Рейтинг
+70.55

ginekologiya

56 üzv, 230 topik

Qış aylarında hamiləlik

Qış aylarında daha sağlam və gümrah hamiləlik keçirmək üçün bir sıra məqamlara diqqət edilməlidir. 
Medicina.az xəbər verir ki, qış mövsümündə soyuq və qrip infeksiyaları ən çox hamilələrə təsir edir. Buna görə də bəzi onlar daha çox diqqətli olmalıdırlar.

Yetərincə havalandırılmayan otaqlar hamilə qadınlar üçün böyük təhlükə yaradır. Qış mövsümündə evin qapalı qalması səbəbindən təbii qaz, toz, tütün tüstüsü hamilə qadınların sağlamlığına mənfi təsir edir. Bu səbəbdən də evi hər gün havalandırmaq lazımdır. 
Davamı →

Mən abort tərəfdarıyam

Başdan söyləyəcəm. Mən abort tərəfdarıyam. Hətta artığını söyləyəcəm. Məncə, bətnindəki cənini (yəni hələ insan sayılmayan o canlını) xaric etmək (əslində isə öldürmək) qadının haqqıdır.

Əslində ciddi problem ilə qarşı-qarşıya qalmışam. Heç kəsin, hətta istənməyən hamiləliyin sonlanmasını, kiminsə zərər görməsini istəmirəm. Amma… Amma qarşımızda bir qadın var. Təsadüfən və ya bəlkə də istəyərək qarnındakından qurtulmaq istəyir. Nə edərsiniz?
Davamı →

Doğuşdan sonra dəyişikliklər

Doğuşdan sonra anaların əksəriyyəti bədənində olan fiziki və mənəvi dəyişiklikləri ürəkağrısı ilə qarşılayırlar. Lakin unutmayın ki, bunlar normal bir təbii haldır. Doğuşdan sonra sizin bədəniniz hələ də dəyişməkdə davam edəcəkdir.

Döşlərinizə süd gələcək və uşaqlığınız əvvəlki ölçüsünə qayıdacaqdır. Bədəninizdə baş verənləri, qeyr-adi simptomları anlamaq lazımi məlumata malik olduğunuz halda daha asan olacaqdır. Əgər qızdırmanız 38 dərəcədən çoxdursa mütləq həkiminizlə əlaqə saxlayın.

— Südün gəlməsi. Döşlərinizin dolması doğuşdan 72 saat sonra baş verəcək. Bu zaman döşləriniz bərk, yüngül ağrılı və isti ola bilər. Bu ilkin südəmələ gəlmə prosesinin normal halıdır.
Davamı →

Döşdə dolğunluq

Ana südü, adətən, doğuşdan sonrakı ilk həftə ərzində döşlərə “gəlməyə” başlayır. Bu o deməkdir ki, sizin südünüz ağuz südü formasından yetkin süd formasına keçir. Bu müddət ərzində sizin orqanizminiz körpənizin ehtiyac duyduğundan daha artıq süd əmələ gətirə bilər və bu da döşlərinizin asanlıqla dolmasına səbəb ola bilər.

Dolğunluğun qarşısını almaq məqsədilə:
Körpənizi sutkada təqribən 8-12 dəfə olmaqla əmizdirin.
Əmin olun ki, körpəniz gilədən düzgün yapışıb, belə ki, bu, döşlərinizi daha effektli boşalmasına yardım edər.
Davamı →

Hamiləlikdə orqanizmdə baş verən dəyişikliklər

Bulantı və qusma: Günün erkən saatlarında başlayır. 6-cı hamiləlik həftəsində baş verir və 6-12 həftədən sonra özbaşına itir. Həddindən artıq ürək bulanma və qusmalardan çox döllü hamiləlik, guatr və ya mol hamiləlik ağla gəlir. Bu ürək bulanma və qusmanın səbəbi sürətlə yüksələn hCG adı verilən hamiləlik hormonudur.

Sidiyə getmə pozuntuları: Birinci trimesterdə (ilk üç ayda) böyüyən uterusun (rəhm), mesane üzərinə basqı səbəbi ilə tez-tez sidiyə getmə ehtiyacına gətirib çıxarır. Hamiləlik irəlilədikcə bu şikayətlər itər ancaq hamiləliyin sonuna doğru təkrarən ortaya çıxır.
Davamı →

Hamiləlik zamanı tonus

Tonus – hamiləliyin istənilən vaxtı yarana biləcək ən çətin hallardan biridir. Bu diaqnozdan qorxmaq o qədər də lazım deyil, çünki bu diaqnoz demək olar ki, həkimlər tərəfindən hər ikinci hamilə qadına qoyulur və hamiləlik müşahidə altında saxlanılaraq normal keçilir.

Lakin o demək deyil ki, bu vəziyyətə çox yüngül baxıb onu nəzarətsiz saxlamaq lazımdır. Qeyd edək ki, tonuslu hamiləlik nəticəsində düşüklər baş verə bilər və hamilə qadınlar körpələrini itirməklə üz – üzə qala bilərlər.
Davamı →

Ginekoloqların qadınlara demədiyi 6 fakt

Ginekoloqa müraciət edən bir çox qadınlar utandığından həkimin bəzi suallarına cavab verməyə çəkinirlər. Lakin bununla qadınlar özləri-özünə zərər vermiş olur.

1. İntim bölgənin epilyasiyası
Nədənsə bir çox xanımlar əmindir ki, həkim müayinə zamanı bu həssas bölgənin təmizlənməsinə baxır. Amma həkimlər bu iddiaları rədd edir. Onlar öz işinin peşəkarıdır, həkimlər üçün qadın sağlamlığının qaydasında olub-olmamasını yoxlamaq daha vacibdir. Ginekoloqlar çox yaxşı bilir ki, onların başlıca vəzifəsi nəyin bahasına olursa-olsun narahatlıq səbəbini aydınlaşdırmaqdır. Sizin epilyasiya etdirib-etdirməməyiniz həkimi narahat edən ən sonuncu məsələ ola bilər.
Davamı →

Doğuşu yüngülləşdirən perineal massaj

Müasir tibbin ən başlıca məqsədlərindən biri qadınları təbii doğuşa həvəsləndirmək və müxtəlif vasitələrlə doğuş sancılarını və gərginliyini azaltmaqdır. Bunun üçün müxtəlif növ rahatladıcı qoxuları özündə cəm edən aromaterapiya, dartınma və gərilmə əsaslı idman çalışmaları, psixoloji səviyyədə stresi idarə etməyə və rahatlanmağa sövq edən üsulları sınamaq tövsiyə edilir.

Fiziki və psixoloji travmasız doğuş üçün tətbiq edilən üsullardan biri perineal massaj hamilələrə hamiləliyin sonlarına yaxın tətbiq etmək məsləhər görülür. Perineal massaj dedikdə qadın cinsi orqanının yəni doğuş yollarının ətrafının massaj edilməsi nəzərdə tutulur.
Davamı →

Relaktasiya

Adətən ananın bədəni hələ hamilə olarkən laktasiyaya hazır olur və körpənin doğulması prosesi süd istehsalı üçün ananın döşlərinə ötürülən siqnal rolunu daşıyır.

Körpə əmdikcə, süd ifraz olunmağa davam edir. Körpə doğulduqdan dərhal sonra döşə qoyulmasa və ya əmizdirmə qısa müddət sonra dayandırılsa, süd “quruyur”.

Relaktasiya, laktasiya dayandıqdan bir neçə həftə və ya aylar sonra ananın süd ehtiyatını yenidən bərpa etməsi prosesidir. Bu proses səbr və əzm tələb edir, lakin mümkündür. Körpənin əmməsi, süd ifrazını stimullaşdırır. Hətta bəzi analar, övladlığa götürdükləri körpəni əmizdirmək üçün döşlərində süd əmələ gətirməyə nail olublar. Bu, süd istehsalının yenidən stimullaşdırılması adlanır.
Davamı →

Normal zahılıq dövrü

Normal zahılıq dövrü son, uşaqlıqdan qovulub xaric olan andan başlayır və 6-8 həftə davam edir. Hamiləlik və doğum zamanı qadın orqanizmində baş verən bütün dəyişikliklər zahılıq dövründə geriyə inkişaf edir. Bu zaman qadın cinsiyyət orqanı hamiləliyə qədərki vəzityyətini tam bərpa edir. Bir sıra qadınlarda zahılıq dövrünün qurtarması, aybaşı tsiklninin başlaması ilə biruzə verir.

Döş əmizdirən analarda isə aybaşı tsikli gec başlayır. Bəzi qadınlarda isə bu müddət doğuşdan 6-8 həftə sonra başlayır.
Davamı →