Qalada yatmış idim

Qalada yatmış idim,
Top atdılar, oyanmadım
Səs ilə, avaz ilə oyatdılar.

Qızlara “getmə” dedim,
“Dayan” dedim, dayanmadı.
Saz ilə, söhbət ilə dayandılar.

Çaldılar, oxudular,
Oynadılar, şad oldular.
Etdilər məst məni badə ilən,
Naz ilə, işvə ilə ayıltdılar.

Qışa yalvardı payız:
“Bülbül oxut”, – oxutmadı.
Yaz ilə, bahar ilə oxutdular.
 

0 şərh