NHN sualları

1)Çexiyada olan bir çox kilsələrin konsert salonu və muzey kimi fəaliyyət göstərməsinin əsas səbəbi budur.

2)Qədim Romada əli tam açıb yuxarı qaldırmaqla 5 rəqəmini göstərirdilər.Bəs əli yuxarı və aşağı göstərməklə nəyi göstərirdilər?

3)El arasında həftənin bütün günlərinin özünəməxsus adı var.Duz, Xas və s. 30 aprel 2009-cu il tarixində Azərbaycan Dövlət Neft Akademiyası özünün qanlı tarixini yaşadı. Bu tarix ölən və yaralananların adı ilə yadda qaldı və onların adı ilə də anılacaq.Diqqət Sual:Bu hadisə ilə bağlı ANS TV-nin hazırladığı sənədli filmin adını maksimal dəqiqliklə deyin.

4)Bu bitki tropik və subtropik zonalarda əklilir.ABŞ və İngiltərə onun ən böyük istehlakçılarıdır. Hindistan,Çin,Keniya və Şri-Lankanın onun ən böyük istehsalçısı olduğunu bilərək onun adını çincə deyin.

 

Sualların müəllifi: Hikmət Əliyev

 

9 şərh

ferid1001
2-ci belke qelebeni bildirirdi?
bahar
ADINA
MASON
düz qəbul etmək olar, amma tam dəqiq deyil, beləki cavab «Adına Günü» idi.
bahar

Ola bilər.100% bildiyim bir şey var 30.04.2009 mənim heç vaxt unutmayacağım  bir tarixdi.

MASON
başın saö olsun, amma o tarix təkcə sənin yox bnütün Azərbaycanın unutmayacağı tarixdir.
təpəgöz
1. Musiqi ilə əlaqəsi var?
4. Çay
MASON
4 düzdü, 1 yox.təzə suallar yerləşdirdiyimə görə 1-in də cavabını deyirəm.Çünki Çexiyada əhalinin çoxu ateistdi, bu səbəbdən kilsələrin əksəriyyətindən digər məqsədlə istifadə edirlər.Mənbə kimi türk vikipediyasına baxa bilərsiniz
mogy
2ci sualin cavabini yazardiz zehmet olmasa..