləri araşdırmaya əsasən, ekvatordan uzaqlarda yaşayan insanların beyinləri ekvatora yaxın yaşayanlardan böyük olur.


Bundan əlavə alimlər israr edirlər ki, ekvatordan uzaq enliklərdə yaşayan adamların göz oyuqlarının ölçüsü də daha böyük olur.


Lakin araşdırmada o da qeyd olunur ki, bu tapıntılar beyni daha iri olan insanların daha ağıllı olduğunu deməyə əsas vermir.


Alimlərə əsasən, beyin və göz oyuqlarının ölçüsünü müəyyən edən əsas amil iqlim mühitidir. Gün işığının çatışmazlığını orqanizm daha iri beyin sayəsində kompensasiya edir.


Ardı →

Coğrafi enliklərə görə beynin ölçüsü dəyişir

Britaniya alimlərinin dərc etdirdikləri araşdırmaya əsasən, ekvatordan uzaqlarda yaşayan insanların beyinləri ekvatora yaxın yaşayanlardan böyük olur.


Bundan əlavə alimlər israr edirlər ki, ekvatordan uzaq enliklərdə yaşayan adamların göz oyuqlarının ölçüsü də daha böyük olur.


Lakin araşdırmada o da qeyd olunur ki, bu tapıntılar beyni daha iri olan insanların daha ağıllı olduğunu deməyə əsas vermir.


Alimlərə əsasən, beyin və göz oyuqlarının ölçüsünü müəyyən edən əsas amil iqlim mühitidir. Gün işığının çatışmazlığını orqanizm daha iri beyin sayəsində kompensasiya edir.


Davamı →

İntellektual olmadan necə intellektual görünmək olar?

1. Həmişə əlinizdə kitab olmalıdır. Metroda, avtobusda, küçədə, kafedə və s. Özü də kitab qalın olsa daha yaxşı olar. Üstəlik kitabla şəhərin ən tanınmış yerlərində gəzmək məsləhətdir.

2. Kitabı, ya da filmi sosial şəbəkələrdə paylaşmaq lazımdır. Paylaşdığınıza diqqət etmək gərəkdir: kitabın şəkli və yanında mütləq bir kofe fincanı olmalıdır. Bu sizin hətta istirahət anında belə kitabdan ayrı düşmədiyinizi göstərəcək. Qısacası, göstərə-göstərə oxumaq və filmə baxmaq.

3. Dostlarla, xüsusilə intellekti olan adamlarla bir süfrə arxasında oturanda çalışın çox danışmayın. Daha çox dinləyici mövqeyində durun. Onların danışdıqlarından yığdığınız məhsulları daha sonra təkrar özlərinə qaytarın. Özünüzü həmişə şagird kimi göstərməkdə yarar var.
Davamı →