D vitamini olan məhsullar

Erkən uşaqlıqdan gələn bəzi insanlar balıq yağı zövqünü bilirlər. Uşaqlıq dövründə vitamin D (Cholecalciferol) bədənin normal inkişafı üçün çox vacibdir. Bu əhəmiyyətli maddənin olmaması sümüklərin, dərinin, dişlərin və insan saçının vəziyyətinə mənfi təsir göstərir. Kolekalsiferolda zəngin olan digər yeməklər var. Dietinizdə D vitamini olan hansı qidalar və qidalar olduğunu öyrənin. Bu təlimat bunu anlamaq üçün sizə kömək edəcəkdir. vitamin D
Vitamin D hər yaşda insan sağlamlığı üçün xüsusilə faydalıdır. Bu maddə kalsium və fosforun metabolizmasına təsir göstərir. Sümük toxumasını gücləndirmək üçün payız və qışda doğulmuş gənc uşaqlar əlavə olaraq S3 süni DİB-in istifadəsini nəzərdə tutur. Xolekalsiferol immunitet sisteminin güclənməsinə müsbət təsir göstərir, onun istifadəsi soyuqdəymələrin qarşısını alır.
D vitamini tərkibində müzakirə edilən çempion balıq yağıdır. Bu məhsulun hər birinə görə 0,20 mq-dən çox vitamin var ki, bu da gündəlik təxminən 20 dəfə çoxdur. Balıq yağı köməyi ilə yalnız faydalı maddələrin ehtiyatlarını artırmaq olar. Belə ki, D3 mənbəyi dəniz balığıdır, xüsusilə halibut, cod, sviter. Onlardan olan yeməklər 100 qr üçün təxminən 3 mqq D3 ehtiva edir.
Fermentasiya olunmuş süd məhsulları:
Pendir, pendir, kolekalsiferol zənginləşdirilməsinə kömək edir. Yağ və bitki yağı, xam yumurta sarısı istifadə etmək faydalıdır.
Yulaf ezmesi, cəfəri, kartof, dandelion göyərti və at gülü bədənin xolokalsiferol üçün ehtiyacını təmin edə bilir. Amma bitki qidası D vitamini ehtiva edir, vegetarianlar arasında isə çatışmazlıq fonunda tez-tez xəstəlik halları var. Beləliklə, D3 çatışmazlığı olan uşaqlar raxit xəstəliyindən əziyyət çəkir, yetkinlərdə osteoporoz inkişaf edir. Bu maddənin qeyri-kafi miqdarı artan yorğunluq, yuxusuzluq və letarji ilə ortaya çıxır.
İnsanlarda D vitamini güneşlenir. Maddə günəş işığı altında sintez edilir, belə ki, günəş saatı zamanı yay gəzinti sağlamlıq üçün yaxşıdır. Amma əsas şey tədbirdir. Heç bir həkim gündəlik D3 dozasını almaq üçün bir neçə saat ərzində günəşlənməyi məsləhət görməyəcək. Günəş günəşin daha az aqressiv olduğunda və aktiv fazada olmadığı təqdirdə, günəşin ən azı dörddə birindən və yalnız səhər və axşam (10.00 və 17.00-dən sonra) qalması məsləhətdir.

D vitamini olan qidalar
Onları hazırlamaq üçün istifadə edə bilərsiniz:
  • kefir,
  • xama
  • dəniz balıqlarının yağlı sortları,
  • təbii yoğurt,
  • yumurta,
  • qırmızı pendir,
  • keçi və qoyun südü,
  • donuz və qaraciyər karaciğeridir
  • toyuq qaraciyəri
  • tuna
  • yağ,
  • qəlyanaltı
  • meyvələr
Kalsium olan yeməklərlə yanaşı, ultrabənövşəyi şüalar D3 cismini doyurmaq üçün vacibdir. Günəşin insan dərisinə mülayim şəkildə təsiri sağlamlığa və rifaha təsir göstərir. Həkimlər bədəndə D vitamininin həcminin ən azı 90% ultrabənövşəyi radiasiya təsiri altında dəri tərəfindən sintez olunduğunu sübut etdilər. Günəşə bürünmək üçün bir yer seçərkən, təmiz hava ilə çimərliklərə üstünlük verin. Ultraviyole pis çirklənmiş havadan keçir, buna görə də günəşin alınmasının faydaları kiçik olacaq. Kalsiumun böyük miqdarda olan qidaları qısa tədarük edildiyi zaman istehlak edilməlidir.
D3 çatışmazlığını sintezli dərman qəbul edərək doldurmağa qərar verərsəniz, doktorunuzla məsləhətləşmələrə əmin olun. Bəzən cholecalciferol ilə zənginləşdirilmiş məhsullar və tabletlərin qəbulu kalsium duzlarının əmələ gəlməsinə səbəb olur. Buna görə də, bu cür narkotiklərin istifadəsi yalnız tibbi səbəblərdən ibarətdir.
Vitamin D olan məhsullar
Vitamin D və ya calciferol vitamin zəncirinin tərkib hissəsidir ki, insan orqanında yox, bütün orqanların və sistemlərin fəaliyyətini ciddi şəkildə poza bilər. Buna görə bədənin tamamilə işləməsi üçün, hər yaşdakı insanların dieti D vitamini olan qidaları içməlidir.
Vitamin D Faydaları
D vitamininin əsas vəzifəsi bədən prosesinə kömək etmək və kalsiumu udmaqdır. Hər kim bilir ki, bu kimyəvi element olmadan, dişlərin və sümüklərin düzgün formalaşması mümkün deyildir. Buna görə də, kalsiferol uşaqların artan bədəni üçün xüsusilə vacibdir.
Vitamin D dərinin sağlam vəziyyətindən məsuldur. Qaşıntıları yatırır, cildin iltihabı və qızartını azaldır və sedef kimi bütün növ dəri xəstəliklərinin görünüşünə qarşı qoruyur.
D vitamini olan qidaları yemək çox vacibdir bu maddə xərçəng hüceyrələrinin böyüməsini maneə törədir və inkişaf etdirməyi maneə törədir. Ayrıca, bu vitamin tiroid bezi, sinir və ürək-damar sistemlərinin sağlamlığını dəstəkləyir. Calciferol, əzələlərin güclənməsi və konjonktivitin müalicəsi üçün və toxunulmazlığı artırmaq üçün əvəzolunmazdır.
vitamin D olan qidalar
Aşağıdakı problemlər ortaya çıxarsa gündəlik D vitamini olan daha çox qidalar əlavə edilməlidir:
  • birgə ağrı
  • ağır sinir sinirləri,
  • əzələ krampları
  • ani kilo itkisi
  • yoxsul iştaha
  • qırıqlarda sümüklərin yavaş iyileşmesi
  • raxit
Uşaqlarda dişlərin yavaş böyüməsi.
Bütün bu əlamətlər göstərir ki, vücudun bu vitamininə ehtiyacı var. Bu, vərəm, xərçəng, şizofreniya və s. Kimi ciddi xəstəliklərin təhlükəsi deməkdir.
Kalsiferolda zəngin olan əsas məhsullar:
  • meyvələr
  • xama
  • yağ,
  • süd yağının tərkibi 1% -dən 2,5%
  • yumurta sarısı,
Bunlar yalnız ən çox görülən vitamin qaynağıdır, ancaq xüsusi bir masaya baxdığınızda D vitamini ilə məhsulların daha geniş bir siyahısını görə bilərsiniz.
D vitamini iki əsas forması var — vitamin D2 və D3, ikinci adı «xolekalsiferol». Vitamin D3 ən faydalı hesab olunur, bədəni qida ilə daxil edir və günəş işığına məruz qaldıqda da istehsal olunur.
Cholecalciferol üçün zəruri:
  • Sinir sistemini gücləndirmək
  • Normal təzyiqini davam etdirir
  • hüceyrənin yenilənməsi və böyüməsi
  • Vizyonu qorumaq
  • reproduktiv funksiyaları
  • kemik iliği işi,
  • sümükləri gücləndirmək.
D3 vitamininin olmaması təhlükə doğurur:
  • astma inkişafı,
  • ürək çatışmazlığı,
  • tez-tez soyuqdəymə,
  • pankreasın pozulması,
  • metabolik proseslərin pozulması, yəni obezlik riski var,
  • ürək böhranı və felç
  • birgə xəstəlikdir
  • diabet və başqaları
D3 vitamini olan məhsullar:
Vitamin D3 ən yaxşı kalsiumla birlikdə udulur, belə ki holikalalterolun təsiri daha effektlidir, bu maddələrin hər ikisini ehtiva edən qidalardan istifadə edilməsi məsləhətdir. Ən ideal seçim kalsium və D vitamini ilə zəngin olan inək südü ola bilər.
Bununla birlikdə, bu komponentə sahib məhsullara əlavə olaraq, bədənin özü də bu vitamini meydana gətirməsi üçün günəşlənmə də lazımdır. Günəşdə nadir hallarda baş verən bir şəxs varsa və yeməklə çatan kifayət qədər xolikalceferol yoxdursa, bu maddənin çatışmazlığının qarşısını almaq üçün xüsusi vitamin kompleksləri istifadə etməlisiniz.


Mənbə: az.lehighvalleylittleones.com
 

0 şərh