Van Qoqun "Yataq otağı"

Van Qoq hər zaman özünəməxsus əsərləriylə olduğu kimi, həyat tərzi, seçimləri, həyata baxışı və çılğın fikirləri ilə də digər rəssamlardan fərqlənirdi. Yaşadığı travmalar, xoşbəxtliklər, itkilət onu bəzən tutqun bəzən də səma kimi açıq əsərlər yaratmağa ruhlandırırdı. 
Bu gün sizə dahi rəssam Van Qoqun «The bedroom» (Yataq otağı) əsərinn kiçik hekayəsini danışacağıq.


Van Qoq ilk yataq otağını 1888-ci ildə Fransanın Arles şəhərində sevimli «Sarı Ev»ə — özünü evdəki kimi hiss etdiyi ilk yerə köçdükdən dərhal sonra rənglədi. Neo-impressionist rəssam Georges Seurat-ın nəzəriyyələrindən ilhamlanan rənglərlə dolu bu rəsm Van Qoqun o dövrün yataq otağının divarda görünən portretlərə qədər çox dəqiq təsviridir. Hal-hazırda Amsterdamdakı Van Qoq Muzeyinin kolleksiyasındadır.

Təəssüf ki, həmin ilin sonunda Sarı Evdə baş verən daşqınlar rəssamın bəzi kətanlarına, o cümlədən birinci yataq otağına ziyan vurdu. Saint-Remydəki uşaq evində olarkən Van Qoq qardaşı Teodan rəsmini astarla möhkəmləndirməsini xahiş etdi, lakin Teo Van Qoqa belə riskli bir prosedura başlamazdan əvvəl onun surətini çəkməyi təklif etdi. 1889-cu ilin sentyabr ayının əvvəlində Van Qoq nəhayət öz işini gördüyünü hiss etdi və Teoya yazdı: “Mən Yataq otağının kətanını yenidən düzəltdim. Bu araşdırma, şübhəsiz ki, ən yaxşılarından biridir”. Ölçüsü ilə eyni olan və eyni zamanda orijinaldan fərqli olan bu ikinci variant indi İncəsənət İnstitutunun daimi kolleksiyasının simvollarından biridir.

«Yataq otağı»nın ikinci versiyasını çəkdikdən üç həftə sonra Van Qoq anası və bacısı Villemienə hədiyyə olaraq bir qədər kiçik miqyasda üçüncü versiyanı yaratdı. O, ailəsi üçün evlərini bəzəmək üçün ən yaxşı işlərindən bəzilərinin kiçik nüsxələrini çıxarmaq qərarına gəldi. Onlar hədiyyə kimi nəzərdə tutulmuşdu, lakin daha da əhəmiyyətlisi, onun bir rəssam kimi tərəqqisinin bariz sübutu idi. Bu üçüncü versiya indi Parisdəki Orsey Muzeyindədir.

Üç rəsm ilk baxışda demək olar ki, eyni görünsə də, daha yaxından baxdıqda hər birinin fərqli və unikal detalları üzə çıxır.

Həmin 3 əsərin nüsxəsini sizə təqdim edirik. Diqqətlə baxıb fərqləri görə bilərsiniz:

  • Vincent van Gogh. <em>The Bedroom</em>, 1888. Van Gogh Museum, Amsterdam (Vincent van Gogh Foundation).

    AMSTERDAM

  • Vincent van Gogh. <em>The Bedroom</em>, 1889. The Art Institute of Chicago, Helen Birch Bartlett Memorial Collection.

    ÇİKAQO

  • Vincent van Gogh. <em>The Bedroom</em>, 1889. Musée d'Orsay, Paris, sold to national museums under the Treaty of Peace with Japan, 1959.

    PARİS

 

0 şərh