Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 169 topik

Maşındakı kondisionerdən düzgün istifadə qaydaları

İsti havada avtomobildə kondisionerin olması komfortun əsas şərtidir.
Lakin maşında olan kondisionerdən düzgün istifadə etmək lazımdır ki, bu xəstəliyə səbəb olmasın. Həkimlər qeyd edirlər ki, yayda məhz maşında kondisionerlərin olmasına görə angina, faringit və hətta bronxit və pnevmoniyanın halları artır.
Bunun qarşısını almaq üçün ilk növbədə ətraf mühitlə maşının salonunda olan hava temperaturunun fərqi 10 dərəcədən çox olmamalıdır. İnsan maşından düşəndə və yenidən maşına minəndə temperatur fərqi onun sağlamlığına mənfi təsir edir, immun sisteminin zəifləməsinə gətirib çıxardır. Bu gün ərzində dəfələrlə təkrarlanırsa respirator xəstəliklərinin riski də artır.
Davamı →

Yolda davranış mədəniyyəti

İnsanın davranışı, danışığı onun mədəniyyətinin göstəricilərindən biridir. Davranış qaydalarma əməl etmək həm də ətrafdakılara hörmət əlamətidir. Bu baxımdan sürücü və piyadalar üçün vacib olan bir sıra qaydaları bilmək və onlara əməl etmək, diqqətli və məsuliyyətli olmaq mədəniyyətdən xəbər verir.
Azərbaycan Respublikası Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsi insan həyatına son qoyan qəzaların sayının azalması məqsədilə “Yol hərəkəti haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 18-ci maddəsini rəhbər tutaraq müvafiq tədbirlər həyata keçirir, reklam xarakterli videoçarxlar nümayiş etdirir.
Davamı →

Lamborghini Urus - Dünyanın ən sürətli yolsuzluq avtomobili

 Dizayn, istismar keyfiyyətləri, hərəkət dinamikası və həyəcanverici hərəkəti ilə “Lamborghini” genlərinin layiqli daşıyıcısıdır.
  • Fərqli mühitlərdə gündəlik səfərlər üçün münasibdir
  • Ən yüksək istismar keyfiyyətlərinə nail olmaq üçün 650 a.g.-nə və 850 Nm fırlanma anına malik 4,0 litr həcmli V8 ikili turbo mühərrik
  • 3,6 saniyədə 100 km/saat sürət yığma və ən yüksək sürət — 305 km/saat
  • Fırlanma anının aktiv paylanması imkanına malik tam ötürücü sistem (4WD) və komfortlu idarəetmə üçün dördoxlu sükan çarxı

Davamı →

Radarlar haqqında nələri bilirik?

Yol polisi əməkdaşları daha əlində radarla gəzmir. Bu sahədə yeniliklər avtomobillərin sürət həddini aşması haqda tez və operativ məlumat almağa hesablanıb. Beləliklə, radarlarla bağlı sizə bəzi məlumatları təqdim edirik.

Sürücülər, adətən, radar görən kimi tez əyləcə basırlar. Halbuki buna ehtiyac yoxdur. Həm özünüzə, həm də başqalarına təhlükə yaradırsız. Onsuz da radarların böyük imkanları var. Amma həm də müəyyən məsafələrdə radarlar acizdir. Yaxındasınızsa, əyləc köməyə gəlməyəcək, uzaqdasınızsa, radar sizi tuta bilməyəcək. Tələsmədən sürəti azalda bilərsiniz.
Davamı →

Avtomobilə oturan kimi pəncərələri açın

Biz maşına minməzdən əvvəl maşının pəncərələrini açmadıqda nə baş verir? Siz hətta maşınınızı kölgədə saxlasanız belə maşının salonunda 400-800 mq benzol toplanır.

Əgər siz maşınınızı günəş şüalarının altında və ya 16*- dən yüksək temperatur olan yerdə saxlamısınızsa bu zaman benzolun miqdarı 40 dəfə artaraq 2000-4000 mq-a çatır. Avtomobilə oturarkən onun pəncərələri bağlı olarsa, maşına minən insan benzollu hava ilə nəfəs alır. Bu zaman toksinlər böyrəkləri, qaraciyəri və beyin toxumasını zəhərləyir.
Davamı →

Maşının mühərrikini qızdırmaq vacibdirmi?

Avtomobili hərəkətə gətirmədən öncə mühərriki qızdırmaq məsələsi illərdir sürücüləri narahat edir. Bəzi sürücülər bunun vacibliyini qeyd etsə də, bir çoxu heç bir əhəmiyyətinin olmadığını hesab edir.

Nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı bildirib ki, bir avtomobili 10-15 dəqiqə qızdırmağa heç bir ehtiyac yoxdur. 30-40 saniyə bunun üçün kifayət edir:

«Mütəxəssislərin fikrincə, 30-40 saniyə, maksimum isə 1 dəqiqə kifayət edir ki, mühərrik işə salınandan sonra avtomobil hərəkət etsin. Mühərriki yerində qızdırmaq ona görə zərərlidir ki, bu zaman ancaq mühərrik özü qızır, digər detallar isə qalır.
Davamı →

Azərbaycanda ən az yanacaq işlədən 5 avtomobil

Avtomobil alarkən əksər alıcıları maşının az yanacaq işlətməsi maraqlandırır. Bu baxımdan hansı avtomobillərin daha az yanacaq işlətməsi ilə bağlı məlumatlar maraqla izlənilir. Ən kiçik mühərrikli və az yanacaq sərf edən modellər Çin, İran, Amerika, Yaponiya və Azərbaycan istehsalı olan avtomobillərdir. Azərbaycanda bu avtomobillərin alıcıları seçim edərkən kiçik olmasını və qənaətcilliyi nəzərə alırlar.

1. Ən kiçik mühərrikli və ən ucuz avtomobil – “Changan Benni”
Ən kiçik mühərikli avtomobillər sırasında ilk yeri “Changan” şirkətinin “Benni” avtomobili tutur. Cəmi 1 litr həcmli 80 at gücündə mühərriklə “Changan Benni” 100 km məsafəyə 5,2- 5,7 yanacaq sərf edir. “Sirena Motors” şirkətindən verilən məlumata görə, maksimal sürət həddi 180 km/saat olan avtomobil Bakıda 8 min manata satılır. Həm də ölçülərinin kiçik olması ilə seçilən avtomobili daha çox qadınlar və şirkətlər alır. Xanımlar əsasən kiçik və sərfəli olduğu üçün “Benni Mini” alır. Şirkətlər isə bu avtomobildən loqolarını yapışdırmaq üçün istifadə edirlər.
Davamı →

Bizdə pulsuz parklanma yerləri niyə yoxdur?

Əksər sürücülər parklanma yerlərinin baha olmasından şikayətlənir. Bakıda xüsusi təchiz olunmuş, müşahidə kamerası və mühafizəsi olan pulsuz parklanma yerləri yoxdur. “Parkovka”lar baha və məhdud olduğundan sürücülər harda boş yer varsa, orada maşın saxlayırlar.

Yol təhlükəsizliyi üzrə ekspert Azər Allahverənovun sözlərinə görə, Bakıda xüsusi şəkildə təchiz olunmuş nəqliyyat vasitələrinin saxlanılması üçün nəzərdə tutulan pulsuz parklanma yerləri yoxdur. Bakının girəcəyində regionlardan paytaxta gələn nəqliyyat vasitələrinin saxlanılması üçün nəzərdə tutulan iki dayanacağı çıxmaq şərtilə.
Davamı →

Qənaət rejimi

Qənaət məsələsində maşın sahiblərini də unutmamaq lazımdır. Belə ki, benzinə qənaət etməyin yolları da var və bu, ekspertlər tərəfindən müəyyənləşdirilib. Araşdırmalara görə, sürücülər bəzi tövsiyələrə əməl etdikdə yanacaq sərfinə 40 faiz qənaət edə bilərlər.

Bəzi sürücülər avtomobilin yanacaq sərfinin yalnız modelindən və texniki göstəricilərindən asılı olaraq artıb-azaldığını düşünürlər. Ustalar deyir ki, sürücülər bəzi qaydalara əməl edərsə yanacağa 40 faizədək qənaət edərlər.
Davamı →

Avtomobildə kəməri düzgün qaydada necə taxmalı?

Düzgün taxılmış təhlükəsizlik kəmərləri qəza zamanı insanın həyati təhlükəsini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır. İstər ön, istər arxa oturacaqlarda, istər uzun, istərsə də qısa məsafə qət edilən zaman, şəhər içi və ya şəhər kənarı demədən kəmər taxmaq son dərəcə zəruridir.

Xüsusilə arxa oturacaqda oturanlar kəmərə taxmalıdırlar. Çünki qəza anında sürücü və ön oturacaqda oturanların da həyatlarını təhlükəyə atırlar.
Davamı →