Kitablardan mənalı sevgi sözləri

Eşq məhkəməyə oxşayır, cəfa çəkmək də şahidə:
Şahidin yoxdusa, məhkəməni uda bilməzsən ki…»
(MÖVLANA)
Müriel Maufroy, Eşqin kimyası

Sevgi — hər gün vurulmaqdı eyni qadına…
Aqşin Yenisey, Yüz Qırx Yeddi Dənə Sən

Sevgi əsl sehrbazdı. Onun sehrinə inanan hər kəsi sehrləyir.
Amin Sükut, Ayı Nə Üçün Qış Yuxusuna Getmədi?

Əsl sevgi təmənnasız və şərtsizdir♡
Marc Levy, Bir Birimizə Demədiyimiz Sözlər

…və sən,mən səni sevən kimi, sevə bilməzsən.
Sigmund Freud, Xoşbəxtlik Ehtimalımız

Sevən kişinin vicdanı sevilən qadının qoruyucu mələyidir.
Fyodor Dostoyevski, Ölü Evdən Qeydlər

Bununla belə mən Ninonu yenə sevirəm. Onun gözlərini, səsini, gülüşünü, danışıq və düşüncə tərzini sevirəm.
Qurban Səid, Əli və Nino

Kitablardan mənalı sevgi sözləri

Mənə, «Səni sevirəm» deməyini istəyərdim. Əgər, bu arzum həyata keçməyəcəksə…istəyəcək başqa nəyim ola bilər?
Fyodor Dostoyevski, Qumarbaz

Səndən ötrü darıxıram sənin yanında.

Musa YaqubPayıza baxıram

Bil ki, qəlbimiz böyük olduğu müddətcə sevdiyimiz hər şey içinə sığar.
José Mauro de Vasconcelos, Şəkər Portağalı

Mәһәbbәtsiz ürәk, günәşsiz һәyat—ikisi dә birdir.
 Salam Qadirzadə,Sevdasız Aylar 

Sən orda göyə baxırsan,
Burda məni yer aparır…
Ramiz Rövşən, Sevgi açarı

Bir-birini sevən qəlblər o dünyada mütləq qovuşurlar.
Rövşen Abdullaoğlu, Bu Şəhərdə Kimsə Yoxdur

Sən heç ilk baxışdan məhəbbətə inanırsan? Bəlkə də sənə gülməli görünəcək, bəlkə çox klassik hesab edəcəksən bunu. Amma inan ki, yaşadığımız bu boz robotlaşan dünyada hələ də belə sevənlər var….
Ayxan Ayvaz, Buri

Uşaq kimi şikayət eləyib sızıldamaqdansa, onun üçün sevinməlisən. Əgər bir adamı, həqiqətən, seviriksə, onun xoşbəxt olmasını istəməliyik”.
Əlif Şəfəq, Eşq

Əsl məhəbbət ürəkdən sevmək bacarığıdır. Məncə, insan özü sevəndə daha xoşbəxtdir, nəinki sevməyib seviləndə.
Günel Anarqızı, Altıncı


Əgər içindəki eşq böyükdürsə, sən qadına ruhən və mənən qovuşmalısan ki, eşqin Tanrı eşqi kimi böyük olsun.
Fərid Hüseyn, 300-dən Sonrakı Azərbaycanlılar

Bir içim göz yaşı, bir udum həsrət,
Dərdi böyüdükcə böyüyür insan.
Firdovsi Rəsul, Gülümsə

Həyatında bir dəfə ürəkdən sevən adam daha məhəbbətsiz yaşaya bilməz.
Çingiz Abdullayev, Mavi Mələklər

Bəlkə də əsl sevgi budur. Qarşiliq gözləmədən ,əsas da peşmançiliq çəkmədən bağişlamaği öyrənmək.Boz səhifələri silib təzə al-əlvan səhifələr yazmaq .Sevgi hər şeyin yaxşi nəticələnməsi üçün mübarizə aparmaqdir.
Marc Levy, Qadın & Kişi

Səni sevməyəndən sevgi dilənmə, sənə güvənməyənə nəsə isbat etməyə çalışma. Çünki xeyri yoxdur.
Rövşən Abdullaoğlu, Ləpirçi: Mən Yeməli Deyiləm

Bir insanı əsl məhəbbətlə sevmək və ondan sonra heç vaxt heç kimi sevə bilməmək, onu heç kimlə müqayisə etməmək çox şirin və gözəl bir duyğudur.
Matt Haig, Zamanı Necə Dayandırmalı

«Mənim gerçək varlığım isə sənin ürəyinə köçüb və sən məni heç vaxt unuda bilməyəcəksən”.
Sigmund Freud, Sevgi Məktubları

İstənilən qızın üzünə taxdığı “güclü” maskasının altında sevgiyə möhtac balaca qız uşağı yaşayır…
Məsudə Cabbar, Ən

Məni öz sükutunun dərinliyinə apar ki, qəlbim ordan nəğmələr öyrənsin.
Avarə Quşlar, Rabindranath Tagore

Uşaq məhəbbəti “Mən sevildiyim üçün sevirəm” prinsipinə söykənir. Yetkin məhəbbətin əsasını “Mən sevdiyim üçün sevilirəm” prinsipi təşkil edir. Yetişməmiş məhəbbət “Sən mənim gərəyim olduğun üçün səni sevirəm”, yetişmiş məhəbbət isə “Sən mənə səni sevdiyim üçün lazımsan” kimi ifadə olunur.
Erich Fromm, Sevmək sənəti

Məhəbbət insanın öz yolu ilə getməsinə mane ola bilməz. Əgər mane olacaqsa,deməli bu saf məhəbbət deyil….
Paulo Coelho, Kimyagər

Sevgi qəlbə bağlıdı, qəlbinlə əlaqəli bir şeyi necə beynindən soruşa bilərsən? Ürəklə bağlı hər hal duyğudur, daddır. O halı hiss edə bilirsənsə, demək ki, ürəyin sənə çoxdan cavab verib, bu zaman daha ağlından soruşmağa, ya da anlamağa ehtiyac qalmaz. Ürəklə bağlı bir şeyi ağıl necə anlaya, necə dəqiqləşdirə bilər ki?
Serdar Özkan, Kayıp Gül

İntizar içində sevin, əzab çəkin, ümidinizi qırmayın, seyr edin düşünün. Vay o adamın halına ki, bədəni, şəkli, surəti sevmişdir! Ölüm bunların hamısını onun əlindən alacaqdır. Çalışın ruhu sevin, onda siz yenə də onu taparsınız.
Viktor Hüqo, Səfillər

 

0 şərh