Anaya aid ad günü mesajları

Anaların ad günü ilə bağlı ən gözəl, duyğusal təbrik mesajlarını bir yerə toplamışıq. Ana ad günün mübarək yazılı şəkilləri saytımızdan əldə edə bilərsiniz.
Ən gözəl doğum günü mesajları, ana haqqında gözəl sözlər, anaya ad günü göndərməyiniz üçün gözəl təbrik yazılı şəkilləri telefonunuza endirərək Whatsapp statusda da paylaşa bilərsiniz.
Anaya aid ad günü mesajları
Anaya aid ad günü mesajları:

  • Əziz ana, ad günün mübarək.
  • Mənə bütün gözəllikləri yaşadan anam, ad günün mübarək.
  • Əziz anam, var olmağımın səbəbi, doğum günün mübarək olsun.
  • Mələyim, gözəl anam, ad günün mübarək! Yaxşı ki, varsan.
  • Şübhəsiz ki, bu həyatın mənə bəxş etdiyi ən gözəl nemət sənsən, ana. Ad günün mübarək.
  • Mən səni həmişə özümə nümunə götürmüşəm. Yaxşı ki varsan, doğum günün mübarək.
  • Bu gün sənin yanında olmasam da, qoxun həmişə mənimlədir. Ana, ad günün mübarək, yaxşı ki, mənim anamsan.
  • Kilometrlərlə uzaqda olsanız da, sizi hamıdan çox düşünən varlığa ana deyilir. Ad günün mübarək, ana.
  • Bu gün günəş göydən fərqli gülümsədi, çünki bu günü həyatda xüsusi edən biri vardır. Ad günün mübarək, əziz ana.
  • Gücümə güc, ümidimə ümid qatan ana, ad günün mübarək.
  • Nə desəm də sənin üçün azdır. Yaxşı ki, varsa, əziz anam.
  • Canıma can qatan əziz anam! Əllərindən öpür, ad gününü təbrik edirəm.
  • Kədərimi sevinclə əvəzləyən yeganə insan sənsən. Ad günün mübarək.
  • Mən səni sevdiyim qədər heç kimi sevə, bağlana bilmərəm. Doğum günün mübarək.
  • Yeni yaşının sənə cansağlığı və xoşbəxtlik gətirməsini arzulayıram, ana. Gözəllər gözəli, ad günün mübarək.
  • Mən həmişə sənin kiçik körpənəm. Sənin qucağın, mərhəmətin məni həyata bağlayır, əziz ana. Ad günün mübarək.
  • Yeni yaşında sənə bitməyən xoşbəxtlik arzulayıram. Doğum günün mübarək, əziz ana.
  • Ayaqlarının altı cənnət, əllərindən nur axan anam. Ad günün mübarək. Əllərini öpürəm. Tezliklə yanında olacam.
Anaya aid ad günü təbrikləri
 
  • Sevgi dolu gözlərinə, şəfqətli ürəyinə, “balam” deməyinə qurban olum. Ad günün mübarək, ana.
  • Sənin sevgin dünyamı işıqlandıran günəşdir. Varlığın üçün minnətdaram. Ad günün mübarək, canım anam.
  • Ən fədakar insan, həyatımda ilkləri yaşadan qadın! İlk sevgim olan qadın! Ad günün mübarək. Əllərini öpürəm.
  • Yalnızlıq çətindir, ana. Səni divarlarda, göydə axtarıram. Tezliklə görüşəcəyimizə ümid edirəm. Ad günün mübarək. Səni həyatımdan çox sevirəm.
  • Sözlərlə ifadə edilə bilməyən fədakarlığı və qarşılıqsız sevgini təsvir etmək olsaydı, onun adını “ana” qoyardım. Əziz anam, ad günün mübarək, səni çox sevirəm.
  • Məndən oxuduğum kitabların ən gözəlinin hansı olduğunu soruşsanız, anam olduğunu deyərəm. Və bu gün onun ad günüdür. Sən mənim canımsan, səni çox sevirəm, gözəl anam.
  • Analar çiçək kimidir, onları həmişə ətirli yerlərdə görə bilərsiniz. Onlar bizim üçün yaşayırlar. Ad günün mübarək, əziz ana.
  • Nə qədər danışsam da əbəsdir. Nə qədər ayağına düşsəm, əllərini öpsəm yenə də azdır. Allah səni başımın üstündən əskik etməsin. Doğum günün mübarək!
  • Sənin kimi bir anaya sahib olduğum üçün çox şanslıyam. Bütün pisliklər həyatından uzaq olsun. Nə yaxşı ki, varsan, canım anam. Ad günün mübarək!
  • Ana, mən səninlə ən yaxşı anlarımı yaşadığım üçün özümü şanslı hesab edirəm. Pis günümdə yoldaşım, sirdaşım sən oldun. Bilmirəm, sənin xeyirxahlığına layiqəm, yoxsa yox. Ancaq sən hər şeyin ən yaxşısına layiqsən. Ad günün mübarək, əzizim.
 
 
 
 
Mənbə: azerforum.com
 

0 şərh