Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

Növbəti nəsil Mercedes-Benz C-Class

Worldcarfans nəşri növbəti nəsil Mercedes-Benz C-Class sedanın casus şəkillərini dərc edib.
Həmin şəkillərdə premyerası 2014-cü ilin yanvarında Detroyt motorşousunda keçiriləcək yeni model reklam çəkilişi zamanı örtüksüz təsvir edilib.

 

          
Davamı →

Tualet - Restoran

Burda interyerdən tutmuş boşqablara qədər hər şey tualeti xatırladır

Çində dünyada analoqu olmayan dizaynda tərtib edilmiş restoranın açılışı olub. “Tualet-Restoran”. Bəli, düz eşitdiniz. Adı eynilə belədir. Burda interyerdən tutmuş boşqablara qədər hər şey tualeti xatırladır. Hələ oturacaqlar və balaca döşəkcələri demirik.


Ardı →

Rəsm əsərləri canlanarsa

Dünyaca tanınmış rəsm əsərləri bir çox fotoqraflara ilham mənbəyi olub.

Fotoqraflar mövzu seçən zaman ilham mənbəyini tanınmış rəsm əsərlərindən tapır. Orijinal rəsm əsərləri fotoqrafların modern və maraqlı fantaziyaları ilə birliləşir.


Ardı →

Yeməklə 31 gün kreativlik

Malayziyalı rəssam Honq İ başqa rəssamlar kimi karandaş, yaxud fırça ilə deyil, kofe, tərəvəzlər, güllərlə sənət əsərləri yaradır. İndi Honq İ İnstagram sosial şəbəkəsi vasitəsilə “Yeməklə 31 gün kreativlik” adlı layihəyə başlayıb. Hələ davam edən layihədə rəssam boşqab üzərində müxtəlif maraqlı əsərlər çəkib və istifadəçiləri də ona qoşulmağa səsləyib.

Ardı →

Putinin oxşarları

«Foreign Policy»də Rusiya prezidentinin inanılmaz oxşarları yerləşdirilib. «Foreign Policy» jurnalının «BuzzFeed» rubrikasının may-iyun sayında «Dünyanın izah edən 11-lik» siyahısı təqdim olunub.  »BuzzFeed» bu dəfə dünyaya Rusiya prezidenti Vladimir Putin kimi baxmaq istəyib. Bunun üçün jurnalın may və iyun ayına olan buraxılışında Rusiya prezidentinə bənzər 14 tüksüz pişiklərin şəkilləri yerləşdirilib.  

Ardı →

Bahalı nişan üzükləri

Ailə quran zaman bəy və gəlinin bir-birlərinə bağışladıqları üzüyə nişan üzüyü deyilir. Adsız barmağa taxılan nişan üzüyü həmin adamın ailəli olduğunu göstərir.
Hələ qədim zamanlardan üzük əbədi sevgi rəmzi olub. Nişan üzükləri modellərinə və qaşlarına görə fərqli qiymətlərdə olur. Dünya ulduzlarının və məşhurların nişan üzükləri də özləri qədər gündəmə gəlir. Onlar bahalı nişan üzükləri ilə göz qamaşdırırlar.
Ardı →

Təhminə və Zaur 20 il sonra

«Nargis Magazine» Təhminə və Zaur 20 il sonra fotosessiyası keçiriblər. Bu fotosessiyada  filmnən epizodlar yer alıb.

Nəzərinizə çatdiraq ki, «Təhminə və Zaur» 1993 ildə Anarın «Beşmərtəbəli evin altıncı mərtəbəsi» adlı romanının əsasında çəkilən bədii filmdir. Rejisserovu Rasim Ocaqov, baş rolları Fəxrəddin Manafov və Meral Konrat canlandırıblar.
 


Ardı →