Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Badımcan turşusu

İnqridientlər:
2 kq kiçik turşuluq badımcan
1 ədəd kələm
1 ədəd kök
3 ədəd qırmızı bibər
1 dəstə kərəviz
1 dəstə cəfəri
1 stəkan sirkə
1 baş sarımsaq
1 çay qaşığı şəkər tozu
3-4 ədəd dəfnə yarpağı

Hazırlanması:
Badımcanları yuyun, sap və uc qisimlərindən bir barmaq buraxaraq ortasını ucu ilə uzununa 4 bərabər hissəyə ayırın. Duzlu suda yumşalana qədər qaynadın. Qaynama prosesi bitdikdən sonra bir qabın içinə üst-üstə yığıb, üzərinə ağır bir şey qoyun, acı suyunun çıxması üçün 3-4 saat saxlayın.
Davamı →

Heyva şirniyyatı

Tərkibi:
5 ədəd heyva
1 stəkan yarım şəkər tozu
4 ədəd mixək
1 ədəd çubuq darçın
2 stəkan su

Hazırlanması:
Əvvəlcə heyvaları yuyun. Qabıqlarını soyub ortadan iki yerə bölün və dənələrini çıxarın. Ortasını oyun, amma atmayın. Bir ləyəndə heyvaların boyunu keçməyəcək qədər su tökün və 15-20 dəqiqə qaynadın.
Davamı →

Süd və ağartı məhsullarının hazırlanması və saxlanılması

Ümumiyyətlə südün tərkibində 30-a yaxın vitamin var. Bundan başqa, süd, zülal, lipid, mineral maddə, mikroelement və müxtəlif fermentlərlə zəngindir. Azərbaycan mətbəxinin misalında süddən hazırlanan bəzi yemək və ərzaqlar haqqında söhbət açaq.

Qədimdə həkimlər ilk növbədə xəstədən soruşardılar ki, onun inəkdən, camışdan nəyi var və xəstə hər gün südlü yemək yeyirmi? Xəstənin tez sağalması üçün həkimlər ona təzə may balı ilə kərə yağı və ya süd yazardılar. Süd yeməyi sağlamlığın və uzunömürlülüyün rəmzidir. Bu gün də istər şəhər sakinləri, istərsə də kənd əhli, səhər-axşam, bəzən isə günorta yeməklərində də süd ərzaqlarından, eləcə də süddən hazırlanan yeməklərdən faydalanır. Qoyun pendiri, kəsmik, qatıq düzgün qidalanmanın ən əsas komponentlərindəndir.
Davamı →

Naringi mürəbbəsi

Tərkibi:
1 limon suyu və bir az limon duzu
4 ədəd nazik qabıqlı naringi
1 stəkan portağal suyu
2 stəkan yarım şəkər tozu
2 stəkan su

Hazırlanması:
Dərin bir ləyənə su, şəkər tozu və portağal suyunu töküb qaynadın. Daha sonra naringiləri yuyaraq dilimləyin. Varsa çəyirdəklərini çıxarın.
Davamı →

Nar mürəbbəsi

Tərkibi:
6 ədəd orta boy nar
1 kilo şəkər tozu
1 limonun suyu

Hazırlanması:
Dənələdiyiniz narı ləyənə yığıb üzərinə şəkər əlavə edin. Səhərə qədər saxladıqdan sonra ocağın üzərinə qoyub qaynadın.

Qaynara düşəndə limon suyu əlavə edib, 15 dəqiqə qaynatdıqdan sonra altını söndürün. Soyumadan balonlara yığıb qapağını möhkəm bağlayın. Artıq nar mürəbbəniz hazırdır. Nuş olsun!
Davamı →

Pəhriz kotleti

Tərkibi:
600 qr toyuq filesi
300 qr gül kələmi
1 ədəd bolqar bibəri
70-80 qr bərk pendir
2 ədəd yumurta
2 xörək qaşığı xama
2 xörək qaşığı un
göy soğan, cəfəri
duz
istiot.

Davamı →

Skan və ya ləzgi pizzası

Skan ləzgi mətbəxinin ən dadlı təamlarındandır. Şəkidə piti, Lənkəranda ləvəngi nə qədər məşhurdursa, Qusarda da skan bir o qədər sevilir. Bu yeməyi ləzgilər ən sevimli qonaqları üçün bişirirlər. Yeməyin adı ləzgi dilində "çın-kan" yəni «odun üstü» mənasını verir.

Qusarda skanın onlarla növü bişirilir. Görünüş eyni olsa da, tərkibinə qatılan ərzaqlara görə dadları fərqli olur. Ən çox bişirilən skan isə ət və kartofla hazırlanır.

Skanın hazırlanması üçün un, yağ, 0,5 kiloqram qoyun əti, 0,5 kiloqram kartof, 100 qram quyruq, iki baş soğan, duz, istiot və zövqə görə başqa ədviyyələr tələb olunur.
Davamı →

Pendirli Fransız bulkaları

İnqridientlər:
4 ədəd yumurta ağı
200 qr ağ pendir
3 x/q un qızartmaq üçün bitki yağı
1 ovuc doğranmış cəfəri
duz,istiot.

Hazırlanması:
Yumurtaların ağını çırpıcı ilə qarışdıraraq, pendiri rəndələyib, üzərinə tökürük. Hazır kütləni duz və istiotlayırıq. Əlimizlə kürəciklər düzəldib, una batırırıq.

Bol yağ tökülmüş, qızdırılmış tavada hərtərəfli qızardırıq. Qızarmış kürələrin üzərinə cəfəri səpib, süfrəyə veririk. Nuş olsun!
Davamı →

Qiyməli pizza

Lazım olan ərzaqlar:
(30 smlik pizza üçün)
250 qr un (təxminən 1,5 stəkan)
150 ml su (təxminən yarım stəkan)
1 xörək qaşığı zeytun yağı
1 çay qaşığı şəkər tozu
0,5 çay qaşığı duz
0,5 çay qaşığı maya

Üzəri üçün:
1 xörək qaşığı ketçup
Qurudulmuş ağ reyhan (bazilik)
Bibər
Pomidor
Davamı →