Evləri var xana-xana

Evləri var, ay aman, xana-xana,
Mən kül oldum, ay aman, ay aman, yana-yana.
Yaylığının yanı buta,
Məni saldın, ay aman, ay aman, yanar oda.

Obaları, ay aman, oymaq-oymaq,
Yalan sözdür, ay aman, ay aman, yardan doymaq.
Üzü gül, ləbləri qaymaq,
Yalan sözdür, ay aman, ay aman, yardan doymaq.
Heç olmazmış, ay aman, ay aman, yardan doymaq.

 

 

 

 

 

0 şərh