Qaraxal yar

Araxçının məndədir, qaraxal yar,
Sərmişəm, çəməndədir, qaraxal yar.
Aləm gözələ dösə, qaraxal yar,
Mənim gözüm səndədi, qaraxal yar.

Nəqarət:
Dan yeri ağaranda, qaraxal yar,
Gözlə məni Aranda, qaraxal yar.

Araxçının haşımı, qaraxal yar,
Tökmə gözün yaşını, qaraxal yar.
Keçib gəlləm dağların, qaraxal yar,
Qayasını, daşını, qaraxal yar.

Dağ döşündə laləyəm, qaraxal yar,
Əl vurma, pərvanəyəm, qaraxal yar.
Sən məndən ayrılalı, qaraxal yar,
Dərdindən divanəyəm, qaraxal yar.

Araxçının dardarı, qaraxal yar,
Gəl, başımın sərdarı, qaraxal yar.
Evimizə gəlmədin, qaraxal yar,
Qonşumuza gəl barı, qaraxal yar.
 
 

0 şərh