İtlərə qulluq necə olmalıdır?

Ürək xəstəliyi, görmə problemləri və diabet yaşlı itlərin əziyyət çəkdiyi bəzi ümumi problemdir. Bəs qocalmış itiniz üçün nə etməlisiniz? Bir it nə vaxt qoca hesab olunur? Bu, itinizin ölçüsündən və cinsindən asılıdır.



Məsələn, «Chihuahuas» kimi kiçik itlər 10 və ya 12 yaşına qədər qoca hesab edilmir. Baxmayaraq ki, bəzi itlər 5 və ya 6 yaşlarında qocalırlar. Köpəyin növü və ölçüsü ömrün uzunluğunu təyin etməkdə rol oynayır. Yaşlandıqda, onlar üçün fərqli bir rutin və həyat tərzi qəbul etməlisiniz.



  • İldə ən azı iki dəfə baytar həkiminə baş çəkmək vacibdir. Baytar tərəfindən edilən tez-tez müayinələr, hər hansı bir sağlamlıq vəziyyətinin erkən aşkarlanmasını və ev heyvanınızın əla vəziyyətdə olmasını təmin edə bilər.
  • Yaşlı itlər tez-tez hip displazi, artrit, diabet və xərçəng kimi problemlərə meyllidirlər.
  • Yaşlı itlərdə piylənmə ümumi problemdir. Piylənmə ilə bağlı problemləri və yaşlanma ilə əlaqədar problemləri idarə etmək çətin ola bilər. Heyvanınızın sağlam olması üçün bu qidaları diyetinə daxil edin:
  • Balıq və yumurta sarısı kimi omeqa 3-ləri yüksək olan qidalar.
  • Sümükləri gücləndirmək və birgə dəstək vermək üçün sümük suyu.
  • Qidaları daha yaxşı həzm etməyə və udmağa kömək edən probiyotiklər.
  • Yaşla yavaşlama normaldır, amma hərəkətsiz olmaq normal deyil. İtinizi bir az məşq etməyə təşviq edin, ancaq həddini aşmamaq üçün diqqətli olun.
  • Hər gün yüngül və daha az yorucu gəzintilər edin və siz nəfəs aldıqlarını və gəzdiklərini seyr edin. Artrit, yaşlı itlərin ən çox əziyyət çəkdiyi problemdir.
  • İtlər üçün bir çox ağrı kəsici olmasına baxmayaraq, heç bir yan təsiri olmadan köpəyinizin ağrısını aradan qaldıran vahid yanaşmalar və alternativ müalicələrə üstünlük verin. Bunun üçün baytar həkiminizlə məsləhətləşin.
 

0 şərh