İnsan psixologiyasına dair kitablar

İnsan psixologiyasına dair kitablar, ruhu əzab edən suallara cavab tapmaq istəyən hər kəsə, şəxsi motivlərinizi və ətrafdakıların motivlərini təhlil etməyə məcbur edəcəkdir. Bundan əlavə, onlar hər hansı münaqişə vəziyyətinin mənşəyinin səbəblərini aydın şəkildə öyrənməyə öyrədəcəklər və bununla da həyatınızın keyfiyyətini artırırlar.
İnsan davranışının psixologiyası haqqında kitablar
«Psixoloji vampirizm. Mübahisələrə dair təlimat », M.Litvak. Ailənin dairəsində və iş yerində harmonik münasibətlərin qurulmasını necə öyrənmək istəyirsiniz? Bu kitab, cinayətkarların sərt ifadələrinə uymamaq və hər hansı bir mürəkkəbliyin ən az mənəvi itkiləri ilə çıxmaması üçün öyrədir. Üstəlik, əsl dostluq, səmimi sevgi, məhsuldar iş sirlərini öyrənəcəksiniz. insan psixologiyasına aid kitablar
«It kök atma! İnsanların, heyvanların və özümün hazırlanması haqqında kitab », K. Payor . İnsan psixologiyasına dair ən yaxşı kitablardan biridir. Müəllif arzu etdiyiniz kimi başqalarına öyrətməyə kömək edən yeni bir unikal texnika hazırlamışdır. Xeyr, NLP, hipnoz və s. Haqqında düşünməməlisiniz. Pozitiv gücləndirici — bu bir Amerika yazıçısı tərəfindən oxunanlarla paylaşdığınız gizli və bioloq Pior də.
«90 dəqiqə bir kitab kimi bir insan oxuyun», B. Barron — Tiger, P. Kitab ilk növbədə fəaliyyətləri insanlarla işləməklə bağlı olanlara faydalı olacaqdır. Müxtəlif növ xarakterli insanların hərəkətlərini anlamaqda kömək edəcəkdir. Qeyd edək ki, təqdim olunan məlumatlar insan psixologiyasının fərdi növlərə bölünməsi üzrə müəlliflərin nəzəri materiallarına əsaslanır.
«Emosiya psixologiyası. Necə hiss etdiyini bilirəm „P. Ekman. Bu kitab insan psixologiyasındakı ən yaxşı siyahıda olmağa layiqdir. Hər hansı bir mürəkkəblik duyğusunun tanınmasını öyrədir: nəzarət, açıq və ya gizli. Müəllif oxucularla, onun inkişafının ən erkən mərhələlərində belə, onun emosional vəziyyətini tanıma, qiymətləndirmə və düzəltmə üsullarını paylaşır.
“Rabitədə duyğuların enerjisi», V. Boyko . Bəzən bir insan, hiss etmədən, duyğu enerjisi ilə digər insanlarla əlaqəni çətinləşdirir. O, həmsöhbətimizə təkcə ilham vermək deyil, həm də onu məzlum hiss etməyi bacarır.
«Rabitə dahi», R. Brinkman. Hər hansı bir şəxslə asan bir şəkildə ünsiyyət psixologiyası haqqında məşhur bir kitab ünsiyyət sirlərini ortaya qoyur. Amerikalı psixoloq, çətin insanlarla necə davranmaq, necə bir qarşıdurma şəxslə mübahisə dayandırmaq və bu anlaşılmazlığın ünsiyyətə əməkdaşlığa necə döndüyünü necə başa düşməyə kömək etmək üçün məsləhət verir.
«Böyük ünsiyyət ustası», S. Deryabo . Gündəlik ünsiyyətdə psixoloji mədəniyyətinizi və sənətkarlıqınızı artıraraq ünsiyyət bacarıqlarını artırmaq istəyirsinizmi? Sonra bu sizə lazım olan hər şeydir.
«100% -də danışıqlar», I. Dobrotvorsky . Tanınmış biznes məşqçisi
İnsanlarla ünsiyyət kitablarının psixologiyası müxtəlif mürəkkəbliyə dair işgüzar danışıqların aparılmasının effektiv metodlarını bölüşür Bu kitab, ilk növbədə, gündəlik həyat vəziyyətini, insan psixologiyasına dair təhlillər aparıldığını nəzərə alaraq maraqlıdır. Siz adi danışıqlar üsullarından kənara çıxan yeni üsullar haqqında məlumat əldə edəcəksiniz.
«Söhbət dili», Allan və Barbara Pease . Bu ünsiyyət şah əsərləri tanınmış işarə dili yazıçısı Allan Pease və həyat yoldaşıdır. Kitabında, oxucuların sirlərini sadəcə olaraq dedikləri və sözsüz olmayan siqnallar baxımından şifrələməyə dəyər olanların ifadələrindən seçilməyə kömək edən sirləri paylaşırlar.


Mənbə: az.everaoh.com
 

0 şərh