Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

Döyməli məşhurlar

Məhşurlar gözəllik və sağlamlıqlarına zərər vurmaqdan çəkinməyərək cəsarətlə bədənlərini müxtəlif naxışlarla bəzəyirlər. Bəs görəsən bu gözəllərin bədənlərindəki tatular hansı mənanı daşıyır?


Angelina Jolie

Angelina Jolienin sol qolunu bir neçə sətir tatuaj bəzəyir. Bu sətirlər onun öz uşaqlarının və övladlığa götürdüyü uşaqlarının hər birinin anadan olduğu ölkələrin coğrafi koordinatlarıdır.


Ardı →

Sualtı heykəllər muzeyi

Britaniyalı heykəltəraş Jason deCaires Taylor bu yaxınlarda sementdən hazırladığı daha bir skulpturu təqdim edib. Yer altı heykəllər muzeyi Meksikanın şərqində Qəraib dənizinin sahilində yerləşən Kankun kurortunun yaxınlığında yerləşir. Burada 500 heykəl və skulptut mövcuddur.
 
Ardı →

Norveç dağları

Norveç Krallığı — Skandinaviya yarımadasının qərb hissəsində yerləşən dövlətdir. Skandinaviya yarımadası çoxlu sayda kiçik adalarla əhatə olunmuşdur. Norveç — gözəl səliqə-sahmana və infrastruktura malik bir ölkədir. Burda 2 fiordu, 5 şəlalə, çoxlu dağlar, bir dəmir yolu və böyük bir buzxana var.


Ardı →

Yataq otağının ən gözəl aksessusarı

Yataq otaqlarının əvəzolunmaz aksessuarı lampalardır. Yataq otağından əlavə, evin başqa yerlərində qoymaq olar. Kitab və jurnal oxumaq üçün yazı masasının üstündə də gözəl görünür.

Kiçik dəyişikliklərlə dekorasiyada möcüzə yaratmağın mümkün olduğunu bilirik. Buna görə də ən gözəl lampa nümunələrini sizin üçün seçmişik. İstəsəniz, çarpayınızın yanına, istəsniz də, qonaq otağının ən gözəl güşəsinə yerləşdirə bilərsiniz.

Otağın dekorasiyası sadədirsə, qırmızı, narıncı və ya sarı rəngli lampalar seçə bilərsiniz.

Lampanın yanında şamlar, güldan və ailə fotoları yerləşdirə bilərsiniz.

Bu mövsüm dama-dama parçalar çox dəbdədir. Eviniz də köhnə lampa varsa, üstünü dama-dama parça ilə örtüb mövsüm trendlərini evinizə də gətirə bilərsiniz.

  


Ardı →