Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Yuxular qoxulardan asılıdır

Yaxşı yuxu səhhət üçün çox vacibdir. Yuxu zamanı insanın bütün orqan və sistemləri dincəlir.

Bəzən insanlar tez-tez pis yuxular görürlər və bu səbəbdən də yaxşı yata bilmirlər. Nəticədə səhər insan özünü çox yorğun və əzgin hiss edir.

Amerikalı tədqiqatçılar pis yuxularla mübarizə üçün maraqlı bir üsul aşkar etdilər.

Alimlər bir qrup insanlar üçün eksperimint apardılar. Eksperimentdə iştirak edənlər sadəcə yatırdılar və bu zaman tədqiqatçılar bu qrup insanların bir hissəsinə qızılgül ətri, digərinə isə — xarab olmuş yumurta qoxusunu iylədirdilər.

Experimentin nəticəsində aydın oldu ki, yuxuda gözəl iy iyləyən insanlar yaxşı yuxuları, pis iy qoxulayan insanlar isə qorxulu və pis yuxuları görürdülər.


Ardı →

Kofein zərərdi, yoxsa xeyir?

kofeQəhvə ilə yanaşı kofein çayın, enerjiverici sərinləşdiricilərin və şokoladın tərkibində var.
Çox qəhvə içənlərin gözünə qarabasma görünə, ya da ki, qulaqlarına səs gələ bilər. Gün ərzində 7 fincandan çox qəhvə içənlər hallyusinasiyadan əziyyət çəkə bilərlər. Durham Universiteti 200 tələbəni dindirərək onların qəhvəiçmə adətlərini sual edib. Amma alimlər deyirlər ki, son tapıntı birbaşa bağlılığın olduğunu sübut etmir.

Onlar iddia edirlər ki, hallyusinasiya zehni xəstəliyin əlaməti sayılmır və 3% adam mütəmadi olaraq səslər eşitdiyini bildirib.
Psixologiya üzrə elmi əsər üzərində işləyən Simon Jones deyir ki, bu, hallyusinasiya ilə bağlı faktorların araşdırılması istiqamətində ilk işdir.

Stresslə üz-üzə
O bildirir ki, əvvəl önə sürülən uşaqlıq travması kimi faktorlar da hallyusinasiya ilə bağlı ola bilər. Stresli olanda orqanizm bədənə kortisol adlanan hormon buraxır. Bir neçə fincan qəhvə içəndən sonra isə bu proses sürətlənir. Onun fikrincə, məhz buna görə də, kofein ilə əhval-ruhiyyə arasındakı bağlılıq öyrənilməlidir.
Qəhvədən başqa çay, şokolad və enerjiverici sərinləşdiricilərin də tərkibində kofein var.


Ardı →

Ayrılmış ətraf cərəyan ilə bərpa olunacaq

Mütəxəssislər cərəyan gücü hesabına yeni orqan və toxumaların yetişdirilməsinə başlamışlar.Hesab olunur ki,çox yaxın gələcəkdə elektrik cərəyanı hər-hansı bir səbəbdən ətrafını itirmiş insanlar üçün onun bərpasına kömək etmiş olacaqdır.Cərəyan artıq tibbi praktikada uzun müddətdir ki,uğurla tətbiq olunur.


Ardı →

40maraqlı fakt

  1. Ayın bütöv şəkildə görünmədiyi yeganə tarix 1865 -ci ilin fevralıdır

  2. Futbolçu hər dəfə topa kəllə vurduqda beynində 1000 hüceyrə ölür

  3. Bir qarışqa yuvasına gündə təxminən 2500 böcək daşıyır

  4. Qitə adlarının hamısı eyni hərflə başlayıb eyni hərflə də bitir

  5. Okeanın ən dərin yerində dəmir bir topun suyun dibinə çökməsi bir saatdan çox vaxt aparar

Ardı →

Dünyanı dəyişən 10 kitab

Yəqinki çoxlarınızda bu kitablarin hansilar olduğu haqda təsəvvür yaranır. İstər müqəddəs istərsədə digər elmi kitablar haqqinda qısa da olsa əsas məlumatlar yazılıb. Ümumiyyətlə kitab müasir dünyanın bir parçasıdır. Hər gün bütün dünyada milyonlarla kitab çap edilir, satılır, müzakirə edilir və s. Amma bəzi kitablar var ki, onlar insanların, xalqların həyatında mühüm rol oynayıb və belə kitablar dünyanı dəyişib. Bu gün sizə dünyanı dəyişə 10 kitabı təqdim edirik.

1. “Quran”

“Quran” İslam dininin müqəddəs kitabıdır. “Quran” müsəlmanlar tərəfindın Allahın sonuncu kitabı olaraq qəbul edilir. 1 milyarddan çox insan islam dininə tapınır və təbii ki, “Quran” dünyanı dəyişən kitablardan biridir.

2. “İncil”

Şübhəsiz “İncil” qədər dünyanı dəyişən ikinci kitab tapılmaz. Bu kitab yaranmasından 2 əsr sonra bütün Roma İmperiyasını bütpərəstlikdən xilas edib və imperiya əhalisi xristianlığı qəbul edib. O zamandan bəri xristianlıq dünyanın ən çox tərəfdara sahib dinidir.

3. “Kommunist Manifesti” – Karl Marks və Fridrix Engels

Marks və Engelsin bu traktatı tarixdə ən çox iz qoyan siyasi əsərlərdəndir. Manifest proletariatı  burjua ictimai quruluşunu devirməyə və nəticədə bütün insanların bərabər olduğu sinifsiz bir quruluş yaratmağa çağırırdı.

Ardı →

Maraqlı statistika

Dünyanın ən balacaboy insanları- hindistanlı, filippin və afrikalı piqmeylərdir. Onların boyu yarım metrdən azdır.

Afrikanın Vatuzi qəbiləsinin nümayəndələri orta hesabla 210 sm boya sahibdirlər.

123 il ərzində — 1804-cü ildən 1927-ci ilə kimi dünya əhalisi 1 milyarddan artaraq 2 milyarda çatıb. 1987-ci ildən 1999-cu ilə kimi isə cəmisi 12 il ərzində dünya əhalisi 1 milyard artaraq 6 milyarda çatdı.

Dünyada 854 milyondan çox insan oxumağı bacarmır.

Dünya əhalisinin hər beşdən üç nəfəri- asiyalıdır.

Avstraliyada cəmisi 50 000 həqiqi aborigen var.

Rusiyalı vətəndaşlarının orta boyu tədricən azalır və hal-hazırda 170sm təşkil edir. Buna səbəb fiziki aktivliyin azalması və gündəlik qidanın zəifliyidir.
Davamı →

Maraqlı 101 sual

Nə üçün dəniz havası insan üçün faydalıdır?
Dəniz havası ona görə faydalıdır ki, onun tərkibində dəniz sahilində mövcud olan bakteriyalardan əmələ gəlmiş xüsusi kimyəvi maddələr vardır. Lakin keçən il aparılmış tədqiqatlar göstərmişdir ki, böyük limanlarda dəniz duzu dəm qazları əmələ gətirən kimyəvi maddələrlə reaksiyaya girə bilər və bu, atmosferin çirklənməsinə səbəb olar.
Bitkilər qocalıqdan ölürlərmi?
Yaxşı şəraitdə bəzi bitkilər əbədi yaşaya bilir. Bitkilərin ölümü xarici şəraitin dəyişiklikləri nəticəsində baş verir. Lakin birillik bitkilər toxum əmələ gətirdikdən sonra bəli, ölürlər.
Davamı →

20 ən böyük diktator

1. İosif Stalin — 1922-1953-cü illərdə fasiləsiz olaraq SSRİ-yə rəhbərlik etmişdir. Onun tərəfindən aparılmış bir neçə repressiya nəticəsində 50 milyon nəfər qətlə yetirilmişdir.
2. Pol Pot — hakimiyyətə gəldiyi vaxtı (1975-ci il) «Sıfır ili» elan etmiş, Kambocada qırmızı kxmerlər hərəkatının lideri olmuşdur, şəhərləri ləğv etmiş və ölkənin əhalisini düyü tarlalarında işləməyə məcbur etmişdir. 4 ildən bir az vaxt ərzində 1,7 milyon nəfər adamı məhv etmişdir.
3. Mao Tsedun — müharibədən sonra kommunist Çinin banisi olmuşdu, «böyük sıçrayış» ideologiyasını həyata keçirmək nəticəsində 1976-ci ildə 65 milyon nəfərə yaxın adam ölmüşdür.
4. Kim İr Sen — Şimali Koreya Kommunist Partiyasının rəhbəri, totalitar cəmiyyətin yaradılması 2 milyon nəfərin həyatı bahasına başa gəlmişdir.
5. Tan Şve — Birma Hərbi Xuntasının başçısı, 16 ildir ki, hökmranlıq edir, qiyamçı qəbilələrlə mübarizə aparır, uşaqları orduya çağırır, etirazları qəddarlıqla yatızdırır, ölkədən artıq yarım milyon nəfər adam qaçmışdır.
Davamı →

Dünya şöhrətli tikililər

Borgeze qalereyası — Romanın Borgeze villasına aid bir saray tikilisi, 1903-cü ildən dünyada misli bərabəri olmayan eksponat kolleksiyasına malik bir muzeydir.

Flavi amfiteatrı və ya Kolizey — Qədim Romanın ən əzəmətli tarixi abidəsi olub, dünyada ən böyük antik amfiteatr sayılır.
La Skala — Milanda dünyanın ən tanınmış və ən məşhur opera teatrıdır.
Panteon — «Bütün tanrıların məbədi» adı ilə tanınır.
Trevi fəvvarəsi — Romada yerləşən ən böyük fəvvarədir.
Мilan kafedralı — ağ mərmərdən tikilmiş Avropanın və İtaliyanın ən yaraşıqlı memarlıq abidəsi və dünyanın ən böyük kilsəsi sayılır.
Sforçesko qəsri — Milanın köhnə hissəsinin şimalında Qəsr meydanında yerləşmiş Sforça sülaləsindən olan Milan hersoqlarının malikanəsi olmuşdur.
Anıtqəbir — Mustafa Kamal Atatürkün, Türk Milli Qurtuluş Mübarizəsinin hərbi və siyasi lideri, Türkiyə Respublikası və Kamalizmin qurucusu və Türkiyənin ilk Prezidentinin, Ankara Anıttepedə olan abidə qəbridir.
Qarnye Sarayı — Parisdə eyni adlı metro dayanacağının yanında, Opera prospektində yerləşmiş, elektik memarlığın bozar üslubunda tikilmiş etalon sayıla biləcək memarlıq abidəsidir.
Əbu-Simbel — Misir Ərəb Respublikasının cənubunda, Nil çayının qərb sahilində yerləşən və üzərində qədim dünyanın ən möhtəşəm abidələrindən biri, Misir fironu II Ramzesin (e.ə. təxm. 1298-1213) əmrilə yonulmuş 2 məşhur məbəd olan qayadır.



Davamı →