Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

Audi S1 Sportback

Almaniyanın Audi şirkətinin S seriyasından olan Audi S1 və S1 Sportback modelləri rahatlığı sevənlər üçün nəzərdə tutulub. Avtomobillərin rəsmi təqdimatı martın əvvəlində Cenevrə avtosalonunda baş tutacaq.


Ardı →

“Audi S1 Quattro”-nun texniki təfərrüatları və qiyməti

Audi şirkəti yeni “qaynar” hetçbek “Audi S1 Quattro”-nun texniki təfərrüatlarını və qiymətini açıqladı. Hər şey janr ənənəsinə uyğundur: daha aqressiv xarici görünüş, gücləndirilmiş mühərrik və yenidən işlənmiş hərəkət hissəsi.

Yeniliyin təqdimat mərasimi Cenevrədə keçiriləcək. “S1 Quattro”-nun “yüklənmiş” versiyasının üslubu martda Cenevrədə debüt edəcək restaylinq olunmuş A1-də olduğu kimidir.

Lakin “qaynar” S1 adi A1-dən  daha böyük ban asması, 225/35 R18 ölçülü  enli şinlər, yük yerinin damındakı kiçik palçıqqoruyucu və dörd qazçıxma qolu ilə fərqlənir.


Ardı →

Bir nəfərlik avtomobillər

BMW CLEVER — BMWin, vasitələrin çıxardığı karbon qazlarını azaltmağa istiqamətli işlərindən biri olan Clever, inkişaf etmiş bir tarazlıq sisteminə sahibdir. Üç təkərli Clever'ın döngələrdə qarşılaşa takla problemini ortadan qaldırmaq üçün arxa təkərlərin önünə hidravlik bir sistem yerləşdirildi. Kaldıraçlardan ibarət olan sistem, qəbul edicilər köməyi vasitəsi ilə yatdığı istiqamətin tərsinə itələyərək tarazlığını qorumasını təmin edir. 100 kmdəki ortalama yanacaq istehlakı isə yalnız 2.4 litr.


Ardı →

Jaguar E-Type 1964

Ceyson Len – 1964-ci il buraxılışı olan Jaguar E-Type avtomobilinin sahibidi. Ceysonun Jaguar-a qarşı sevgisi kollecdəki professor sayəsində oyandı, hansı ki, özü Britaniyalı avtomobilinə dəlicəsinə vurulmuşdu. Ceyson bütün vaxtını avtomobilinə ayırır. O, köhnə Jaguar-ı güclü və aqressiv idman avtomobilə çevirmək istəyir.

Ardı →

Kia K7 hibrid

Kia bir yenilik hazırlayıb — Kia K7 sedanının hibrid versiyası buraxıb, xatırladaq ki, bizim ölkədə bu model Cadenza adlanır. Benzin 4 silindrli eko-mühərrik 2.4 litr, 159 at gücünə sahibdi.


Ardı →

14 milyon dollarlıq avtomobil

Ferrari 250 LM
«Ferrari 250 LM» ralli yarışlarında qalib gəlmiş Fausto Morella və Qilyermo Orteqaya məxsus olub.

1964-cü il istehsalı olan «Ferrari 250 LM» hərracda öz sinfi üzrə rekord qiymətə alıcı tapıb. Carrozzeria Scaqliettinin dizaynında hazırlanmış avtomobil Nyu Yorkda keçirilən hərracda 14,3 milyon dollara satılıb. 


Ardı →

Jaguar C-X75

Jaguar çox gözəl idman maşını olan C-X75 modelini istehsala verməyi planlaşdırmır. Bu modeldən yalnız beş prototip istehsal olunmuşdu.

Bu model Paris avto-sərgisində 2010-cu ildə debüt etmişdi, şirkətin 75 illik yubileyi şərəfinə istehsal olunan Jaguar C-X75 502 at güclü, 1.6 litrlik turbo mühərriklə təchiz olunub. Jaguar C-X75 100 km/s sürətini üç saniyədən az vaxta yığır, maksimal sürətisə 354 km/s təşkil edir.


Ardı →