Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Tamer Koruganın “Lazımsız məlumatlar ensiklopediyası” kitabından

Tamer Koruganın “Lazımsız məlumatlar ensiklopediyası” kitabından “İngilis dilində hinduşkaya niyə Turkey deyilir?”

Amerika Birləşmiş Ştatlarında, xüsusilə xristianların bayram günlərinin əsas simvolu olan hinduşkanın vətəni Amerika qitəsi hesab olunur. Vəhşi hinduşka cinsləri Xristofor Kolumb qitəni kəşf etməzdən əvvəl Şimali Amerikada yaşayıb. Hətta Avropadan Cənubi Amerikaya ilk ayaq basanlar asteklərin hinduşka əhliləşdirmələrinin şahidi olublar.

Hinduşkalar Amerikadan Avropaya 1519-cu ildə ispaniyalılar tərəfindən gətirilib. 1541-ci ildə İngiltərəyə gətirilən hinduşka yerli əhalinin təəccübünə səbəb olur.


Ardı →

Səyahəti asanlaşdıran 4 görkəmli şəxsiyyət

1. Fernan Magellan
Məşhur portuqal dənizçisi Fernan Magellan 1520-ci ildə tarixdə ilk dəfə olaraq dövrü aləm səyahəti etmiş və bir çox maraqlı və faydalı kəşflər etmişdir.

O, əsasən dəniz səyahəti zamanı qısa yollar axtarışında olmuşdur. Onun kəşflərindən biri də Cənubi Amerika ilə “Odlu Torpaq” arxipelaqı arasındakı boğaz idi. Bu boğaz ona qədər də dənizçilərə məlum idi. Amma bu keçidi dənizçilər çox təhlükəli və keçilməz hesab edirdilər.

Belə ki, bu keçidin orta eni 4,5 metr idi və çox dar olan bu keçidi keçməyə heç bir dənizçi cürət etmirdi. Amma Magellan ilk dənizçi idi ki, bu boğazı keçdi. O, Atlantik okeanından Sakit okeana keçən ilk avropalı dənizçi olmuşdur. Bu, dənizçilər üçün yeni bir dəniz yolu idi. Hal-hazırda bu boğaz “Magellan boğazı” adlanır. İndi bu boğazdan müntəzəm olaraq kiçik gəmilər üzüb keçir.
Ardı →

Roma imperatoru IV Karl

Roma imperatoru IV Karl 4 rəqəmini çox sevirmiş. Onun hakimiyyəti dövründə Romanın 4 paytaxtı, hər paytaxtda 4 knyaz var imiş. Karlın 4 sarayı, hər sarayda 4 qapı, 4 pəncərə, 4 stol, 4 çıraq var imiş.

IV Karl başına 4 metal ərintisindən ibarət olan dördkünc tac qoyarmış. O imperiyanı 4 hissəyə, ordunu 4 yerə bölmüşdü.

Həmişə 4 atlı karetaya minərdi. O, 4 rəngli paltar geyər, 4 dil bilərmiş.…
Karl gündə 4 dəfə nahar edər, 4 cür yümək yeyər, 4 cür şərab içərmiş.
O, 4 dəfə evlənib.Onun həyat yoldaşları :
1) Blanche (1316 — 1348),
2) Anna (Bavyera) (1329–1353)
3) Anna von Schweidnitz (1339–1362)
4) Elizabeth (Pomerania) (1345 ya 1347–1393)

IV Karl vəfat edəndə yanında 4 həkim, 4 keşiş olub. Hər keşiş onun 4 vəsiyyətindən birini yazıb.

 


Davamı →

İsveç kibriti

Çox sadə bir əşya olan kibrit ele də qədim tarixə malik deyil. Tanıdığımız kibrit təxminən 150 il öncə icad olunmuşdur.

Kibrit icad ediləndə artıq paroxod da mövcud idi, toxuculuq dəzgahları da və qəribə görsənsə də alışqan da....

Tam əminliklə kibritin üzərinə “Avropada düzəldilib” markasını vurmaq olar. Belə ki, kibritin icad olunmasının nə yeri, nə də ki, müəllifi dəqiq məlumdur. Məlum olan bir odur ki, ilk olaraq Avropada icad edilib. Kibrit Avropanın bir çox ölkələrində 50 il müddətində təkmilləşmə yolu keçmişdir.

  İlk dəfə kibriti 1805–ci ildə fransalı Jan Lui Şansel icad etmişdir. Xırda taxta çöplərinin üstünə bertolet düzü ilə şəkər tozunun qarışığı çəkilirdi. Sonra həmin çöpləri kükürd turşusuna batırarkən kimyəvi reaksiya gedirdi və alov əmələ gəlirdi. Amma hər bir kəsin özü ilə güclü təsirə malik olan kükürd turşusunu gəzdirməsi çox təhlükəli idi.
Ardı →

Kalori itirmək istəyənlər qorxulu filimlər izləsin

Edilən bir araşdırmaya görə qorxu filmi izləyərkən bədəndə baş verən reaksiyalar sayəsində, oturduğunuz yerdə kalori itirmək mümkündür.

Westminster Universitetində hüceyrə və psixologiya sahəsində mütəxəssis olan həkim Richard McKenzie vəziyyəti belə aydınlıq gətirir: «Qorxu filmi izlədiyimiz zamanı bədəndəki qan axışı sürətlənir, ürəyə daha çox qan vurulur, beləcə bədəndə adrenalin artır. Qısa davamlı stress anlarında, yəni qorxu filmi izlərkən qorxduğumuz anlarda artan bu ani adrenalin səviyyəsi iştahı kəsir, əsas metabolik prosesləri artırır. Qısacası bədənimizdə inkişaf edən bu bütün hadisələr əsnasında ciddi kalori itirilməsi reallaşır.»

Araşdırmanın tətbiq qisimində görüldüyü üzrə, ən məşhur qorxu filmlərindən biri olan «The Shining» izləyərkən yandıracağamız kalori sayı tam 184-dür. İşin maraqlı yanı bu qədər kalori yandırmaq üçün edilməsi lazım olan vaxt normalda 30 dəqiqəlik bir müddətdir. Bu araşdırmayla da, doxsan dəqiqə boyunca oturduğunuz yerdə film izləyərək kalori yandırmağımızın mümkün olduğu sübut edildi.


Davamı →

Tək qaş üzüyün tarixcəsi

Nişan üzüyü sadəcə bir bəzək əşyası deyil. Nişan – həyatın ən unudulmaz anlarından biridir, bu anı daha da təsirli edən nişan üzükləridir, xüsusən də tək qaş üzüklərdir…

Saray qadınlarının əvəzolunmaz zinət əşyalarından biri də dəyərli qaşlar olub

Zinət əşyası dedikdə ilk olaraq ağla brilliant gəlir. Rənglilər isə brilliant qaşlarla sintez edilir. Keçmişdə isə hər cür dəyərli qaş zinət əşyalarında istifadə edilirdi, onların uyğunluğundan çox bolluğuna fikir verilirdi. Məsələn Osmanlı saraylarında zinət əşyaları dəbdə idi. Bu gün də biz keçmişdə zinət əşyalarının hansı mənanı verdiyini və necə istifadə edildiyi haqqında danışacağıq.

Statusun simvolu 
Ləl-cəvahirat Osmanlı saraylarında təkcə bəzək əşyası deyil, sosial statusu da göstərən fərqli mənaları olan nəsnələrdir. Topqapı Sarayında ehtişamı ilə göz qamaşdıran zinət əşyaları, onların sahibələri haqqında geniş məlumat verir. Xüsusən də 16-cı əsrdən sonra ləl-cəvahiratlar istər dövlət adamlarının, istərsə də qadın geyimlərinin əvəz olunmaz atributuna çevrilir.


Ardı →

Ən maraqlı dizaynlar

Fərqli dizaynlar həyatımızı daha maraqlı edir. Lakin dizaynerlərin təklif etdiyi məhsulların heç də hamısı uğurlu alınmır. 

Kreativ dizayn təkcə qeyri-adi olmaqdan ibarət deyil, onlar həm də işlətmək üçün də əlverişli olmalıdır. Hazırlanan hər məhsul insan həyatının ayrılmaz hissəsinə çevrilməlidir.


Ardı →

Nasistlərin gizli tədqiqatları

III Reyx hələ tam taxtdan enməmiş, artıq bütün dünya nasist rəhbərlərinin gizli, sirli tədqiqatlarından danışırdı. Bu gizli tədqiqatlardan biri də alman millətinin qədim arilərlə hər hansı bir bağlılığın olması ilə əlaqədar axtarış işləri idi.

Bu qədim sivilizasiyanın adı ilə də Hitler alman xalqını adlandırmaq qərarına gəlmişdir. Bu haqda tədqiqatçılar lazımınca sübutlar əldə etmişlər.

 Müasir etnoqraflar ümumilikdə  qərbi avropalıların qədim arilərlə hər hansı bir bağlılığın olması haqda real sübutların olmadığını bildirirlər. Amma III Reyxin dövründə toplanmış çox dəyərli tapıntılar guya almanların bu qədim sivilizasiya ilə bir bağlılığının olmasını sübut edirmiş. Nasist rəhbərlər bunu tam sübuta yetirmək məqsədi ilə böyük bir alimlər qrupunu Himalaya göndərmişlər.


Ardı →

Şerlok Holms həqiqətən yaşayıb?

Şerlok HolmsÇox az adam tapılar ki, məşhur xəfiyyə Şerlok Holmsı tanımasın və ya onun haqqında eşitməsin. O, sirli və çox dolaşıq cinayət hadisələrinin üstünün açılmasında mahir usta olub.

Onun haqqında neçə-neçə povestlər yazılıb, seriallar çəkilib.

 İngiltərənin paytaxtı Londonda Beyker-stritdəki evlərin birinin divarında memorial lövhədə belə yazı vardır: “ Məşhur xəfiyyə Şerlok Holms  1881-1903- illərdə bu evdə yaşamış və işləmişdir.”  Lövhədəki bu  yazını oxuyan hər bir kəsdə belə bir fikir formalaşır ki, Şerlok Holms əsər qəhrəmanı yox, həqiqətən yaşamış məşhur xəfiyyə olub. Amma Londonda, Beyker –stritdə belə bir memorial lövhə asılsa da, əslində belə bir adam olmamışdır. Şerlok Holms adlı məşhur xəfiyyə, yazıçı Artur Konan Doylun əsər qəhrəmanıdır.

 Artur Konan Doylun muasirlərinin yazdıqlarına görə, xəfiyyə Şerlok Holms, elə Artur Konan Doylun özü olmuşdur. Artur həqiqətən, çox ağır, açılması çox müşkül olan, dolaşıq neçə-neçə cinayət işlərinin açılmasında iştirak etmış və bu cinayətlərin üstünü çox məharətlə açmışdir.


Ardı →

Bilərziklər

bilərziklər
Qədimdə bilərziklərdən (iti) alət kimi istifadə ediblər. Sonralar isə qadınların zinət əşyasına çevrilib. Hindistanda gəlin köçəndə qoluna həsir bilərzik taxardılar. Bilərziyin üzərindəki naxışlar qadının peşəsindən xəbər verirmiş. 

— İri, qalın qızıl bilərzikləri ailəli qadınlar 

— Dul qadın tək qoluna qolbaq taxarmış.

— Bilərziyin üzərində yaşıl, sarı, qırmızı, qaşlar varsa qızın bakirəliyindən xəbər verirmiş.

— İlan kimi sarılan bilərziklər yüksək etirasın əlamətidir.

— Bilərziklərdən ürək, romb, qotaz, saçaq varsa, bu zərif məhəbbətin simvoludur.
Davamı →