Рейтинг
+33.49

Bürclər və onların xüsusiyyətləri

23 üzv, 79 topik

Stress və bürclər

Qoc bürcü (21 mart — 20 aprel)
Qoç bürcünə stress və ekstrim demək olar ki, vacibdir. Bu onlar üçün adrenalin mənbəyidir, həmçinin onların gücünü sərgiləmək üçün əla bir haldır.
Qoçlar çətin vəziyyətlərdən tez çıxmaq, imkansızlara və zəiflərə kömək etməkdən zövq alırlar. Bu bürcün nümayəndələri sonadək mübarizə aparırlar – həm fiziki, həm də psixoloji.

Buğa bürcü (21 aprel — 21 may)

Buğa bürcünün nümayəndələri stress halları zamanı özlərinə uzun müddət gələ bilmirlər.
Dərt – kədər onları bürüyür. Bu halla buğalar mübarizə belə aparmağı xoşlamırlar, bir kənarda oturub təhlükənin keçməsini gözləyirlər. Buğaların ən böyük silahı – səbrdir.


Ardı →

Bürclərin sevgidə qısqanclıq halları

Qoç bürcü - həmişə ön planda olmağı sevən qoçlar, arxa planda olduğu zaman öz mövqeyi artıqlaması isə göstərəcək. Özünə güvənən bir tip olduğu üçün ikinci planda qaldığı zaman qısqanclıq hissi onu rahat buraxmır. Qısqanclığı hiss olduğu zaman qarşıdakı insanı istəmədən də incidə bilər. Münasibətlərdə qısqanc və hər zaman hücum mövqeyindədir. Özünə rəqib gördüyü zaman hirsli və əsəbi olur. Eyni zamanda qarşı tərəfin diqqətini həmişə öz üzərində hiss etmək istəyir. Qoçlar dürüst olduğu üçün hər şeyi həyat yoldaşları ilə paylaşmaqdan zövq alır. 

Buğa bürcü
  — üçün qısqanmaq təbii duyğulardan biridir. Buğalar əldə etmədiyi hər şeyə qarşı aqressiv və qısqanclıq hiss edir. Bu duyğu onları daha yüksək işlərə motivasiya edə bilər. Lakin qısqanclıq hissinə hakim olmadıqları zaman insanları sıxa bilərlər. Rahatlığına düşkün olan buğalar, qısqanclıqları ilə həm özünü, həm də insanları narahat edir. Sevgidə isə qısqanclıq onlar üçün sevginin əsas göstəricisidir. İki buğanın birlikdə sevgi yaşaması olduqca çətin olur. 
Davamı →

Bürclər yeni ilin ilk ayında nə vəd edir?

Yanvar ayı üçün astroloji proqnoz

Qoç
Yeni ilin ilk ayı sizə çoxlu yeni görüşlər və yeni təəssüratlar gətirəcək. İş həyatınız kifayət qədər dolu olacaq, amma bu o demək deyil ki, istirahət barədə unutmamalısınız. Əksinə, imkan düşdükcə əylənməlisiniz. Kinoya və teatra gediş həmkar və dostlarınızla əla vaxt keçirməyinizə səbəb olacaq.

Buğa
2011-ci ilin ilk ayı sizin üçün şən və sevgidolu keçəcək. Amma iş barəsində də unutmaq olmaz. Əgər tənbəllik etmədən çalışsanız ayın sonunda mükafat alacaq və ya tərifə layiq görüləcəksiniz. İstirahət etmək imkanı ayın ikinci yarısında yaranacaq. Ayın əvvəli iş yerində çox maraqlı olacaq.

Ardı →

Bürclərin mənfi xüsusiyyətləri

Qoç

Qoçlar burnu havada, özünü bəyənmiş tiplərdir. Dünya onların ətrafında dönər zənn edərlər. halbuki heç də elə bir şey yoxdur. Bir ağcaqanad belə onların ətrafında dönməyə tənəzzül etməz. Qoç bürcündən birinə aşiq olmayın. Çünki əgər elə bi qəflətə düşsəniz sizi iztirab, əziyyət və gözyaşı dolu günlər gözləyir deməkdir. Türk filmində pərişan olan artistlərdən daha çətin vəziyyətə düşərsiniz. Çünki bu qoç qıçınıza təpiyi bir gün yapışdıracak və o günün hazırlığını çox əvvəldən etməyə başlayar. Oyananda iş-işdən keçmiş olar.
Davamı →

Toy qoroskopu

Deyirlər ki, nigah – iki nikbinin bilinməzliyə doğru uçuşudur. Yəqin ki, bu dogrudan da belədir. Kim qabaqcadan deyə bilər ki, həyat necə alınacaq, qarşıda nə gözləyir? Ailə həyatında qarşıya çıxacaq çoxlu sayda maneələrdən necə uzaq olmaq olar? Nə etməli ki, ailə həyatı uzunömürlü və xoşbəxt olsun? Necə edəsən ki, xəyallarında yanılmayasan? Təəssüf ki, suallar cavablardan çoxdur. Bütün kişilər və qadınlar öz talelərini bir-biri ilə bağlayarkən yalnız xoşbəxtliyə ümid edirlər. Astroloji nöqteyi-nəzərdən nigahın möhkəm və uzunömürlü olmasının ən dəqiq analizini almaq üçün şəxsi qoroskop tərtib olunmalıdır.


Davamı →

Bürclər və seks

QOÇ
Qoç qadını üçün seks idman kimidir. İçindəki güclü enerjini boşalda biləcəyi möhtəşəm bir məşqdir. Buna görə Qoç qadınlar üçün cinsi münasibətlər ön plandadadır. Sevişmə əsnasında aktiv rol oynamaqdan, partnyorunu idarə etməkdən xoşlanarlar. Utancaqlıq kimi bir problemləri yoxdur. Buna görə azacıq işıqlar və romantik mühitlərə ehtiyac duymazlar. Gündüz və ya bol işıqda sevişməyi seçərlər. Çox eşq oyunlarına ehtiyac duymadan orqazm ola bilərlər. 
 
 
BUĞA
Buğa qadını üçün seks qəşəng bir məkanda yeyilən ləzzətli bir yemək kimidir. Yaxşı dekorasiyaya edilmiş bir yataq otağı, lüks bir otel və şampan qadın Buğanı dərhal hərəkətə keçirər. Sevişmə əsnasında klassik pozaları seçər. Tələsməkdən xoşu gəlmir. Sürprizləri sevməz. Hər vaxt sınadığı və sevdiyi şəkildə sevişmək istəyir. Dəyişik məkan və mövqelər bir anda zövqünü qaçırır. Amma yenə də zaman-zaman yenilikləri qəbul edə bilər.
Davamı →

Bürclərin uğurlu rəngləri

Zehninizi və ruhunuzu sakitləşdirməyin bir çox üsulları var. Amma ən asan üsul bürcünə uyğun olan rəngi tapmaqdır. Belə ki, bu rənglər həmin bürcün sahibinə uğur gətirir, həm də əhvalını qaldırır. 

Qoç bürcü - Aktiv insanları qırmızı rəng təmsil edir. Qoç bürcü də aktiv olduğu üçün qırmızı birbaşa onların uğur və şans simvoludur. Dinamikanı ifadə edən qırmızı eyni zamanda qərarlı insan olduğunuzu da bildirir.

Buğa bürcü — Qəhvəyi realistlərin rəngidir. Buğaların da ən uğurlu rəngi qəhvəyidir. Torpaq rəngi olan qəhvəyi əsasən iş görüşlərində və özəl günlərdə bacarıqlı insanların gücünü simvolizə edir.


Ardı →

Bürclərin zəhlətökən xüsusiyyətləri

Qoç bürcü - qoçlar, özlərini həmişə ön planda görmək istəyir. Tez hirslənirlər. Bəzən kobud davranır və dalaşqan olurlar. İnadçıdılar və hər şeyin ən yaxşısını istəyirlər. İstəkləri yüksəkdir, buna görə də özlərini çox yorurlar. 

Buğa bürcü – buğalar tənbəl olur. Hər şeydən tez bezir və buna görə də deyinirlər. Bəzən çox anlayışsız olurlar. 

Əkizlər bürcü - əkizlər dəyişkən ruhlu olur. Xarakterləri sabit olmur. Hər şeylə maraqlandıqları üçün ətrafındakılarını bezdirə bilərlər. Əsəblərinə nəzarət edə bilmirlər.
Ardı →

Bürclərin xüsusiyyətləri

Qoç – hər zaman öndə olmağı sevən qoçlar doğuşdan öndər xüsusiyyətlərini daşıyır. Qoç bürcündə olanlar çox güclü olur, bitmək bilməyən mübarizə və arzu hissi ilə coşurlar.
Bu insanlar başqalarının əmri ilə işləməkdən nifrət edir və olduqları mühitdə rəhbər vəzifəsinə yüksəlmək üçün əllərindən gələni edirlər. Çox az hallarda istəklərinə nail ola bilımirlər. Bu zaman isə tək başına iş qurmağı düşünülər.

Buğa – bu bürcün sahibləri olduqca səbrli, qərarlı və güvənli insanlardır. Həyatda müəyyən məqsəd və hədəfləri var. Onlara nail olmaq üçün böyük səbr və inadla çalışırlar. Eyni zamnda həyatdan zövq almağı da bacarırlar.
Başa düşən və xoş niyyətli biridir. Tənbəllik etməsələr, başladığı işi tez bitirirlər. Bu bürcün insanları digərlərindən fərqli oalraq, çox gözləməyi bilir.
Bəzən sırf səbrli olduğu üçün böyük uğur əldə edə bilər. Ani dəyişiklik və təəccübləndirici yeniliklərdən xoşlanmır. Xüsusən də maddi vəziyyətlərdən risklərdən özünü qorumağı bacarır.

Əkizlər  — əkizlər bürcü ağıl və düşüncəni təmsil edən bürcdür. Son dərəcə güclü və aktiv beyni var. Hər şeyə marağı olduğu üçün hamısını birdən öyrənmək istəyir.
Davamı →

Ən varlı bürclər

Pul barəsində hansı bürc daha şanslıdır. Bürcünüzə görə pul barəsində nə qədər şanslı olduğunuzu aşağıdakı yazıdan öyrənin. 

Qoç bürcü – qoçlar öz həyatı üzərində qumar oynamağı sevir. Riskli olmağı sevdiyi üçün pul yatırımı edir. Bu onun ruhi cəhətdən razı olmasına və özünəinamının inkişaf etməsinə yardım edir. Kiçik də olsa, öz işinin rəhbəri olmaq istəyir. Rəhbər olmaq azadlığını və rahatlığını təmin edir. Pulu yığmaq onlar üçün çox çətin bir işdir. Həmişə yeni fikir və ideyalar axtarışında olması, xərclərinin azalmasına icazə vermir.

Buğa bürcü – buğalar maddi vəziyyətlərdə olduqca tədbirli, səbrli və planlı hərəkət edir. Təcrübəsi olmayan buğalar, özünün güvənsiz hiss etdiyi üçün əvvəlcə ruhi, sonra isə fiziki problemlər yaşaya bilər. Borc almağı qətiyyən sevmir və borc verməkdən də xoşlanmır. Heç kimə möhtac olmamaq və ayaq üstə dura bilmək üçün  müxtəlif yollara əl atır.
Davamı →