Cütlük terapiyasının faydaları

Problemlərimizin öhdəsindən tək gələ bilmədiyimiz zaman başqalarının dəstəyinə ehtiyacımız ola bilər. Xüsusən də partnyorumuzla problemimiz varsa, içində olduğumuz vəziyyət bizdən kənara çıxa və ancaq iki insanın birlikdə həll edə biləcəyi bir üsula çevrilə bilər. Bununla belə, münasibətdə olmaq problemdəki payımızı dərk etməyi və partnyorumuzla birlikdə işləməyi tələb etdiyinə görə, sıx emosiyalar içində olduğumuz zaman özümüzü məcbur edə və problemin həlli məsuliyyətini bir-birimizin üzərinə ata bilərik. “Bu vərdişindən əl çəksən, hər şey normala dönəcək.”, “Sən hər şeyi məndən bilirsən, özünə bax!” Bu kimi cümlələr qarşı tərəfə ünvanlandıqda biz ilkin problemi unuduruq və tamamilə yeni ünsiyyət problemləri yaşayırıq, hətta bəzən bir-birimizə hörmətimizi itiririk. Bu problemlər spiralında mübarizə apararkən bir-birimizi incidirik, az qala kim olduğumuzu və bir-birimiz üçün nə demək istədiyimizi unuduruq. Cütlük terapiyası əslində, yaxın münasibətlərimizdəki problemlərin nəticələri bu səviyyələrə çatmaması üçün var və bu məqalədə biz cütlük terapiyasının faydalı ola biləcəyi bəzi vəziyyətlərə toxunacağıq ki, problemlərimiz daha da böyümədən həll olunsun.


1. Güvən məsələləri

Cütləri terapiyaya getməyə sövq edən vəziyyətlərdən biri də güvən problemlərinin olmasıdır. Münasibətlərdə güvən əksikliyi cinsi və ya emosional xəyanət, həmçinin sirr saxlamaq, maliyyə və ya digər məsələlərdə yalan danışmaqla pozula bilər. Münasibətlərdə güvən sarsıdıcı bir vəziyyət olduğu zaman hirs, kin, xəyanət, kədər kimi bir çox mənfi duyğuların eyni anda yaşandığı üçün oturub sakit danışmaq çox çətin ola bilər. Bu mərhələdə güvən tarazlığını bərpa etmək istəyən tərəfdaşlar gərgin duyğuların öhdəsindən gəlməyə çalışarkən öz aralarında danışaraq işdən çıxmağa çalışırlar. Neytral üçüncü tərəfin olması səbəbindən cütlük terapiyası yalnız bu söhbətlər zamanı faydalı ola bilər. Əksər cütlüklərdə partnyor terapiyaya özünü doğrultmaq istəyi ilə başlayır, lakin terapiya otağında onlar öz həyatları haqqında çox daha barışdırıcı şəkildə danışmaq imkanı tapırlar. Tərəfdaşlar güvən problemləri yaşadıqdan sonra bu vəziyyətin münasibətlərindəki funksiyasını anladıqlarında və barışmaq üçün terapiya prosesindən keçdikdə güclənərək münasibətlərini davam etdirə bilərlər.

2. Xarici müdaxilələr

Evliliklərdə ümumi problemlərdən biri evli cütlüyün ailələrinin müdaxiləsidir. Gündəlik həyatda “qaynana/qayınata-gəlin/bəy” davası kimi görülən bu vəziyyət yeni qurulan ailənin nizamına mənfi təsir göstərə bilər. İki fərqli ailə quruluşunda böyüyən iki fərqli şəxsin inanc və dəyərləri işığında yeni bir ailə nizamı yaratmağa çalışmaq proseslərində bəzən çətinliklər ola bilər. Bu prosesi çətinləşdirəcək şeylərdən biri də kənardan, istənilmədən gələn fikirlər və müdaxilələrdir. Xüsusilə bu müdaxilələr fikrinə dəyər verilən və hörmət edilən insanlar tərəfindən edildiyində, tərəfdaşlar ailələri üçün nəyin doğru olduğuna özləri üçün qərar verməkdə çətinlik çəkə bilərlər. Tərəfdaşlardan biri valideynlərinin tövsiyələrinə əməl etməyə üstünlük verərsə, digəri isə öz qaydalarını yaratmalı olduqlarını düşünürsə, fikir ayrılıqları yarana bilər. Eyni zamanda, bir və ya hər iki tərəfdaşın öz kök ailələrinin müdaxilələrini qərəzli şəkildə qəbul etməsi münaqişənin başqa bir səbəbi kimi qəbul edilir. Bu vəziyyətdə tərəfdaşlar fərdi və cütlük olaraq, öz aralarında və xarici dünya arasında təyin etdikləri sərhədləri yenidən nəzərdən keçirməli və ortaq bir zəmin üzərində görüşməlidirlər. Terapiya otağında neytral üçüncü şəxsdən kömək almaq buna nail olmağı asanlaşdırır.

3. Yaxın ailə üzvünün xəstəliyi

Ailə üzvlərindən birinin fiziki və ya ruhi xəstəliyi digər üzvə emosional, fiziki və ya maddi cəhətdən təsir edə bilər. Məsələn, yemək yemək pozuntu halı aldıqda və ya asılılığına çevrildikdə, problemi olan şəxs vəziyyəti yaxşılaşdırmaq və ya tapdıqları həll yollarını yaxşılaşdırmaq üçün ortağının təzyiqi ilə sıxıldığı üçün ilk pozğunluqdan fərqli çətinliklərlə üzləşə bilər. Narahatlığın şahidi olan ailə üzvü, dəstəkləmək üçün göstərdikləri səylərin təqdir edilmədiyini düşünməkdə çətinlik çəkə bilər. Bundan əlavə, sevgilinin yaşadığı çətinliklərin şahidi olan tərəfdaşın səyləri ayrı bir problemə çevrilə bilər. Xüsusən də fiziki bir xəstəlikdən söhbət gedirsə, insanın bu xəstəliyə tutulan ailə üzvü ilə sıx əlaqəsi onun yorğun olmasına səbəb ola bilər. Bəzi hallarda işçi partnyorundan gözlədiyi emosional və fiziki dəstəyi almadıqda məyus ola bilər. İstənilən halda ailə üzvlərindən birinin xəstəliyi digər ailə üzvlərinin stress səviyyəsini ciddi şəkildə artırdığı üçün belə hallarda cütlük terapiyasının tətbiqi ailənin prosesin daha az ağrılı keçməsinə kömək edir.


 

0 şərh