Nə bəxtiyarıq

Mus: İbrahim Topçubaşov, söz: Hüseyn Arif
 
Göy bağçalar arasında qoşa gəzdik,
Axşama tam yorulmazdıq, inciməzdik.
Bulud ötər, ulduz axar, biz baxardıq,
Nə bəxtiyardıq.

Ay dolandı, il dolandı, ötdü zaman.
Son baharda aramızı kəsdi duman,
Dönə-dönə o günləri xatırlanq -
Nə bəxtiyardıq.

Nəq:

Ey alovlu günlərim,
Qəlbimdə yurd salan sevincim, kədərim.
Ah nələri, nələri, tapdıq, itirdik.

Hərdən-hərdən o günlərim düşür yada.
Şəvə tellər zaman-zaman ağarsa da,
Ö günləri xatırlaram, xatırlanq:
Nə bəxtiyardıq.
 
 
 

0 şərh