Cavan Qalaq

Qəlbimizdə Günəş yanır,
Yorulmazıq küləklər tək.
Sinəmizdə tutmur qərar,
Həyat kimi təzə ürək.

Nəq:

Bizə heykəl-işimizdir,
Cavan qalar arzu kimi.
Yaşar gözəl əməllərim,
Yada salar gəncliyimi.

Banlara biz hörürük
Qəlbimizdən döyüntünü.
Əlimizin istisini,
Keçən ömrü, keçən günü.
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh