Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

25 üzv, 163 topik

Azərbaycanda ən az yanacaq işlədən 5 avtomobil

Avtomobil alarkən əksər alıcıları maşının az yanacaq işlətməsi maraqlandırır. Bu baxımdan hansı avtomobillərin daha az yanacaq işlətməsi ilə bağlı məlumatlar maraqla izlənilir. Ən kiçik mühərrikli və az yanacaq sərf edən modellər Çin, İran, Amerika, Yaponiya və Azərbaycan istehsalı olan avtomobillərdir. Azərbaycanda bu avtomobillərin alıcıları seçim edərkən kiçik olmasını və qənaətcilliyi nəzərə alırlar.

1. Ən kiçik mühərrikli və ən ucuz avtomobil – “Changan Benni”
Ən kiçik mühərikli avtomobillər sırasında ilk yeri “Changan” şirkətinin “Benni” avtomobili tutur. Cəmi 1 litr həcmli 80 at gücündə mühərriklə “Changan Benni” 100 km məsafəyə 5,2- 5,7 yanacaq sərf edir. “Sirena Motors” şirkətindən verilən məlumata görə, maksimal sürət həddi 180 km/saat olan avtomobil Bakıda 8 min manata satılır. Həm də ölçülərinin kiçik olması ilə seçilən avtomobili daha çox qadınlar və şirkətlər alır. Xanımlar əsasən kiçik və sərfəli olduğu üçün “Benni Mini” alır. Şirkətlər isə bu avtomobildən loqolarını yapışdırmaq üçün istifadə edirlər.
Davamı →

Bizdə pulsuz parklanma yerləri niyə yoxdur?

Əksər sürücülər parklanma yerlərinin baha olmasından şikayətlənir. Bakıda xüsusi təchiz olunmuş, müşahidə kamerası və mühafizəsi olan pulsuz parklanma yerləri yoxdur. “Parkovka”lar baha və məhdud olduğundan sürücülər harda boş yer varsa, orada maşın saxlayırlar.

Yol təhlükəsizliyi üzrə ekspert Azər Allahverənovun sözlərinə görə, Bakıda xüsusi şəkildə təchiz olunmuş nəqliyyat vasitələrinin saxlanılması üçün nəzərdə tutulan pulsuz parklanma yerləri yoxdur. Bakının girəcəyində regionlardan paytaxta gələn nəqliyyat vasitələrinin saxlanılması üçün nəzərdə tutulan iki dayanacağı çıxmaq şərtilə.
Davamı →

Qənaət rejimi

Qənaət məsələsində maşın sahiblərini də unutmamaq lazımdır. Belə ki, benzinə qənaət etməyin yolları da var və bu, ekspertlər tərəfindən müəyyənləşdirilib. Araşdırmalara görə, sürücülər bəzi tövsiyələrə əməl etdikdə yanacaq sərfinə 40 faiz qənaət edə bilərlər.

Bəzi sürücülər avtomobilin yanacaq sərfinin yalnız modelindən və texniki göstəricilərindən asılı olaraq artıb-azaldığını düşünürlər. Ustalar deyir ki, sürücülər bəzi qaydalara əməl edərsə yanacağa 40 faizədək qənaət edərlər.
Davamı →

Avtomobildə kəməri düzgün qaydada necə taxmalı?

Düzgün taxılmış təhlükəsizlik kəmərləri qəza zamanı insanın həyati təhlükəsini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır. İstər ön, istər arxa oturacaqlarda, istər uzun, istərsə də qısa məsafə qət edilən zaman, şəhər içi və ya şəhər kənarı demədən kəmər taxmaq son dərəcə zəruridir.

Xüsusilə arxa oturacaqda oturanlar kəmərə taxmalıdırlar. Çünki qəza anında sürücü və ön oturacaqda oturanların da həyatlarını təhlükəyə atırlar.
Davamı →

Avtomobil şüşələri ilə bağlı qaydalar

Azərbaycanda avtomobilin şüşələrinin qara olması ilə bağlı məhdudiyyətlər var. Lakin bu məhdudiyyətlərdən sui-istifadə edən sürücü və yol polislərinə də rast gəlmək mümkündür. Yol polisi qara, plyonkalı, pərdəli və ya jalüzlü avtomobil görərsə, nə etməlidir?

Qara şüşələr
İlk olaraq ondan başlayaq ki, bizdə avtomobilin arxa görüntü şüşəsindən savayı bütün şüşələrinə plyonka çəkmək qanunla qadağandır. Və ya praktikada qadağandır. Bəli, AZS122-2004 AZS standardına və ümumiyyətlə tərəfdar çıxdığımız beynalxalq normalara görə, sürücünü görünüş dairəsindən savayı digər şüşələr (sürücünün arxası) nizamlanmalı deyil. Bizdə praktikada arxa şüşəyə plyonka vurduqda belə, sürücü 150 manat miqdarında cərimələnir. Bu məsələnin praktika hissəsidir və uzun müddətdə belə olacaq. Digər bir məsələ isə qara şüşələrlə bağlıdır. Elə həmin AZS 122-2004 standardına əsasən:
Davamı →

Sürücülük vəsiqəsini necə əldə etmək olar?

Sürücü olmaq istəyənləri ən çox maraqlandıran məsələlərdən biri sürücülük vəsiqəsinin necə əldə edilməsidir. Bununla bağlı aşağıdakı əsas məqamlara diqqət yetirmək lazımdır. Beynəlxalq təcrübəyə və ölkəmizin qanunvericiliyinə uyğun olaraq mühərrikinin iş həcmi 50 sm3-dən artıq olan və ya mühərrikinin gücü 4 kVt-dan artıq olan, yaxud hərəkət sürəti 50 km/saat-dan artıq olan bütün mexaniki nəqliyyat vasitələrini, habelə tramvayları idarə etmək üçün sürücülük vəsiqəsi olmalıdır.

Sürücülük vəsiqəsini əldə etmək üçün mütləq imtahan verilməlidir. Motosikleti, müxtəlif növ avtomobilləri (yük avtomobillərini, avtobusları, xüsusi təyinatlı avtomobilləri və s.) idarə etmək hüququ verən sürücülük vəsiqəsini DYP-nin qeydiyyat-imtahan və texniki baxış şöbələrində (bölmələrində) uğurlu imtahan verərək əldə etmək olar.
Davamı →

Eydzi Toyodanın arzusu

Eydzi Toyoda “Toyota Motors” şirkətinin yaradıcılarından biridir. 101 yaşında dünyasını dəyişən bu şəxs öz fəaliyyəti ilə həyatda yalnız pul üçün deyil, dahi ideya uğrunda da zəhmət çəkməyin nə demək olduğunu izah etmişdir.

O öz ömrünün 64 ilini Toyota şirkətinə həsr etmişdir. O burada avtomexanik vəzifəsindən başlamış, öz fəaliyyətini direktorlar şurasının sədri olaraq başa vurmuşdur. Beləliklə də, öz arzusunu reallaşdırmış olmuşdur.

Bütün dövrlərdə yaxşı avtomobilə sahib olmaq bir kişinin cəmiyyətdəki statusunun göstəricisi idi. Hazırda da, şəxsi inkişaf mütəxəssisləri yeni-yeni uğurlara nail olmaq üçün avtomobil almaq və yaxud onu yenisi və daha dəbdəbəlisi ilə əvəz etməyi məsləhət görürlər.
Davamı →

Əvəzedilməz Entso Ferrari

Hazırda dünyanın ən məşhur avtomobil brendlərindən biri olan Ferrari şirkəti öz yaradılışını avtomobil yarışçısı Entso Ferrariyə borcludur. Onun avtomobilləri öz gözəlliyi, rahatlığı və sürəti ilə məşhurdur. Entso öz avtomobillərində Rolls-Royce dəbdəbəsini, “Formula-1” sürətini və klassik idman avtomobilləri gözəlliyini birləşdirib. Ferrari indi də öz möhtəşəmliyini qoruyub saxlayır. Bu əvəzedilməzlik isə bütün güc və pulunu avtomobil yarışlarına sərf edən qəribə italyanlı sayəsində yaranmışdır. O öz avtomobillərini “Scuderia Ferrari” idman cəmiyyətini daha da inkişaf etdirmək üçün buraxırdı.

Çox əzmli insan olan Ferrari öz soyadı kimi parlaq həyat yaşayıb. O 14 avqust 1988-ci ildə 90 illik yubileyini qeyd etdikdən 6 ay sonra dünyasını dəyişir.
Davamı →

Avtomobilin kondisionerinə qulluq

Freonun tipi 
Kondisionerin doldurulması üçün iki tip freon mövcuddur: mineral yağ əsaslı freon və sintetik əsaslı freon. Son illərdə birinci tip freondan istifadə edilmir, çünki o, atmosferin ozon təbəqəsi üçün təhlükəsiz deyil. Bu freonları qarışdırmaq olmaz. Ona görə də kondisioneri doldurarkən əvvəllər hansı tip soyuducu maddədən istifadə edildiyini dəqiq bilmək lazımdır. Hər hansı gözlənilməzlikdən sığortalanmaqdan ötrü müxtəlif freon tipləri üçün müxtəlif tipli doldurma klapanları mövcuddur, amma bəzi ustalar onlara asanlıqla başqa tip soyuducu maddəyə uyğunlaşdırılan dəyişdiricilər taxa bilirlər. Əgər istifadə olunan freonun tipi məlum deyilsə, köhnə soyuducu maddənin qalıqlarını sistemdən kənarlaşdırmaq lazımdır.

Freonun səviyyəsi
Resiverin yaxınlığında (resiver, bir qayda olaraq, radiatorun önündə yerləşir) gözlük olur, onun köməyi ilə freonun səviyyəsini müəyyən etmək olar: əgər gözlükdə qovuqcuqlar görünürsə, bu o deməkdir ki, freonun 20-30%-i işlənib. Əgər orada köpük görünürsə, deməli, freonun 50%-indən çoxu işlənib. Təəssüf ki, bu cür gözlük heç də bütün avtomobil markalarında olmur.
Davamı →