Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Dünyanı aldadan öpüş

Robert DuanoRober Duano fotoqrafiyada yeni istiqamətin yaradıcılarından hesab olunur. Ona ən böyük məşhurluq gətirən əsəri isə “Bələdiyyə binası qarşısında öpüş” (Le baiser de l’hotel de ville) adlanır.

Rober Duano bu fotonu 1950-ci ildə çəkib. Sifarişi “Life” jurnalından alıbmış. Müəllifinə dünya şöhrəti gətirən foto məhəbbət, gənclik, sevgi dolu Parisin simvolu hesab olunur. Duanonun “Öpüşü” tam təsadüfi, şans əsəri yaranmış bir foto təsiri bağışlayır. Kompazisiya düzümünün yoxluğu və kadrdakı “hərəkət” onu həyatın gerçək bir anı təsirini bağışlayır.

“Life” jurnalı Rober Duanonun bu fotosunu Paris küçələrində çəkilmiş başqa “Öpüş” fotoları ilə birgə dərc edir. Fotonun neqativi isə 30 jurnalın arxivində saxlanılır.

Bu foto 1986-cı ildə poster şəklində çap olunduqdan sonra məşhurluq qazandı. Rover Duanonun “Öpüş”ü 2.5 milyon açıqca, plakat, kalendar, fotoalbom üzərində dərc edilib. Təəccüblü burasıdır Duanonun tək bu fotosu yerdə qalan fotolarından çox gəlir gətirib.


Ardı →

Stounhenc- daş bloklar




Stounhenc çəmbər formasında yerləşdirilmiş böyük daş bloklardan ibarət tikilidir. Təqribən 4.5 m. hündürlüyündə, hər biri təqribən 25 ton ağırlığında təxminən 30 ədəd daş blokun birləşdirilməsindən əmələ gəlmişdir. İngiltərədə yerləşən bu tikili tədqiqatçıların diqqətini çəkir. Tikilməsi və tikiliş məqsədi haqqında bir çox nəzəriyyə irəli sürülmüşdür. Burada bu nəzəriyyələrdən hansının doğru olduğu üzərində dayanmayacağıq. Əsas odur ki, bu tikili təkamül nəzəriyyəsinin bəşəriyyət tarixini açıqlamaq üçün irəli sürdüyü iddiaları əsassız edən nümunələrdən biridir.


Ardı →

İnsan beyninin yaddaş tutumu nə qədərdir?

İnsan beyninin yaddaş tutumu 2.5 milyon GB-dır. Bu maraqlı məlumat Türkiyənin Uludağ Universitetinin  “NBeyin” adlı konfransında səsləndirilib. Sözügedən bu rəqəm, 300 il davam edən HD film yazısının həcmi ilə ekvivalent tutulur.

Bu məlumatların müəllifi Dos. Dr. Sinan Canan, konfrans iştirakçılarına beyin fiziologiyası haqqında məlumatlar verib. Yaddaşın xüsusiyyətlərindən hesab olunan dəqiqlik, yaddaşın həcmli olması, yadda saxlamanın sürəti, yaddaş təzələnməsi, yaddan çıxarmanın sürəti və s. məsələlər kompüterdəki bəzi parametrlərə uyğun gəldiyindən həmin məsələlərə də toxunulub.


Ardı →

Ağaclar üzərində möhtəşəm ev

ABŞ-da 6 ağacın üzərində Ginnesin rekordlar kitabına düşmüş taxtadan 10 mərtəbəli ev tikildi.

Bu ev ABŞ-ın Krossvil şəhərciyində (Tennse ştatı) yerləşir. 9 ilə tikilən bu ev dünyanın ən yüksək ağac evidir.

Kahin Hores Bergesə adlı şəxs məxsus olan ev 80 otaqdan ibarətdir, sahəsi 3 min kvadrat metr, hündürlüyü təxminən 30 metrdir. Otaqların tikilməsində 258 min mismardan istifadə olunmuşdur.

Evin sahibi hazırda da bu evdə yaşayır. Evdə bir kilsə hətta bir basket sahəsi belə var. Bu evin hazırlanması üçün sahibi 120 min dollar xərcləmişdir.


Ardı →

Həbsxanadan ən inanılmaz qaçışlar

1. Paskal Payet: üç dəfə həbsxanadan vertolyotla qaçmışdı!
Paskal Payet və yaxud Kalaşnikov Pet, inkassator maşınına soyğun təşkil olunan zaman bir şəxsi qətlə yetirdiyi üçün həbsxanaya düşmüşdü. 2001-ci ildə o, 30 illik həbs cəzasına məhkum görülmüşdü və üç dəfə vertolyotla həbsxanadan qaçmışdı. 

Sonuncu dəfə 2007-ci ildə həbsxananın damına qaçırılmış vertolyot enir. Vertolyotun göyərtəsində Payetin 3 nəfər silahlı tərəfdaşları var idi. Payet həbsxananın damından maskalar ilə qaçmışdı. Aralıq dənizinin ortasında onlar vetolyotun pilotunu buraxırlar. O zamandan etibarən Paskal və onun tərəfdaşları haqqında heç kimi heç nə eşitməyib.
Ardı →

Tibbdə qeyri-adi faktlar

Tibb elmi çox qədim və həssas elmdir. Axı insan bədəni özündə  bir sıra sirləri gizlədir. Bu səbəbdən tibb öz mülahizələrində  orta statistikanı götürür.

İnsan orqanizmi dəyişkən, plastik olduğundan qəbul olunmuş standartdan tam fərqli faktlara da rast gəlmək mümkündür.

1. 1980-ci ildə Corciya xəstəxanasına müraciət edən  Uill Consda insan bədəni üçün ən yüksək temperatur  46,5 S qeydə alınıb. 24 gündən sonra o, xəstəxanadan evə buraxılır.

2. İnsan üçün ən aşağı temperatur isə 1994-cü ilin fevralın 23-də Kanadada Recayn şəhərində qeydə alınıb. İki yaşlı Karli Kozolofski qapının çırpılması nəticəsində 6 saat  mənfi 22 dərəcə soyuqda qalıb. O, tapılanda bədənin temperaturu 14,2-yə düşmüşdü və bu, tibbit faktdır.

3. Kompulsiv davranışları ilə diqqəti çəkən  qadının qarnından 2533 əşya tapılıb. Bunların arasında 947 ingilis sancağı da var imiş. Qadın isə sadəcə qarnında yüngül sancıdan şikayət edib.


Ardı →

Kimlər xoşbəxtdir: savadlı, yoxsa savadsız?

Zəka və bilik səviyyələri aşağı olan insanların biçarə, bədbəxt və depressiya vəziyyətində olması ağıllılardan daha çoxdur. «Psychological Medicine» bildirir ki, London Kral Kolleci və «Adult Psychiatric Morbity Survey in England»ın birgə araşdırmaları zamanı alimlər bilik və zəka qabiliyyətinin aşaöı olan insanların həyatında daha az gəlir, yoxsulluq, müxtəlif problemlər, gündəlik yaşamda məşəqqətlər, başqalarının yardımlarına ehtiyac duymağa səbəb olur.

Bütün bunları yaşayan insan, çətin ki, özünü bəxtəvər saysın.

6700 nəfərin qatıldığı anonim sorğu və sonrakı eksperimentdə könüllülərə özlərini bəxtəvər hiss edib-etmədikləri barədə suallar verilib.
"Özümü yaxşı, bəxtəvər hiss edirəm" deyənlərin 43 faizinin İQ səviyyəsi 120-129 arasında olub. "Özümü çox pis, bədbəxt hiss edirəm" deyənlərin 79 faizinin İQ səviyyəsi 79-dan artıq olmayıb.

Tədqiqatın rəhbəri, professor Ancela Hassutisin dediyinə görə, yoxsul ailələrdə böyüyən uşaqların sonradan cəmiyyətin üst qatlarında yer tutmaları çox çətin olur. «Bu səbəbdən də savadsız insanlara dəstək verilməlidir», — Hassutis bildirib.

Davamı →

Beynimizdəki məlumatlar təhlükəsiz yerlərdədirmi?

Beynimizin dərinliyində olan məlumatlar təhlükəsiz yerlərdədirmi? Amerika və İngiltərəli bir qrup alimin fikrinə görə, bu sualın cavabı «xeyr»dir. Araşdırmaçı alimlər kompüter oyunları üçün istifadə edilən bir alət sayəsində kompüter istifadəçilərinin beynini oxuyuyaraq, gizli məlumatlar əldə ediblər.

Berkli, Oksford və Cenevrə universitetlərinin mütəxəssislərindən ibarət bir qrup bu yolla insan beyninin hakerlənə biləcəyini deyir. «Emotiv» adlı cihaz əldən istifadə edilmədən oyun oynamağa kömək edən vasitədir.

Könüllülər qrupuna «emotiv» taxılıb və kompüter ekranında bankların adları, şəkilləri, tanıdıqları şəxslərin adları, şifrələr nümayiş etdirilib. Tanış obyektləri görən beyin P300 adı verilən özəl bir siqnal verib. Araşdırmaçı alimlər bu siqnalı izləyərək gizli məlumatları əldə ediblər. Sınaq 40 faiz uğurla nəticələnib.
Qeyd edək ki, «emotiv»in satış qiyməti 299 dollar civarındadır.
Davamı →

Bilyard daşları

Bilyard şarları nədən hazırlanır?

XIX əsrdə Avropada və ABŞ- da bilyard oyunu çox populyar olmuşdur. Bu oyunun kütləviliyinə əngəl olan yeganə amil onun şarları idi.

Çünki bilyard şarları əvvəllər fil sümüyündən hazırlandığı üçün çox baha idi. 1860-cı illərdə bilyard şarlarının düzəldilməsi üçün fil sümüyünə alternatıv bir material icad edənə 10 min dollar dəyərində mükafat da ayrılmışdı. Bu məbləğ, o dövrlər üçün çox nəhəng bir məbləğ idi.


Ardı →