Bakının işıqları

Mus.: Elza İbrahimova, söz: Adil Rəsul

Axşam düşəndə yanar.
Şəhər nura boyanar.
Küçələrdən boylanar,
Qırmızı, yaşıl, san,
Bakının işıqlan.

Nə gözəldir, qəşəngdir,
Bakımıza çələngdir,
Nurdan dəstə çiçəkdir,
Qırmızı, yaşıl, san,
Bakının işıqlan.

Sübhə qədər oyaqdır,
Elə bil ki, mayakdır,
Min gözlü çilçıraqdır,
Qırmızı, yaşıl, san,
Bakının işıqları.

Həm mənimdir, həm sənin,
Gözləridir gecənin,
Qırmızı, yaşıl, san,
Bakının işıqlan.
 
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 
 

0 şərh