Edim nə çarə? Görmüşəm, sevmişəm, istərəm səni

Evlərinin (önü) dalı qaya,
Qayadan baxarlar Aya.
Sənsiz keçən günlərim
Gəlməz heç bir daha saya. (Sayaram, gəlməsə saya).

Nəqərat:
Balam,
Görmüşəm, sevmişəm, istərəm səni,
Edim nə çarə?

Yanıram eşq oduna gel,
Mən sən naz eləsən də.
Bu nazı sən mənə, ey yar,
Bir qədər az eləsən də.

Aşıq ellərdən ayrılsın,
Şana tellərdən ayrılsın.
Bir gününə dözməz
Oldum illər ayrısı.
 
 

0 şərh