Saytla tanışlıq

Yenicə yaranmış saytımız təbii ki,bir çoxları üçün fərqli və qeyri-standart görünə bilər. Kimin texniki problemlər ilə bağlı sualı varsa,bildirsin. Nəzərə alaraq ki, əlaqə formu bir çoxları üçün bir qədər çətin və uzun yoldur, ona görə də, qərara aldıq ki, bir bloqda istifadəçilər öz suallarını verə bildirsin.
Əgər saytda kritik səhv tapmısınızsa yaxud bu təhlükəsizlik ilə əlaqədardırsa, onda əlaqə formu ilə bunu bildirməyiniz daha yaxşı olar.
Çalışın sualları verməzdən qabaq FAQ oxuyasınız. Əminəm ki,bir çox sualların cavabı orda tapılacaq.
 

6 şərh

Leyla
http://kayzen.az/page/faq/reytinq çox dolaşıq yazılıb. əvvəlcə oxuyanda adama elə gəlir ki,başqa istifadəçiyə səs veəndə reytinqin 2 bal azalır.
Çox dolaşıqdır. Elə təəssürat yaranır ki,şərh yazanda səndən bal çıxılır.
2ral
Həll olundu. çox sağ olun.
papatürk
İnternet Explorer kiməsə cavab vermək olmur. CQK suallara cavab vermək üçün məcbur oldum bir də başqa brauzerdən girməyə. O dəiqə yazır ki,Spam yazmayın. İstəsəniz özünüz də yoxlaya bilərsiniz.
videofan

Videonu saytın öz serverinə yükləmək olarmı?Yoxsa mütləq Youtubedan qoyulmalıdır?
Bir təklifim var.youtubeda sayt haqqında videorolik yeləşdirmək təklifinə necə baxırsız?

2ral
Xeyr.Yalnız kənar servislərdən embed etmək olur. Saytın öz serverində bunu etməyə gərək də yoxdur.
Videorolik isə maraqlı bir şeydir.Təklifiniz haqda ətraflı yazın,qiymət verək.
ekonomist
Niyə bəzən sayta daxil olanda yazır ki Siz səsvermə limitini xərcləmisiniz və s.səsverməyə də limit var?