Рейтинг
+23.61

Heyvanlar aləmi

42 üzv, 162 topik

Tırtıl nə üçün kəpənəyə çevrilir?


Kəpənəkdən çox insanın xoşu gəlir. Lakin bu sözləri tırtıllar barədə deyə bilmərik. Ancaq bilməliyik ki, tırtıllar uçan gözəl varlıqların dünyaya göz açmasına şərait yaradır. 

Mahiyyətcə tırtıl, pup, kəpənək eyni canlıdır, lakin ayrı-ayrı inkişaf mərhələlərində. Düzdür, tırtılın taleyi daha qibtəedicidir, axı o, düz 3 il yaşaya bilir! Kəpənəklərin həyatı isə belə davamlı deyil: bəziləri cəmi bir neçə saat yaşayır. Çünki bu müddət ərzində özlərinə uyğun tay axtarıb tapmalı və sürfə qoymalıdırlar. Bəzi kəpənəklərdə hətta ağız dəliyi də yoxdur. Çünki onlar həyata bir məqsədlə — nəsli artırmağa gəlirlər. 
Davamı →

Albаtrоs - Dünyаnın ən uzunqаnаdlı quşu


Аlbаtrоs çоx böyük — 3,5 metrə yaxın qаnаdlаrı оlаn dəniz quşudur. Həyаtının az qala 90 fаizini аçıq dənizlərdə keçirir və quru sаhəsinə demək оlаr ki, enmir.

Bu quş növünün ən əsаs xüsusiyyəti оnun dаyаnmаdаn uzun müddət uçа bilməsidir. Quş bunu qаnаdlаrını mümkün qədər geniş аçаrаq yerinə yetirir və bu hаldа qаnаdlаrın uzunluğu 3,5 metrə çаtır. Bu, quşlаr аrаsındа ən böyük qаnаd uzunluğudur.
Davamı →

Ev heyvanları psixi pozulmaların qarşısını alır

Şəhər həyatında ev heyvanı saxlamamaq insan psixikasında özünü göstərə bilər.
ABŞ-ın Boulder şəhərində yerləşən Ulmsk və Kolorado universitetlərindən olan tədqiqatçılar bu barədə məlumat yayıblar.

Eksperiment üçün yaşı 20-40 arasında olan 40 almaniyalı seçilib. İştirakçıların yarısını fermada, heyvanların əhatəsində böyüyənlər, digər hissəsini isə daim şəhərdə yaşayıb və heyvanlarla az təmasda olanlar təşkil edib.
Davamı →

Evdə pişik saxlayanlar nələrə diqqət etməlidir?

Evdə pişik saxlamağı bir çoxumuz sevirik. Amma onların nə qədər hərəkətli və demək olar ki, evdəki hər şeyi gəmirməyi, yeməyi xoşladıqlarını da bilirik. Bəzən isə bu vərdiş onların, xəstələnməsinə, allergiyaya səbəb olur.

Kofein
Kofein sadəcə qəhvədə yoxdur. Qəhvədən başqa çay, qazlı su, enerji içkiləri, ağırlıq qaldıran şəxslərin istifadə etdiyi qida əlavəsi, bəzi reseptsiz satılan dərmanlar (məsələn kofein həbləri) və pəhriz dərmanlarında kofein ola bilər. Baytar Lynn Buzhardt, pişiklərin az miqdarda belə kofein udmasının ürəklərində aritmi, qan təzyiqində artış və orqanlarında zədəyə yol aça biləcəyini bildirir. Bir də kofein pişiklərdə pankreatit narahatlığı (pankreasın iltihablanması) ortaya çıxara bilir.
Davamı →

İtlər niyə sahibini yalayır?

Adətən itlər sizi, digər itləri, özlərini, əşyaları, ağlınıza gələn hər şeyi yalayırlar. Mütəxəssislərin fikrincə, bunun müəyyən səbəbləri var.

İtlər niyə üzünüzü yalayır?
İtlər nəyisə yaladıqda endorfin istehsal edirlər. Bu da onlara xoşbəxtlik və rahatlıq verir. İnsanların stresslərini azaltmaq üçün fiziki məşqlərə bənzəyir. Bu hərəkətin daha məntiqli səbəbi isə üzünüzdəki bir çörək qırıntısı və ya yemək qoxusu ola bilər.

İtlər niyə ayaqlarınızı yalayır?
Hamamdan çıxdıqda ayaqlarınızı yalayırsa, bunun səbəbi onların islaq olması ola bilər. Başqa bir səbəbi isə dərinizdəki duzdur. Xüsusən tərli olduğunuz zaman daha çox yalamaq istəyirlər. Ayağınızın qoxusunun itinizə cazibədar gəlməsi isə sizin qoxunuz olmasından qaynaqlanır.
Davamı →

Qarğalar / Quzğunlar 200-300 il yaşayırlar?

Mif: «Qarğalar müdrik heyvanlardır, 100-150 il yaşayırlar.»

Reallıq: Bir neçə yüz il yaşaya bilən tək bir qarğa növü belə yoxdur. Hətta qarğalar, insan ömrünün yarısı qədər belə uzun yaşaya bilməzlər. Bilinən onlarla Qarğa (Corvus cinsi heyvanlar) növünün və Quzğunların (Corvus corax növü qarğa) demək olar ki hamısının vəhşi həyatdakı ömürləri ən çox 15-20 ildir. Bəzilərinin ömrü yalnız 4-8 ildir. Ancaq çox xüsusi baxım altında, 30 ilə qədər yaşayanlar var. Qeydə alınan və bilinən ən uzun qarğa ömrü isə 40 ildir.

Davamı →

Pişiklərin bığları kəsilsə gəzə bilməzlər?

Mif: "Əgər bir pişiyin bığlarını kəssən qətiliklə yeriyə bilməz. Çünki bığlar pişiyin tarazlığını təmin etməsi üçündür.

Reallıq: Pişiklərin bığlarının gəzməkləri və tarazlığı ilə birbaşa heç bir əlaqəsi yoxdur. Aparılan sınaqlar, pişiklərin bığları olmayanda da gəzə bildikərini göstərir.

Məlumat 1: Pişiklərin bığları (Latınca: vibrissae) onların gəzməklərinə aidiyyatı olmasa da, çox əhəmiyyətli vəzifələr yerinə yetirən orqanlardır. Ancaq bu vəzifələr arasında, mifin içərisində keçən «tarazlıq » deyilən birşey yoxdu. Pişiklərin tarazlığı, demək olar hər məməli kimi daxili qulaqda olan orqanlarla təmin edilir.
Davamı →

Dünyanın ən güclü heyvanları

Təbiətdə insanlardan başqa hansı canlıların daha güclü, daha sürətli olması hər zaman maraqlıdır. Bir çox heyvanlar var ki, gücləri ilə insanı heyrətləndirir.

Lir quşu
Bu heyvanın ən mükəmməl gücü gördüyü hər bir səsi təqlid edə bilməsidir. Onun bu qabiliyyəti o qədər inkişaf edib ki, təkcə quşların və heyvanların səslərini deyil, hətta fotoaparatın, meşədə ağac kəsən elektrik mişarının da səsini qüsursuz şəkildə təqlid edə bilir.

Davamı →