Ginekoloji müayinə haqqında hər şey

İldə bir dəfə hər bir qız və qadın ginekoloqa müraciət etməlidir. Bu tövsiyəyə ən yaxşı halda on faiz əməl edir. Bu qədər aşağı statistikanın səbəbi nədir, gəlin birlikdə anlamağa çalışaq.

SOVET XİDMƏTİ

Ginekoloqdan və ümumiyyətlə həkimlərin əksəriyyətindən qorxu bəzən mütəxəssislərin qəbul zamanı belə bir incə məsələdə kobud davranıcaqları, qınayacaqları və ya nəzakətsizlikləri ilə bağlıdır. Sizin isə bir çox digər qayğıların var: işdən şəxsi həyatınıza kimi.

Əlavə mənəvi travma almaq istəmirəm.

Xoşbəxtlikdən, artiq XXI əsrdəyik və əgər dövlət klinikalarında belə bir ehtimal minimaldırsa, özəl klinikalarda sıfırdır. Və həm də, indi istehlakçı hüquqları müdafiəsi Cəmiyyəti yaxşı işləyir, buraya uyğun olmayan rəftarla bağlı məlumat verilə bilər. Ümumiyyətlə, ginekoloqların düşüncə tərzi son 30 ildə çox dəyişdi. Ancaq mütəxəssislər haqqında stereotiplər hələ də qalımaqdadır. Onları dağıtmağa özünüzə kömək edin.

ŞƏXSİ QULLUQ

Ginekoloqa getmək həm də ona görə qorxuludur ki, o, «narahat edən» suallar verəcək: nə qədər, necə, nə vaxt, hansı hisslər? Halbuki, vəziyyətə digər tərəfdən baxsaq, avtomobiliniz haqqında oxşar suallar verən avtomexanikdən heç utanmırsınız. Beləliklə, o, mümkün problemləri diaqnoz edir və ya qarşısının alınması vaxtını və əvvəlcədən hansı tədbirlərin görülməsini anlayır.

Ginekoloqla da vəziyyət eynidir. Bu, eyni haldır, yalnız avtomobilinizlə bağlı deyil, şəxsən sizə aiddir. Və ciddi müdaxilələrə ehtiyac qalmaması üçün mütəmadi olaraq həyata keçirilməsi vacibdir. Axı, laqeydliyin nəticəsindən gəlməkdənsə, problemləri əvvəldən həll etmək daha asandır

AĞRILI OLSA?

Ağrılı fiziki hisslər də həkimə getmək üçün vacib bir stop-faktorudur. Normalda ağrılı olmayacaq. Bəli, bir az xoşagəlməz. Hər halda həkimə çox həssas olduğunuzu bildirin: anlayışla davranmalıdır.


KİŞİ GİNEKOLOQ

Kişi mütəxəssisi sizə qeyri-adi görünür? O zaman bu variantı heç düşünməyin. Xoşbəxtlikdən, indi hətta şəhər poliklinikalarında da bir çox mütəxəssis vardır, bəyənmədiyiniz mütəxəssisə müraciət etmək heç də vacib deyil. Ginekoloqa getmək sizin üçün streslidirsə, sizi narahat edə biləcək hər şeyi minimuma endirin.



HEÇ BİR YERİM AĞRIMIR

Ağrının və ümumiyyətlə hər hansı bir xoşagəlməz hisslərin olmaması – çox əladır. Ancaq bu hər zaman patologiyaların heç olmaması demək deyildir. Ən azından orqanizmdəki bəzi sapmalar xoşagəlməz hisslərlə deyil, məsələn köpüklü ifrazatlarla özlərini hiss etdirə bilər. Sidik-cinsiyyət sistemi ilə bağlı problemlər saat bombası kimi ola bilər: xəstələnəndə — müalicə etmək artıq çətin, bahalı və ağrılıdır. Lakin ilkin mərhələdə bir kurs dərman və ya əlavələr içmək kifayət edəcəkdir. Hər şeyin qaydasında olduğundan əmin olmaq üçün ildə bir dəfə ginekoloqa gedin.

İCTİMAİLƏŞMƏKDƏN QORXURAM
Əhəmiyyətli arqumentdir. Yalnız 15 yaşından etibarən tibbi sirrə dair qanunvericilik sizə də şamil edilir. Onun pozulmasına görə həkimi ciddi cəza gözləyir. Müayinənizin nəticələrini kiməsə söyləməklə mütəxəssisin öz işini riskə atması ehtimalı azdır.

GİNEKOLOQDAN NECƏ QORXMAMAQ OLAR
Hər şeydən əvvəl başa düşməlisiniz ki, hər bir halda qorxu qismən həkimin sizi özünüzdən daha yaxşı tanıması ilə əlaqədardır. Və heç düşünmədiyiniz bir şeyi deyə bilər. Vəziyyətə digər tərəfdən baxın: bu özünüzü öyrənmək, hər tərəfdən tanımaq və qəbul etmək üçün bir yoldur. Yeri gəlmişkən, siz tək deyilsiniz: qadınların təxminən 40% — i bu sahə üzrə həkimə getməzdən əvvəl özlərini narahat hiss edirlər.

Ginekoloqa getməzdən əvvəl narahatlığı aradan qaldırmağın başqa bir yolu, etibar etdiyiniz yaxınınızla ora getməkdir. Yoldaş, bacı, ana, rəfiqə və ya başqası — yalnız sən qərar verirsən.

«Ginekoloqdan qorxursansa nə etməli?» sualına cavab  — məlumat almaq zərurətində gizlənə bilər. Doktorunuzu bütün suallarınıza cavab verə və eyni zamanda gizli saxlaya biləcək (qanun məcbur edir) böyük canlı ensiklopediya kimi qəbul etsəniz, onda görüş təyin etmək istəyəcəksiniz.

Sizdə ən çox güvən yaradan həkimi diqqətlə seçin. İstənilən parametrlərə görə seçin: görünüşü və yaşı görə. Əsas odur ki, özünüzü rahat hiss edəsiniz.

Və unutmayın: həkimlə dürüst olmalısınız. Bu, onun problemi dəqiq müəyyənləşdirə bilməsi və lazım olduqda müalicəni təyin etməsi və ya sadəcə məsləhət verməsi üçün lazımdır.


GİNEKOLOQ QƏBULUNA NECƏ HAZIRLAŞMALI
Əvvəlcədən yuyunmalı, ancaq daxili yuyunma etməməlisiniz. Yeri gəlmişkən, müayinə ən yaxşı Menstruasiya bitdikdən sonra ilk həftədə aparılır. Antibiotik qəbul edirsinizsə, kursu bitirdikdən sonra bir həftə yarım gözləyin.

Həkim sizə menstruasiya dövrü, xoşağəlməz hisslərin olması, cinsi fəaliyyətin başlanğıcı və gedişi barədə suallar verəcəkdir. Bundan sonra labianızı yoxlayacaq, yaxma götürəcəkdir. Güzgü vasitəsilə həkim vajinanın vəziyyətini də yoxlayacaq. Bəzi hallarda ultrasəs təyin edilə bilər.

 

0 şərh