Рейтинг
+3.62

kompüter və hardware

19 üzv, 36 topik

Kompüterin əsas hissələri

Sistem bloku:
Sistem bloku  kompüterdə istifadə edilən texniki qurğuların əsas birləşmə qovşağı olub, daxilində iş üçün lazım olan ən əhəmiyyətli hissələr, xaricdə isə bloka qoşulan əlavə, xarici qurğular yerləşir. Kompüterin sistem blokuna xaricdən qoşulan qurğularına periferiya qurğuları deyilir. Periferiya qurğuları fərdi kompüterdə köməkçi əməliyyatları yerinə yetirmək üçün istifadə edilir və aşağıdakı kimi qruplaşdırılırlar:
-verilənləri daxil edən qurğular (klaviatura, xüsusi manipulyatorlar, skaner və rəqəmli kameralar);
-verilənləri xaric edən qurğular (skaner, plotter);
-verilənləri saxlayan qurğular (strimmerlər, toplayıcılar və maqnitooptik qurğular);
-verilənləri mübadilə edən qurğular (faks-modemlər və şəbəkələr);


Ardı →

HP | Qarajdan uğura uzanan yol

HP şirkətinin əsası kiçik bir qarajda qoyulub


Hewlett Packard (HP) Şirkəti ABŞ-da yerləşən məişət elektronikası korporasiyasıdır. HP dünyada ən böyük texnologiya şirkətidir və təxminən dünyanın hər bir ölkəsində fəaliyyət göstərir. Şirkət hesablama texnikası, müəssisə serverləri, müxtəlif diapazonlu printer məhsulları, fərdi kompyuter, noutbuk və netbuk, eləcə də kompyuter tipli telefonlar, məişət elektronikası, proqram təminatı istehsalı ilə məşğuldur.


HP satış baxımdan dünyada ən böyük texnologiya satıcısıdır. Bu göstərici üzrə Dell şirkəti ilə rəqabət aparır. HP həmçinin 2008-ci ildə 6-cı ən böyük proqram tərtibçisi seçilmişdir.


Ardı →

Adi həyat üçün qeyri-adi telefon

Windows Phone sistemli Nokia Lumia telefonu dəbli dizaynla yanaşı, dəbli proqram təminatına malikdir. Sensor ekranlı bu parlaq telefon yalnız gözəlliyi ilə fərqlənmir, eyni zamanda sizin üçün vacib olan hər bir işlə məşğul olmağa imkan verir. Nokia Lumia telefonları əldə rahat tutulan korpusa malikdir. Telefondan küçədə və ya yolda belə istifadə etdiyiniz zaman ClearBlack texnologiyası ekranın xüsusi parlaqlığını və görüntünün yüksək keyfiyyətini təmin edir.
Ardı →

“Wi-Fi” şəbəkənizə mane ola biləcək 6 səbəb

Əgər qapalı şəraitdə, məsələn, evdə kabelsiz internet xidmətindən — “Wi-Fi”dən istifadə edirsinizsə və müəyyən maneələr internetdən keyfiyyətlə istifadəetməyinizə imkan vermirsə, bunun ən az 6 səbəbi var. Ekspertlərin hesablamalarına görə, “Wi-Fi” şəbəkəsində internetin sürətinin ortalama olaraq 30 faizi itkiyə gedir. İndi bu itkiyə səbəb olan 6 amili birlikdə nəzərdən keçirək:
Ardı →

iPad üçün akkordeon

Alex Komarov Inc. və Сережей Рачок adlı iki rus yeni çıxmış məşhur iPad üçün çox maraqlı bir application hazırlayıblar. Sonradan iPhone üçün də versiyası təqdim olunan bu maraqlı proqram çox böyük populyarlıq qazanıb. Hətta Apple şirkətinin özü belə bu proqramla maraqlanmağa başlayıb.Məşhur IT-jurnallar da bu barədə ətraflı açıqlama verib.Yüz sətir oxumaqdansa bir dəfə videosuna baxmaq yaxşıdır.
Ardı →

Kompüterlərin arxitekturası

Kompüterlər yalnız xarici ölçülərinə görə deyil, eyni zamanda funksional imkanlarına görə də bir-birindən fərqlənirlər. Fərdi kompüterlərin yaranma tarixi 1974-75-ci illər hesab olunur. 1974-cü ildə iki amerikalı entuziast Stefan Voznyak və Stiv Jobs fərdi kompüter yaratmış və onu APPLE adlandırılmışdır. Fərdi kompüterlərin kütləvi istehsalına isə 1981-ci ildən başlanmışdır.
Fərdi kompüterlərin struktur sxemi aşağıdakı şəkildə göstərilmişdir (şəkil 1).
Fərdi kompüterlərin quruluşu aşağıdakı kimidir:

  • əsas aparat hissəsini özündə birləşdirən sistem bloku;
  • mətn və qrafik məlumatı özündə əks etdirən monitor (və ya displey);
  • istifadəçi tərəfindən istənilən informasiyanı fərdi kompüterə daxil etmək üçün əlaqə qurğusu olan klaviatura;
  • monitorun ekranı üzərində yerləşən xüsusi göstəricini­­-kursoru ekran boyu istənilən istiqamətdə hərəkət etdirən MOUSE qurğusu;
  • fərdi kompüterin periferiya qurğuları (əlavə qurğular)-printer, skaner, plotter, strimmer, rəqəmli kamera və s.

Ardı →

Mobil telefonlar

1973-ci ilin 3 aprel ayı, bəşəriyyətin həyatını dəyişən və rabitənin inkişafına səbəb olan bir gündür. Bu gündə Motorola şirkətinin əməkdaşı Martin Kuper Nyu-Yorkda yerləşən Motorola Dyna TAC ofisinə zəng edərək mobil telefonu vasitəsi ilə ilk zəngi edir. Şirkətin baş mühənidisi Kuper mobil telefonla danışan ilk insan olduğu üçün çox xoşbəxt idi. Cihaz 22 sm uzunluğunda idi. Danışıq vaxtı 35 dəqiqə, enerji ilə təmin olunması isə 10 saat təşkil edirdi.

Mobil telefon vasitəsi ilə ilk danışıqdan 10 il ötdükdən sonra Motorolla satış üçün nəzərdə tutulan DynaTAC 8000X modelini istehsal edir. Onun ağırlığı 1 kiloqramdan çox idi və qiyməti 3 500 dollar təşkil edirdi. Martin Kuper bu telefonların ölçülərinin böyük olduğu və bahalı olduqları üçün heç zaman dünya bazarında məşhur olmayacaqlarını düşünürdü.


Ardı →

Kompyuter seçərkən nələrə diqqət etmək lazımdır?

Yeni bir kompüter almağa qərar verdiyiniz zaman çoxlu seçimlər və qabaqcıl funksiyalar səbəbindən seçim etməkdə çətinlik çəkə bilərsiniz. Hansı kompüterin sizin və ya biznesiniz üçün uyğun olduğuna qərar verərkən, bəzən hədəflərinizi və ya büdcənizi gözdən qaçırmaq da mümkündür. Noutbuk, masaüstü kompüter və ya planşet almağınızdan asılı olmayaraq satın almadan əvvəl cihazın prosessorunu, sabit diskini, RAM yaddaşını, qrafik kartını və əməliyyat sisteminin xüsusiyyətlərini yoxlamaq üçün vaxt ayırmağınız çox vacibdir. Kompüterinizin əsas strukturunu təşkil edən bu komponentlər sizin yaxşı işləyən və uzun müddət xidmət edən bir kompüterinizin olmasını təmin edə bilər. Ancaq yaxşı bir kompüter alarkən nəzərə alınması lazım olan kompüter xüsusiyyətləri dəqiq bir sıra ilə görünməyə bilər. Əksər hallarda sizin üçün ən yaxşı kompüter xüsusiyyətləri iş şəraitiniz və istifadə vərdişlərinizlə müəyyən edilir.

Bir çox istifadəçi İnternetdə gəzmək və ofis və məktəb işləri üçün istifadə etmək üçün kompüter alır. Bu tip kompüterlərə performansı vurğulayan funksiyalar daxil deyil. Ən son PC oyunlarını oynamaq və ya video redaktə işinizi yerinə yetirmək üçün yüksək performanslı kompüter seçməlisiniz. Video redaktə, oyun, 3D peşəkar iş kimi qrafika intensiv əməliyyatlar etmək istəmirsinizsə, güclü aparatlardan qaça bilərsiniz. Kompyuter almaq, xüsusilə də ehtiyaclarınıza ən uyğun modeli seçmək bəzən çətin və vaxt tələb edən bir proses ola bilər. Bu yazıda kompyuter seçimi zamanı nəzərə alınması lazım olan əsas məqamları ətraflı şəkildə təhlil edəcəyik.


Davamı →

Samsung Galaxy S24 ilə mobil süni zəkanın yeni dövrünə daxil olun

Samsung Electronics Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24+ və Galaxy S24-ü təqdim edərək, AI (süni zəka) əsaslı mobil təcrübənin əsasını qoydu.

Mobil cihazların istifadəçilərə verdiyi imkanları kökündən dəyişməklə Galaxy S seriyası yeni dövrə yol açır. Süni zəka mətnin və zənglərin ağıllı tərcüməsi ilə maneəsiz ünsiyyətdən tutmuş Galaxy ProVisual Engine ilə maksimum yaradıcılıq azadlığına və yeni axtarış standartlarına qədər Galaxy istifadəçilərinin demək olar ki, dünyaya baxışlarını dəyişərək, Galaxy S24 seriyasını hər tərəfdən gücləndirir.


Davamı →

Samsungdan sual və təəccüb dolu 2024

2024 gələr-gəlməz Samsung texnoloji yenilikləri ilə bazara yeni nəfəs verməyə başlayıb. Görünür, texnonəhəngin dərinliklərində qlobal çağırışlara cavab çoxdan hazırlanır.

İnternet və çöl reklamlarında “AI gəlir” deyə ismarış verən Samsung deyəsən smartfon anlayışını yeni mərhələyə çıxarmağa hazırlaşır. Belə olarsa, əvvəlcə telefon, ardınca təkamül edərək smartfon adlandırılan cihaz Samsungun yüngül əli ilə yeni dövrün, yeni anlayışın, yeni yanaşmanın əsasını qoyacaq.


Davamı →