Рейтинг
0.00

Nədir?

1 üzv, 6 topik

Meteorologiya nədir?

Meteorologiya, gündəlik həyatımızda əhəmiyyətli bir yer tutan, hava və atmosfer hadisələrini öyrənən bir elmdir. Bu bloq yazısında meteorologiyanın nə olduğunu, onun necə işlədiyini, hava şəraiti və atmosfer hadisələrinin gündəlik həyatımıza necə təsir etdiyini ətraflı şəkildə təhlil edəcəyik. Hava proqnozlarından, meteoroloji hadisələrin kənd təsərrüfatı, nəqliyyat və təbii fəlakətlərə hazırlıqda oynadığı roldan da söz açacağıq.


Davamı →

Dopamin hormonu nədir?

Dopamin hormonu insan bədənində neyrotransmitter kimi fəaliyyət göstərən mühüm bir kimyəvi maddədir. Günlük həyatımızda və ümumi sağlamlığımızda mühüm rol oynayan bu hormon hərəkətlərin nizamlanması, öyrənmə qabiliyyəti, motivasiya və əhval-ruhiyyənin yaxşılaşdırılması kimi funksiyalara malikdir. Bu yazıda dopaminin nə olduğunu, onun bədənimizdəki funksiyalarını və əhəmiyyətini ətraflı şəkildə araşdıracağıq.


Davamı →

Qızardılmış yeməklərin ziyanları nədir?

Hər birimiz ən azı bir dəfə qızardılmış yeməklərin dadına, doyulmazlığının təsirinə məruz qalmışıq. Bu yeməklər, xüsusən də fast-food məhsulları tez və rahat bir qidalanma seçimi kimi görünür. Lakin bu yeməklərin uzunmüddətli sağlamlığımız üzərindəki təsirləri həqiqətən nə qədər ciddidir? Bu yazıda qızardılmış yeməklərin insan sağlamlığına olan potensial təsirlərinə dair ətraflı məlumat verəcəyik.


Davamı →

Qıjı nədir?

Qıjı termini ölkəmizdə, xüsusilə də bəzi gənclərin arasında getdikcə yayılmağa və istifadə olunmağa başlayıb. Bir çox insanlar hesab edirlər ki, “qıjı” sözü “çuşka”, yaxud da “kənddən gəlmiş” sözlərinin sinonimidir. Lakin, bu təbii ki belə deyil.


Davamı →

Varvarizm nədir?

Varvarizm bir dilin formalarına xas olmayan və həmin dilin təmizliyini pozan xarici söz, yaxud ifadələrdir.

Xarici dil bilmək çox vacibdir, xüsusilə rus və ingilis dillərini. Gəlin baxaq ətrafımızda olanlar hansı dildə danışır. Elə bilirik ki, Azərbaycan dilində danışırıq, amma sözlərin yarısı rus sözlərindən ibarətdir. Konfranslarda, verliş və çıxışlarda natiqlərin çoxu, iki və ya üç dili (azərbaycan, rus və ingilis) bir-birinə qarışdırıb çıxış edirlər. Halbuki bunu bir dildə etmək daha doğru olardı. Hər bir azərbaycanlı doğma dilini bilməlidir, bu, bir aksiomadır (sübutsuz qəbul edilən fikir). 

Dilimizin saflığının və təmizliyinin qorunması, nitq mədəniyyətinin inkişafı hər bir dövrdə olduğu kimi, müstəqillik dönəmində də mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Respublikamızda son illər bu istiqamətdə konkret tədbirlər həyata keçirilib və ciddi addımlar atılıb. Ana dilimizə dövlət tərəfindən diqqət və qayğı xeyli dərəcədə yüksəlib. 

Bu gün həm yazılı, həm də şifahi nitqdə ədəbi dil normalarının pozulması, dilimizin kənar təsirlərlə korlanması halları hələ də davam etməkdədir. Hal-hazırda, istəmədən azərbaycan dilində qarşılığı olan sözləri rus, türk və ya başqa dillərdə deyirik.

Bu gün də varvarizm, mədəniyyətlər və insanlar arasındakı dialoqun əhəmiyyətini və mədəniyyətlərarası anlayışın qurulmasında rastlaşdığımız çətinlikləri xatırladan bir termin olaraq qalır. Mədəni müxtəlifliyin və qarşılıqlı hörmətin önəmi vurğulanarkən, varvarizmin qarşısını almaq üçün təhsil və mədəniyyətlərarası dialoqun gücləndirilməsi mühüm bir addım kimi qəbul edilir.


Davamı →

Podrat nədir? Podratçı kimdir? | Podratçı haqqında məlumat


Podrat nədir? Podratçı kimdir?

Müəyyən haqq müqabilində hər hansı bir işi görməkdən ibarət öhdəlik və bu öhdəlik üzrə görülən iş deməkdir. Həmin bu öhdəliyi öz üzərinə götürən tərəflər isə podratçı adlanır.

Podrat üzrə həm fiziki həm də hüquqi şəxslər (müəssisə və ya təşkilatlar) iş görə bilər.

Podrata götürmək  isə razılaşdırılmış müəyyən haqq müqabilində bir işi görmək üçün iltizam qəbul edilməsidir.


Davamı →